Visiting Professors
- Prof. Duru ARUN KUMAR (2022/2023)
Kursy prowadzone na WH:
Indian Society
Technology and Society
- Prof. Karl BRUCKMEIER (2017/2018, 2018/2019)
Kursy prowadzone na WH:
Global Environmental Governance: The Challenges of Global Policies and Earth System Governance
Environmental sociology and social ecology: present environmental problems and global environmental change
- Prof. Khatuna CHAPICHADZE (2017/2018, 2019/20, 2020/21; 2021/2022; 2023/2024)
Kursy prowadzone na WH:
Neoliberalism and Globalization
Theories of International Relations
- Prof. FU Zhigang (2019/2020, 2020/2021, 2021/2022)
Kursy prowadzone na WH:
Chinese Economy and Its Impact on the Chinese Society
Introduction to Chinese Culture
- Prof. Richard PAPP (2021/2022; 2022/2023)
Kursy prowadzone na WH:
Modern Myths
Ethnicity and Nationalism
- Prof. Dubravko SABOLIĆ (2021/2022; 2023/2024)
Kursy prowadzone na WH:
Understanding Modern Music Production
Industrial Organization from the Business Perspective
- Prof. Reinhold SACKMANN (2018/2019)
Kursy prowadzone na WH:
State and Society (2018/2019)
Key Indicators in Social Sciences (2018/2019)
- Prof. Unnur Dis SKAPTADOTTIR (2018/2019)
Kursy prowadzone na WH:
Economic Anthropology: Consumption, Market and Culture
Migration and Multicultural Society
- Prof. WANG Yongchao (2023/2024)
Kursy prowadzone na WH :
Glimpse of Chinese Culture
Insights of Chinese Culture
- Prof. Bohdan YUSKIV (2017/2018, 2018/2019, 2019/2020, 2020/21)
Kursy prowadzone na WH :
Data Mining
Analysis and Visualisation of Event Data
Unesco AGH
2010
- MARIYA KRET, UKRAINE
(Wielokulturowe formy współpracy i wzajemnego przenikania się w Galicji u schyłku XIX w.)
CV
- ANDRIY STEFANYSHYN, UKRAINE
(Doświadczenie rewitalizacji w Polsce w latach 1989 – 2009)
CV
2010-2011
- KHATUNA CHAPICHADZE, GEORGIA
(Aspekty kulturowe neoliberalizmu w Europie Środkowej i Wschodniej)
CV
2011-2012
- YILI XU, CHINA
(Ochrona i ponownego wykorzystania dziedzictwa przemysłowego w okresie post-przemysłowym: przypadek Śląska, Polska)
CV
2012-2013
- BILIKISU OMAR ODEKINA DOSSAH, NIGERIA
(Role of Information Technology in Rural Water Supply and Sanitation Implementation in Communities in Kaduna State, Nigeria)
CV
- ALIOUNE SY, SENEGAL
(Rozwój społeczny: Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w Senegalu)
CV
2013-2014
- VENANT JAOMANORO, MADAGASCAR
(Quantico-possibility, comparative study of Malagasy culture and taoist principles)
CV
2014-2015
- MAHERY TIANA RAZAFIMANDIMBY, MADAGASCAR
(Jak nowe technologie wpływają na politykę zagraniczną oraz negocjacje dyplomatyczne w krajach rozwijających się? Przypadek Madagaskaru)
CV
2015-2016
- HANSEL MARTINEZ, CUBA
(Wykonalności projektu inwestycyjnego w systemach technologicznych dla rozwoju przemysłu naftowego na Kubie)
CV
2016
- SERIYYE ASLANOVA, AZERBAIJAN
(Interrelations between New Technology and Social and Economic Life in a Globalizing World)
CV
- UMULKHER ALI ABDILLAHI, KENYA
(Private Capital Inflow, Financial Development and Economic Growth in Kenya: A Panel Data Analysis (1970-2014))
CV
2017-2018
- WILIAM YOUNG, FIJI
(The Influence of Religion on public awareness of Environmental issues in Europe and the Pacific; a comparative study of the Catholic Christian churches in Poland and Fiji)
CV
- JERIFIAHY SANDA RASAMUEL, MADAGASCAR
(New concept of sustainaible development for MADAGASCAR; analysis throughout the wood field)
