Tablica ogłoszeń

Wiadomości wydziałowe

Uwaga w celu poprawnego działania tablicy ogłoszeń prosimy o wyłączenie AddBlockera. Instrukcja

19.06 – dziekanat nieczynny

Jolanta Gapys

2019-06-19 01:55

Szanowni Państwo,

wyjątkowo w dniu dzisiejszym dziekanat jest nieczynny, za utrudnienia bardzo przepraszamy i w pilnych sprawach zapraszamy w piątek od 9.00 do 11.00 lub prosimy o kontakt mailowy

pozdrawiam serdecznie

Jola

Rejestracja pracy w WU i dziekanacie

Jolanta Gapys

2019-06-18 01:09

Szanowni Państwo

dla uszczegółowienia informacji – instrukcji z Działu Nauczania poniżej krótka instrukcja krok po kroku:

  1. przesłanie informacji do dziekanatu drogą mailową: tytułu pracy w języku polskim i angielskim, imię i nazwisko promotora i recenzenta, przewidywany termin obrony, i wysokość opłaty za dyplom 60 lub 100zł;
  2. wgranie przez studenta do WU pracy zatwierdzonej przez Promotora, oraz innych załączników,
  3. wgranie przez promotora recenzji, raportu z JSA i zaakceptowanie go,
  4. wgranie recenzji przez recenzenta pracy
  5. rejestracja pracy w dziekanacie – w białej teczce wszystkie dokumenty podpisane przez Promotora i recenzenta wraz z wydrukiem pracy (praca, recenzje2x,formularz powołania recenzenta, raport JSA), oświadczenia, streszczenie, zdjęcia, potwierdzeniem opłaty, kartą odejścia i pracą wgraną na płytkę CD, ew. podanie o reaktywację na dzień obrony i podanie o odpis w języku obcym

szczegółowa instrukcja jest na stronie wydziału w zakładce prace dyplomowe oraz potrzebne wzory dokumentów

pozdrawiam serdecznie

 

Prof. Izabela Trzcińska: przeniesienie dzisiejszego dyżuru na jutro od 8:00 do 9:00

Artur Cybulski

2019-06-18 08:35

Szanowni Państwo,

przekazuję informację od Pani Profesor, że dzisiejszy dyżur zostaje przeniesiony na jutro w godz. od 8:00 – do 9:00

Kwaterowanie w okresie wakacji w akademikach MS AGH

mgr Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2019-06-17 12:47

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informuję, że na stronie Miasteczka Studenckiego AGH są dostępne informacje dotyczące kwaterowania w okresie wakacji.

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

STUDENCI KULTUROZNAWSTWA

Jacek Dębicki

2019-06-17 10:29

Mój dzisiejszy dyżur będzie miał miejsce o godz. 14.15-15.15. Serdecznie zapraszam

Jacek Dębicki

Biblioteka_przerwa techniczna

Justyna Sobocha-Stanuch

2019-06-17 09:10

Szanowni Państwo,

dzisiaj, tj. 17.06.2019 w godzinach 9.45-12.00 będzie miała miejsce przerwa techniczna.

W tym czasie można korzystać z Czytelni w sali nr 16.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dr Magdalena Parus-Jankowska: terminy konsultacji w sesji i w lipcu

Artur Cybulski

2019-06-15 04:25

Konsultacje w sesji letniej i lipcu:
17.06 – godz. 11.00-12.00
26.06 – godz. 14.00-15.00
01.07 – godz. 11.00-12.00
08.07 – godz. 14.00-15.00

Dr Magdalena Machowska: dyżury w sesji: 17 i 24 czerwca

Artur Cybulski

2019-06-14 01:20

Informacja od dr Machowskiej:
dyżury w sesji:
poniedziałek 17 czerwca 14:00-15:00
poniedziałek 24 czerwca 09:00-10:00

Stypendia w roku 2019/2020

mgr Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2019-06-12 01:34

Szanowni Państwo,

 

Zachęcam do zapoznania się z pismem Pani Prorektor ds. Studenckich dr hab. Anny Siwik, prof. nadzw. – w sprawie świadczeń w roku akademickim 2019/2020.

W razie pytań czy wątpliwości proszę o kontakt (osobisty w Dziekanacie, mailowy lub telefoniczny).

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Dr Joanna Pyrkosz – Pacyna: w okresie letnim umawianie dyżurów drogą mailową

Artur Cybulski

2019-06-12 11:34

Informacja od Pani Doktor:

W sesji oraz w okresie letnim w celu umówienia się na dyżur proszę o wcześniejszy kontakt mailowy.

