Edycja XII 2024/2025
Nazwa studiów: Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)
Czas trwania studiów: 214h, 14 zjazdów, 2 semestry
Strona www: www.employerbranding.agh.edu.pl
dr Radosław Tyrała, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl
Katarzyna Lewtak, e-mail: kasia.lewtak@gmail.com, tel. 607 461 316
Paulina Walotek, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.
Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.
Warsztaty i konwersatoria są prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Szczególny nacisk jest położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Do kogo kierujemy nasze studia?
Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.
Jeżeli chcesz zdobyć kompleksową i unikatową wiedzę z zakresu: zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR, komunikacji, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywania skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym – te studia są dla Ciebie!
Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako specjaliści w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer branding.
Blok I. Podstawy employer branding
Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR
Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
Projekt końcowy. Warunkiem ukończenia studiów jest wykonanie w grupach projektu końcowego, polegającego na zaplanowaniu kampanii rekrutacyjnej w oparciu o wiedzę wyniesioną ze studiów.
Szczegółowy program studiów (Sylabus AGH)
Kadra i program mogą w trakcie roku ulec niewielkim zmianom (np. z przyczyn losowych, zdrowotnych).
Harmonogram studiów podyplomowych (dostępny wkrótce)
Rekrutacja przy pomocy systemu IRK.
Tryb zgłoszeń: kolejność zgłoszeń i wpłat na konto.
Opłata: 6300 zł
Limit miejsc: 36
Opłatę można wnieść w całości (6300 zł) lub w podziale na dwie, równe raty (po 3150 zł każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).
Istnieje możliwość otrzymania FV za czesne. W tym celu należy przesłać następujący formularz danych do faktury.
Jesteśmy na Facebooku: https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.
Planowo zajęcia na studiach studia prowadzone będą w trybie hybrydowym. Część zjazdów odbędzie się stacjonarnie, część zaś zdalnie. W przypadku nawrotu pandemii zajęcia przejdą w całości w tryb zdalny.
I semestr:
1) 19-20.10.2024 (stacjonarny)
2) 16-17.11.2024 (stacjonarny)
3) 30.11-1.12.2024 (zdalny)
4) 14-15.12.2024 (zdalny)
5) 11-12.01.2025 (zdalny)
6) 25-26.01.2025 (stacjonarny)
7) 8-9.02.2025 (stacjonarny)
II semestr:
8) 22-23.02.2025 (zdalny)
9) 8-9.03.2025 (stacjonarny)
10) 22-23.03.2025 (stacjonarny)
11) 5-6.04.2025 (zdalny)
12) 10-11.05.2025 (stacjonarny)
13) 24-25.05.2025 (stacjonarny)
14) 14-15.06.2025 (stacjonarny)