pl Aa

Studia podyplomowe – Social Media & Content Marketing

UWAGA! Rekrutacja na XVII edycję studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing (październik 2023 – czerwiec 2024) rozpoczęta

Zastanawiasz się, czy to dla Ciebie czas na zamianę, nowe studia? Marketing cyfrowy i sztuczna inteligencja to nie przyszłość – to jak najbardziej namacalna teraźniejszość! Kompetencje z nimi związane są dziś istotne we właściwie każdej branży. Właśnie dlatego stworzyliśmy studia podyplomowe, których obszarem jest komunikacja w mediach cyfrowych z uwzględnieniem najnowszych trendów, w tym wykorzystania AI.

Co jeszcze wyróżnia nasze studia, to że stawiamy również uniwersalny fundament — uczymy studentów opracowania strategii komunikacji marki, uczymy spojrzenia holistycznego na markę oraz przełożenia jej na współczesne komunikaty (m.in. posty, rolki).

Z racji dobrych doświadczeń zajęć w formie online z poprzednich edycji, osobom zainteresowanym XVII edycją proponujemy mieszaną formułę studiów:

Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie będzie jednocześnie sprzyjać integracji uczestniczek i uczestników, a jednocześnie ułatwi studiowanie osobom spoza Krakowa.

 

XVII EDYCJA STUDIÓW TO:

PODSTAWOWE INFORMACJE O STUDIACH

Czas trwania: 2 semestry (od października 2023 roku do czerwca 2024 roku);
Start studiów (pierwsze zajęcia): start 7-8 października 2023
Maksymalna liczba miejsc: 34
Opłaty: 6 000 zł za całość studiów (możliwa płatność w dwóch ratach po 3 000zł)
Regulamin studiów podyplomowych: pobierz w formacie pdf
Plan studiów: pobierz w formacie pdf / pobierz w formacie docx
Formularz zgłoszeniowy: pobierz w formacie pdf / pobierz w formacie docx

Śledź informacje o nas:
na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia
na LinkedInie: https://www.linkedin.com/company/socialmediaagh/

Terminy spotkań podczas XVII edycji:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, zwykle między godziną 9:00 a 16:15. Oznacza to, że trwają one 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (godzina dydaktyczna trwa 45 minut). W programie każdego zjazdu przewidziane są przerwy, w tym jedna dłuższa – obiadowa.

W drugim semestrze również będzie odbywać się seminarium projektowe – Strategia komunikacji marki krok po kroku – część z tych spotkań odbędzie się online w formie 1,5 spotkań w ciągu tygodnia. Dla wygody każde spotkanie będzie nagrywane i dostępne wraz z innymi materiałami.

Informacji w sprawie rejestracji udziela Paulina Walotek – napisz maila już teraz: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57,

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś!

Informacji w sprawie programu studiów udziela Adrian Gamoń – napisz maila już teraz: contact@adriangamon.com, tel. 511 153 666,
www.linkedin.com/in/adriangamon/
www.adriangamon.com

 

OPIS STUDIÓW

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing), ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing, AI oraz strategię komunikacji marki.

Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwentki i absolwenci kierunku:

DLACZEGO WARTO?

Jako student lub studentka kierunku Social Media & Content Marketing:

PROGRAM XVII EDYCJI

W programie XVII edycji przewidziane są następujące zajęcia*:

  1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie – Adrian Gamoń
  2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec
  3. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
  4. Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski
  5. Facebook marketing – Rafał Sowiński
  6. Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
  7. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy
  8. Instagram marketing – Martyna Tarnawska
  9. TikTok marketing – Błażej Serwotka
  10. Personal branding, social selling i marketing na LinkedInie – Adrian Gamoń
  11. Video i YouTube marketing – Kamil Bolek
  12. Twitter marketing – Dagmara Pakulska
  13. Marketing automation & e-mail marketing — Bartłomiej Kląskała
  14. AI i social listening (Sentione): Analiza grupy docelowej — Wojciech Łuszczyński
  15. Influencer marketing — trendy i prowadzenie kampanii – Patrycja Górecka-Butora
  16. Big Ideas i copywriting – Leszek Łuczyn
  17. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha
  18. Tworzenie treści wideo — Jarek Tokarski
  19. Projektowanie komunikacji na podstawie mapy podróży klienta z wykorzystaniem Design Thinking – Katarzyna Wojciechowska
  20. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Adrian Gamoń
  21. Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
  22. Planowanie i prowadzenie projektów digitalowych w praktyce (account management) – Agnieszka Kostelecka
  23. Wprowadzenie do analizy i prognozowania trendów w marketingu – Martyna Tarnawska
  24. Content manager w dobie AI – Małgorzata Wojtowicz
  25. Budżet i mediaplan. Koszty i zyski w reklamie – Agnieszka Rutkowska
  26. Komunikacja B2B w mediach cyfrowych – Marcin Pluskota
  27. Trendy w social media i content marketingu: zajęcia gościnne
  28. Sztuka wystąpień i prezentacji publicznych online i offline – Adrian Gamoń
  29. Seminarium projektowe – Adrian Gamoń
  30. Projekt marketingowy – prezentacja i ewaluacje – Ania Żurek, Rafał Sowiński, Adrian Gamoń i dr Dorota Żuchowska-Skiba

*Kadra i program mogą w trakcie roku ulec niewielkim zmianom (np. z przyczyn losowych, zdrowotnych).

DO KOGO SKIEROWANE SĄ STUDIA?

Program studiów Social Media & Content Marketing jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresie tworzenia treści, marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (przygotowań przed oraz utrwalania wiedzy po zajęciach).

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

OPINIE STUDENTÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie „próbkowanie wiedzy”. Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację 🙂

Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.

Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia – gorszym…

Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.

Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.

REJESTRACJA

Rejestracja już wystartowała. Zachęcamy do kontaktu z nami już teraz!

Uwaga: pierwszeństwo w zapisie na daną edycję studiów mają osoby, które nie dostały się na kierunek podczas poprzedniej rekrutacji z powodu wyczerpania limitu miejsc pomimo dostarczenia kompletu dokumentów (decyduje kolejność napływania zgłoszeń).

WYMAGANE DOKUMENTY

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O numerze rachunku do wpłat jako pierwsze zostaną poinformowane osoby, które dokonały prerejestracji (zgodnie z kolejnością zgłoszeń w ramach limitu miejsc). O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Osobą przyjmującą zgłoszenia jest Paulina Walotek (tel.: 12 617 43 57, pwalotek@agh.edu.pl). Zgłoszenia można wysyłać:

Paulina Walotek
Wydział Humanistyczny AGH
Budynek C-7, ul. Czarnowiejska 36, pok. 0.09, 30-054 Kraków
(z dopiskiem: „Social Media & Content Marketing”)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.
Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

KADRA I PARTNERZY KIERUNKU

Kierownik studiów:
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 600 053 293, e-mail: zuchowska@agh.edu.pl

Administracja studiów:
Paulina Walotek
tel. 12 617 43 57, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com
www.adriangamon.com

Komunikacja:
Rafał Sowiński
e-mail: sowinski.rafal@gmail.com

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, Interia.pl, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress, Marketer+, UXPressia

Rekomendacja kierunku:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Śledź kierunek:
na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia
na LinkedInie: www.linkedin.com/company/socialmediaagh/