Z pozdrowieniami,

Joanna Pyrkosz-Pacyna, PhD

Erasmus+ Coordinator
Wydział Humanistyczny / Faculty of Humanities
AGH University of Science and Technology
tel.: 0048 12 617 42 52
www.wh.agh.edu.pl
www.agh.edu.pl
https://www.facebook.com/joannapyrkoszpacyna/

Dr Łucja Kapralska: urlop 17-19 czerwca

Artur Cybulski

2019-06-12 09:28

Informacja od Pani Doktor:
“dr Łucja Kapralska informuje,  iż w dniach  17 – 19  czerwca przebywa na urlopie. “

Rozdział miejsc w domach studenckich MS AGH

mgr Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2019-06-10 12:21

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informuję, że na stronie Miasteczka Studenckiego AGH są dostępne:

  • Zasady rezerwacji miejsc dla studentów AGH na rok akademicki 2019/20
  • Zasady rezerwacji miejsc dla studentów innych uczelni na rok akademicki 2019/20
  • Zasady kwaterowania w okresie wakacji (wnioski należy złożyć do 23 czerwca br.)

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Dziekanat WH AGH

Dodatkowe szkolenie BHP

Jolanta Gapys

2019-06-06 02:31

Dzień dobry,

Dodatkowe szkolenie odbędzie się :

14 czerwca 2019 – piątek godz. 15:30 Budynek A3/A4  –  sala 105
Komunikat jest zamieszczony  na stronie   www.bhp.agh.edu.pl

Jednocześnie przypominamy studentom II stopnia wszystkich wydziałów o obowiązku zaliczenia/przepisania szkolenia BHP z lat ubiegłych (z I stopnia studiów).

Wielu studentów nie dopełniło jeszcze tego obowiązku.

www.bhp.agh.edu.pl

zakładka:  STUDENCI

Andrzej Stanek

sekcja BHP

Ogłoszenie oferty pracy przekazane od Pani Prodziekan dr Anny Małeckiej

Artur Cybulski

2019-05-31 03:29

Szanowni Państwo,
przekazuję informację od Pani Prodziekan dr Anny Małeckiej o ofercie pracy:


Pracownik obsługi klubu osiedlowego
Termin składania aplikacji: 07.06.2019 Typ oferty:Praca stała
Nazwa firmy
HENNIGER INVESTMENT S.A.
Branża firmy
rynek mieszkaniowy
Krótki opis firmy
W krakowskich Bronowicach, jako rodzinna firma Henniger Investment S.A. realizująca przedsięwzięcie deweloperskie w postaci powstającego od podstaw Osiedla Wizjonerów „Mieszkaj w Mieście”; tworzymy prawdopodobnie pierwszy w Polsce, zrealizowany w nowym budownictwie klub osiedlowy dla naszych mieszkańców.
Kategoria stanowiska
usługi
Miejsce pracy
Kraków
Zakres obowiązków
– dbanie o prawidłowe funkcjonowanie klubu w godzinach jego otwarcia,
– nadzór i obsługa wyposażenia klubu oraz elementów jego aranżacji (m.in. meble, sprzęt audio-video, gry, stół bilardowy, ściany przesuwne, monitoring),
– pomoc gościom klubu w korzystaniu z jego przestrzeni,
– animacja działań kulturalnych i prospołecznych,
– zaangażowanie w projekty realizowane w klubie (uczestnictwo w organizacji wydarzeń kulturalnych, animacyjnych i okolicznościowych),
W zależności od umiejętności i doświadczenia kandydatów, możliwość poszerzenia zakresu obowiązków o działania PRowe oraz reklamowe związane z działalnością klubu.
Wymagania
– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
– znajomość w stopniu komunikatywnym przynajmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski),
– wysoka kultura osobista
– znajomość i chęć rozwoju w obszarze zagadnień dotyczących współpracy i budowania relacji z lokalnym środowiskiem, diagnozy potrzeb kulturalnych i społecznych oraz związanych z partycypacją społeczną jak również działaniami o charakterze społeczno-kulturalnym.
Sposób aplikowania
Osoby zainteresowany prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: klub@mieszkajwmiescie.pl
Informacje dodatkowe
Na 320 metrach kwadratowych powierzchni wykończonej w nowoczesnym stylu charakteryzującym się atrakcyjnym designem, chcemy stworzyć miejsce przyjazne ludziom, pragnącym budować lokalną wspólnotę i integrować się, tworząc silne międzysąsiedzkie więzi co jest nie bez znaczenia przy stale postępującej oraz nasilającej się atomizacji naszego społeczeństwa.