CV
2018-2019
- YASMEEN, INDIA
(An Economic Analysis of Agricultural Policies in India and the European Union)
CV
- FRANCOISE XAVIERE KPECEHWE DOGBENAGNON, BENIN
(The Impact of Globalization on E-commerce and Socio-economic Development Changes)
CV
Erasmus+
dr hab. Maria Nawojczyk, prof. AGH
Katedra Studiów nad Społeczeństwem i Technologią
dr Magdalena Parus-Jankowska
Katedra Studiów nad Kulturą i Badań Ery Cyfrowej
Informacje, procedura dla wyjeżdżających
Plik: erasmus_na_wh_agh_-_zasady_rekrutacji Rozmiar:470.13 Kb Pobierz
W ramach programu Erasmus+ WH oferuje możliwość wymiany studenckiej i pracowniczej z następującymi jednostkami naukowymi:
Plik: umowy_Erasmus_WH Rozmiar:478.80 Kb Pobierz
Kontakt:
dr hab. Maria Nawojczyk, prof. AGH
marnaw@agh.edu.pl
dr Magdalena Parus-Jankowska
mpj@agh.edu.pl
Więcej informacji: http://www.erasmusplus.agh.edu.pl
Szkoła letnia dla studentów z Meksyku
dr Anna Małecka
Poczynając od roku 2008 Wydział Humanistyczny organizuje dla młodzieży z Meksyku Szkołę Letnią. W latach 2008-2010 Wydział prowadził kurs Culture and Art, w latach 2011-2014 – Ethics Fundamentals, a w latach 2015-2019 – Globalization and Its Threats oraz Arts and Humanities.
Kursy prowadzone są dzięki trwającej już 15 lat wymianie studentów AGH i uczelni meksykańskich.
W ramach Szkoły Letniej „Art & Culture” oraz „Ethics Fundamentals” wykładali na Wydziale Humanistycznym następujący goście z Meksyku (z Instituto Technologico y des Studios Superiores de Monterrey,Campus Queretaro):
- Jose de Jesus Ramirez
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2008
Kurs: Ciencias Humanas
- Carmen Elvira Espinosa de los Monteros Alzaga, MDH
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2009
Kurs: Human Relations
- Gabriela Pérez Avila
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2010
Kurs: Human Relations
- Olga Margarita Gonzalez Ordonez,
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2011
Kurs: Ciencias Humanas
- Jose de Jesus Ramirez
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2012
Kurs: Ciencias Humanas
- Maria de Lourdes Landin Zea
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2013
Kurs: Ciencias Humanas
- Ma del Carmen Perez
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2014
Kurs: Ciencias Humanas
- Fanny Muzquiz Pérezool
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2015
Kurs: Arte y comunicación
- Profesor Elsa Carolina López Basurto
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2016
- Profesor Yuriria Perez Vigueras
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2017
- Alejandra Lobato Quesada oraz Luis Manuel Pacheco Muñoz
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2018
- Luis Manuel Pacheco Muñoz oraz Rosa Margarita Sierra Gómez
Szkoła Letnia – czerwiec/lipiec 2019
Opinia studenta Constancio Leal Castillo o kursie „Globalization and Its Threats”:
„Kurs był świetny! Materiał do nauki był dobrze przygotowany i przedstawiony, podobał mi się pomysł podręcznika, był on pomocny w naszych studiach i pozwolił lepiej zrozumieć różne koncepcje. Wykłady były znakomite, podziwiam organizację systemu oraz to, jak zmieniały się one wraz z nowym nauczycielem oraz nowym tematem. Świetne były też dyskusje podczas zajęć, ponieważ zawsze mieliśmy okazję aktywnie w nich uczestniczyć. Ogólnie mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie, aby mogło być lepiej.”