pl Aa

Studia podyplomowe – Social Media & Content Marketing

Już niebawem planujemy rozpoczęcie rekrutacji na kolejną edycję! Informujemy, że rekrutacja odbywa się co semestr, a szczegóły na bieżąco publikujem na profilu na fb (https://www.facebook.com/studiasocialmedia) i na naszej stronie. Zachęcamy do śledzenia aktualności, aby nie przegapić żadnych ważnych terminów i informacji!

Zastanawiasz się, czy to dla Ciebie czas na zawodową zmianę? Na studia, które umożliwią Ci rozwój w zakresie nowych mediów? Marketing cyfrowy i sztuczna inteligencja to nie przyszłość – to jak najbardziej namacalna teraźniejszość! Kompetencje z nimi związane są dziś istotne we właściwie każdej branży. Właśnie dlatego stworzyliśmy studia podyplomowe poświęcone komunikacji w mediach cyfrowych – z uwzględnieniem najnowszych trendów, takich jak wykorzystanie AI.

Program XVIII edycji naszych studiów to efekt gruntownej rewizji jego dotychczasowej treści. Nie mogliśmy zignorować rewolucji, jaką przyniosła generatywna AI – właśnie dlatego znacząco poszerzyliśmy tematykę kursów bezpośrednio związaną ze sztuczną inteligencją. Naszym celem jest szkolenie specjalistów, którzy będą skutecznie korzystać z takich narzędzi – a zatem takich, którzy będą niezbędni na współczesnym rynku pracy.

Jednocześnie uczymy nie tylko narzędzi, ale również tego, jak opracować strategię komunikacji marki – to przecież uniwersalny, solidny fundament marketingu. Nasi absolwenci posiadają więc holistyczne spojrzenie na markę, które potrafią przełożyć na „język” współczesnej komunikacji – m.in. w formie postów, relacji czy rolek.

Z racji dobrych doświadczeń zajęć w formie online z poprzednich edycji, osobom zainteresowanym XVIII edycją proponujemy hybrydową formułę studiów:

Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie pozwoli na integrację uczestniczek i uczestników studiów, a jednocześnie ułatwi studiowanie osobom spoza Krakowa.

XVIII EDYCJA STUDIÓW TO:

PODSTAWOWE INFORMACJE O STUDIACH

Czas trwania: 2 semestry (od marca 2024 roku do stycznia 2025 roku);
Start studiów (pierwsze zajęcia): start 16 marca 2024
Maksymalna liczba miejsc: 35
Opłaty: 6 000 zł za całość studiów (możliwa płatność w dwóch ratach po 3 000zł)
Regulamin studiów podyplomowych: pobierz w formacie pdf
Plan studiów: pobierz w formacie pdf(18 edycja semestr I), pobierz w formacie pdf(17 edycja semestr I)

Śledź informacje o nas:
na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia
na LinkedInie: https://www.linkedin.com/company/socialmediaagh/

Terminy spotkań podczas XVIII edycji:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, zwykle między godziną 9:00 a 16:15. Oznacza to, że trwają one 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (godzina dydaktyczna trwa 45 minut). W programie każdego zjazdu przewidziane są przerwy, w tym jedna dłuższa – obiadowa.

W drugim semestrze również będzie odbywać się seminarium projektowe „Strategia komunikacji marki krok po kroku”. Część z tych spotkań odbędzie się online w formie 1,5-godzinnych spotkań w ciągu tygodnia. Dla wygody każde spotkanie będzie nagrywane i dostępne wraz z innymi materiałami.

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś! Informacji w sprawie rejestracji udziela Paulina Walotek. Skontaktuj się z nią:

Informacji w sprawie programu studiów udziela Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) – skontaktuj się z nim:

OPIS STUDIÓW

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing), ze szczególnym naciskiem na strategię komunikacji marki, social media marketing, content marketing oraz wykorzystanie AI.

Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwentki i absolwenci kierunku:

DLACZEGO WARTO?

Jako student lub studentka kierunku Social Media & Content Marketing:

PROGRAM XVIII EDYCJI

W programie XVIII edycji przewidziane są następujące zajęcia*:

  1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie – Adrian Gamoń
  2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec
  3. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
  4. Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski
  5. Strategia i marketing treści na Facebooku – Rafał Sowiński
  6. Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
  7. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy
  8. Instagram marketing – Martyna Tarnawska
  9. TikTok marketing – Błażej Serwotka
  10. Personal branding, social selling i marketing na LinkedInie – Adrian Gamoń
  11. Video i YouTube marketing – Kamil Bolek
  12. X marketing (dawniej Twitter) – Dagmara Pakulska
  13. Marketing automation & e-mail marketing — Bartłomiej Kląskała
  14. Analiza grupy docelowej — Albert Stęclik
  15. Influencer marketing — trendy i prowadzenie kampanii – Patrycja Górecka-Butora
  16. Content writing – teksty, AI, tone of voice – Rafał Sowiński
  17. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha
  18. Tworzenie treści wideo — Jarek Tokarski
  19. Projektowanie komunikacji na podstawie mapy podróży klienta – Katarzyna Wojciechowska
  20. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Adrian Gamoń
  21. Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
  22. Growth marketing i planowanie lejków marketingowych – Bartek Szczepaniak
  23. Planowanie i prowadzenie projektów digitalowych w praktyce (account management) – Agnieszka Kostelecka
  24. Wprowadzenie do analizy i prognozowania trendów w marketingu – Martyna Tarnawska
  25. AI w Marketingu – wprowadzenie – Małgorzata Wojtowicz
  26. Koszty działań reklamowych – Agnieszka Rutkowska
  27. Komunikacja B2B w mediach cyfrowych – Marcin Pluskota
  28. Wstęp do SEM (Google Ads + SEO) z elementami analityki – Krzysztof Marzec
  29. Wprowadzenie do analizy i prognozowania trendów – Martyna Tarnawska
  30. Sztuka wystąpień i prezentacji publicznych online i offline – Adrian Gamoń
  31. Seminarium projektowe. Strategia komunikacji marki krok po kroku – Adrian Gamoń
  32. Projekt marketingowy, prezentacja i ewaluacje – Ania Żurek, Rafał Sowiński, Adrian Gamoń i dr Dorota Żuchowska-Skiba

*Kadra i program mogą w trakcie roku ulec niewielkim zmianom (np. z przyczyn losowych, zdrowotnych).

DO KOGO SKIEROWANE SĄ STUDIA?

Program studiów Social Media & Content Marketing jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresie tworzenia treści, marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (przygotowań przed oraz utrwalania wiedzy po zajęciach).

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

OPINIE STUDENTÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie „próbkowanie wiedzy”. Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację 🙂

Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.

Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia – gorszym…

Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.

Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.

REJESTRACJA

Rejestracja jest prowadzona w systemie IRK: https://irk.usos.agh.edu.pl/pl/offer/WH_PD_2023_2024_Z/programme/WH_SMCM_podyplomowe/

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.
Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

KADRA I PARTNERZY KIERUNKU

Kierownik studiów:
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 600 053 293, e-mail: zuchowska@agh.edu.pl

Administracja studiów:
Paulina Walotek
tel. 12 617 43 57, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com
www.adriangamon.com

Komunikacja:
Rafał Sowiński
e-mail: sowinski.rafal@gmail.com

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, Interia.pl, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress, Marketer+, UXPressia

Rekomendacja kierunku:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Śledź kierunek:
na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia
na LinkedInie: www.linkedin.com/company/socialmediaagh/

Zapraszamy do posłuchania LIVE’a „Dzień Otwarty Social Media & Content Marketing WH AGH”.
O studiach opowiadają Adrian Gamoń i Rafał Sowiński.