W związku z tym, poszukujemy młodych, silnie zmotywowanych kandydatów/kandydatek, którzy podobnie jak my, czują i przeszkadza im to, że w dobie globalizacji sztuka bezpośredniej komunikacji zanika, zaś anonimowość stała się zmorą dużych miast. Szukamy osób, dla których integracja, również międzypokoleniowa jest ciekawym wyzwaniem, są kreatywne i chciałyby się rozwijać w obszarze animacji kulturalnej i społecznej.

Nasz klub osiedlowy będzie czynny przez 7 dni w tygodniu za wyjątkiem dni świątecznych takich jak: 24, 25, 26 i 31 grudnia oraz 1 stycznia oraz Wielkanoc. Poszukujemy 1-2 osób do pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy i możliwością uprzedniego dobierania godzin pracy w godzinach pomiędzy 10 a 23. W zależności od preferencji kandydata/kandydatki możliwe jest zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie bądź w oparciu od umowę B2B.

Rozpoczęcie pracy: czerwiec 2019.

Nieobecność Pani Dziekan B. Gąciarz – zajęcia odwołane do dnia 31.05

Artur Cybulski

2019-05-27 11:15

Przekazuję informacje z Dziekanatu:

Szanowni Państwo,

z powodu nieobecności Pani Dziekan prof. B. Gąciarz w tym tygodniu, wykłady i zajęcia z seminarium są odwołane

za utrudnienia przepraszamy

Terminy egzaminu kierunkowego

Artur Cybulski

2019-05-27 11:08

Przekazuję informacje z Dziekanatu:

Szanowni Państwo,

Pani Prodziekan ustaliła terminy egzaminów kierunkowych dla Socjologii, Kulturoznawstwa i Informatyki Społecznej

I termin: 25 czerwca (wtorek), zapisy i zgłoszenia w dziekanacie najpóźniej do 20.06 w celu przygotowania list i protokołów

II termin: 8 lipca (poniedziałek), zapisy i zgłoszenia w dziekanacie najpóźniej do 4.07 w celu przygotowania list i protokołów

 

WAŻNE !!! – warunkiem dopuszczenia do egzaminu kierunkowego jest zaliczenie ostatniego semestru (6) potwierdzone wpisami ocen do WU.

ZAPISY w dziekanacie w godzinach dyżuru lub droga mailową z podanymi danymi – imię i nazwisko, promotor i termin egzaminu tj. data

z pozdrowieniami

Prof. Janusz Mucha: czwartkowy (30.05.2019) dyżur będzie w godz. 14:50-15:50

Artur Cybulski

2019-05-27 11:03

Informacja od Pana Profesora:

Szanowni Państwo,
uprzejmie informuje, że mój czwartkowy (30 maja 2019 roku) dyżur odbędzie się NIE w w godzinach 13:50-14:50, lecz w godzinach 14:50-15:50. Za ewentualne utrudnienia przepraszam.
Z poważaniem,
Janusz Mucha

Badanie on-line studentów w Polsce

Jolanta Gapys

2019-05-23 10:50

Szanowni Państwo,

przesyłam prośbę Prorektora prof. Wojciecha Łużnego skierowaną do studentów o wzięcie udziału w badaniu, którego celem jest analiza społeczno-ekonomicznych warunków studiowania i porównanie ich z warunkami panującymi w blisko 30 krajach Europy.Poniżej szczegóły:

“… Bierzemy udział w największym europejskim przedsięwzięciu badawczym dotyczącym życia studentów w formie ankiety internetowej – EUROSTUDENT. Dołącz!

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie wszystkich uczestników studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz podyplomowych.

Ankieta zajmie ok. 15 minut, dostępna jest do końca czerwca. Wypełnij jeszcze dzisiaj:

https://pbs.pl/eurostudent

Zapewniamy, że Twój głos będzie miał ogromne znaczenie dla rzetelności wyników i reprezentatywności badania, a tym samym dla porównywalności wyników Polski na tle innych krajów europejskich.

Podziel się swoją historią i doświadczeniami!

Dziękujemy za poświęcony czas!

Zespół badawczy EUROSTUDENT

___________________________________________________________________________

Chcesz wiedzieć więcej?

Wejdź: https://www.eurostudent.eu/   Napisz: eurostudent@pbs.pl

Za realizację badania w Polsce odpowiada niezależna agencja badawcza PBS Sp. z o.o. na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Kontakt: eurostudent@pbs.pl

Rejestracja pracy dyplomowej – zmiany od 1 kwietnia

Jolanta Gapys

2019-05-16 03:29

Z dniem 1 kwietnia 2019 r. każdy student zobowiązany jest do zdeponowania pracy dyplomowej poprzez moduł Wirtualna Uczelnia.

Przed złożeniem pracy dyplomowej w wersji papierowej w dziekanacie w terminach określonych w Regulaminie studiów pod rygorem odmowy przyjęcia pracy dyplomowej, w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego, student zobowiązany jest zalogować się poprzez przeglądarkę do modułu Wirtualna Uczelnia, przejść do menu Dyplom i wykonać następujące czynności:

  1. w zakładce Praca dyplomowa zweryfikować dane, w szczególności tytuł pracy dyplomowej, imiona i nazwiska opiekuna i recenzenta pracy dyplomowej. UWAGA: tytuł deponowanej w wersji elektronicznej pracy dyplomowej w module Wirtualna Uczelnia musi być tożsamy z tytułem pracy dyplomowej składanej w wersji papierowej w dziekanacie. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian należy zgłosić się do pracownika właściwego dziekanatu przed przystąpieniem do kolejnych etapów postępowania;
    2. w zakładce Dane pracy dyplomowej uzupełnić słowa kluczowe w języku polskim i angielskim, a następnie zatwierdzić zmiany;
    3. w zakładce Pliki pracy dyplomowej:
    a) złożyć stosowne oświadczenie,
    b) umieścić w systemie streszczenie pracy dyplomowej,
    c) umieścić w systemie załączniki, jeśli są integralną częścią pracy dyplomowej,
    d) umieścić w systemie zaakceptowaną przez opiekuna pracy dyplomowej ostateczną wersję elektroniczną pracy dyplomowej (zgodnie z ustalonym w Uczelni formatem i rozmiarem).
    W przypadku wykonania wszystkich czynności, o których mowa powyżej opiekun pracy dyplomowej otrzymuje powiadomienie o dostępnej pracy dyplomowej na adres jego poczty mailowej.

Wszelkie informacje dotyczące procesu dyplomowania w module Wirtualna Uczelnia znajdą Państwo w zakładce Dyplom –> Instrukcja procesu dyplomowania.

Obsługa prac dyplomowych w formie elektronicznej w systemie Dziekanat.XP oraz w module Wirtualna Uczelnia, a także ich sprawdzenie przed egzaminem dyplomowym z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego wynika z zarządzenia nr 14/2019 Rektora AGH z dnia 10 kwietnia 2019 r. w sprawie zasad obsługi prac dyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA).

Zarządzenie obowiązuje studentów, nauczycieli akademickich oraz inne osoby będące opiekunami prac dyplomowych, a także pracowników dziekanatów.

Zarządzenie dostępne jest na stronie Działu Nauczania pod adresem https://www.dzn.agh.edu.pl/fileadmin/restricted/dn_restricted/JSA/Zarzadzenie_JSA.pdf .

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z dziekanatem na Państwa wydziale.

 

 

Nowy regulamin, nowe zasady obron, brak reaktywacji na dzień obrony, brak rocznego absolutorium

Jolanta Gapys

2019-05-16 03:18

Szanowni Studenci,

z dniem 1 października 2019 r. wchodzi w życie nowy Regulamin studiów AGH, który nie przewiduje już możliwości tzw. reaktywacji na dzień obrony. W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że od dnia 1 października 2019 r. w przypadku osób skreślonych z listy studentów z powodu niezłożenia w terminie pracy dyplomowej – tzw. reaktywacja na dzień obrony – możliwa jest wyłącznie do dnia 30 września 2019 r. Zatem termin egzaminu i obrony pracy dyplomowej nie może być wyznaczony po 30 września br. Po upływie tego terminu tzw. reaktywacja na dzień obrony nie będzie dopuszczalna. Natomiast reaktywacja będzie możliwa na zasadach ogólnych, o których mowa w § 22 nowego Regulaminu studiów AGH.

nowy regulamin jest zamieszczony na stronie Działu Nauczania

Konferencja studencka we Lwowie 16-17 maja br. “SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS”

Artur Cybulski

2019-03-18 10:51

Informacja od Pani Prodziekan Dr Anny Małeckiej:


Szanowni Państwo Studenci,

Zachęcam Państwa do udziału w naukowej konferencji studenckiej «SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS», która odbędzie się w dniach 16-17 maja 2019 roku na Politechnice Lwowskiej. Konferencja jest współorganizowana przez Wydział Humanistyczny AGH. Językami konferencyjnymi są: ukraiński, angielski oraz polski. Szczegóły przesłane przez ukraińskiego Organizatora – poniżej.

W sprawie wymogów edytorskich, proszę o kontakt ze mną lub Profesorem Dariuszem Wojakowskim.

Pozdrawiam,

Anna Małecka

 

National Pedagogical Dragomanov University

Lviv Educational and Scientific Center of Professional Education

Lviv Polytechnic National University

The Department of Sociology and Social Work

AGH – University of Science and Technology

The Faculty of Humanities

 

SOCIOLOGICAL ASSOCIATION OF UKRAINE
Lviv Regional Department of SAU

 

INVITATION

TO THE NINTH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE «SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS»

Dates of the conference: May 16–17, 2019.

Purpose of the conference: the discussion of actual social problems in the Central and Eastern Europe countries. increasing the interest of young researchers for active scientific activities in the field of sociology and social work, as well as promoting scientific relations between leading educational and research institutions in humanities of Ukraine and Central and Eastern Europe countries.

Joint participation of students, PhD students and their supervisors is encouraged.

The presence of a supervisor for students and postgraduates is obligatory (unless the supervisor is co-authored).

The main topics of the conference are:

·       Modern Ukraine: the civilizational crossroads or the threshold that should be overcome;

·       A variety of social and cultural practices in the modern society: the way to find its unity or provoke the splits;

·       The problems of the sociology of a city: space and change, inhabitants – students – tourists;

·       Globalization processes in the modern world and the prospects of Central and Eastern Europe countries;

·       The war in eastern Ukraine: a sociological analysis of a complex of social problems;

·       Migrants and internally displaced people in Ukraine and countries of Central and Eastern Europe;

·       The problems of migrant’s adaptation in the modern society;

·       The problems of youth self-realization in the modern society;

·       The social problems of unstable societies: identifying and finding the ways of regulation;

·       The subjects of social problems regulation and its cooperation;

·       An information support and media formats of social problems;

·       PR-technologies in social problems settling;

·       The state and public social services: work peculiarities and its cooperation;

·       The social determinants of communities, families and individuals health;

·       The healthkeeping activities of social worker;

·       The social work and social welfare in the system of social problems regulating instruments.

Conditions of participation: All interested persons are invited to participate in the conference.

Working languages: Ukrainian, English, Polish.

The form of participation: full-time, distance.

According to the results of the conference, a collection of conference materials will be published (in electronic form). All conference materials will be published in the original language.

 

The deadline for accepting applications and abstracts is April 19, 2019.

Please fill out the application form for participation in the conference by the link https://goo.gl/forms/RXel7QDJiHkrP5t63

The report materials, designed according to the requirements should be mailed at socio.nulp@gmail.com

The file with the materials should be named as follows: Surname.Name_thesis. For example, Boiko.Iryna_thesis.

For additional information please contact: socio.nulp@gmail.com

Olha Herus – +38(067) 44-71-854    Iryna Boiko – +38(097) 49-94-222
Material for publication is sent to the Organizing Committee by e-mail (e-mail: socio.nulp@gmail.com).

Speech at the conference should be up to 5 minutes.

If necessary, you can prepare a multimedia presentation for the report.

If your speech is in Polish or Russian language, then the multimedia should be in Ukrainian or English.

Podziękowania dla Studentów

Artur Cybulski

2019-03-01 02:15

Informacja od Pani Marii Kogutowskiej:


Szanowni Państwo,
serdecznie dziękujemy za przekazane książki do Biblioteki Wydziałowej
Będą służyły studentom.
Szkoda, że nie mogę podziękować imiennie
Serdecznie pozdrawiam
Maja Kogutowska

Dr Grzegorz Ptaszek: zajęcia w semestrze letnim – od 4 marca

Artur Cybulski

2019-02-18 08:49

Informacja od Pana Doktora:


Szanowni Państwo Studenci,

uprzejmie informuję, że wszystkie zajęcia prowadzone przeze mnie w 2.
sem. odbywają się dopiero od 4 marca. Terminy zaległych zajęć (o
ile ma to miejsce) zostaną ustalone i podane później.

Pozdrawiam

Grzegorz Ptaszek