pl Aa

Studia Podyplomowe – Employer Branding

Edycja XII 2025/2026

Nazwa studiów: Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)

Czas trwania studiów: 196h, 14 zjazdów, 2 semestry

Strona www: www.employerbranding.agh.edu.pl

Kierownik studiów

dr Radosław Tyrała, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl

Opiekun merytoryczny studiów

Katarzyna Lewtak, e-mail: kasia.lewtak@gmail.com, tel. 607 461 316

Administracja studiów

Paulina Walotek, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57

Opis studiów

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.

Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.

Warsztaty i konwersatoria są prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.

Szczególny nacisk jest położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.

Do kogo kierujemy nasze studia?

Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.

Jeżeli chcesz zdobyć kompleksową i unikatową wiedzę z zakresu: zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR, komunikacji, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywania skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym – te studia są dla Ciebie!

Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako specjaliści w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer branding.

Program studiów

Blok I. Podstawy employer branding

Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR

Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy

Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz

Projekt końcowy. Warunkiem ukończenia studiów jest wykonanie w grupach projektu końcowego, polegającego na zaplanowaniu kampanii rekrutacyjnej w oparciu o wiedzę wyniesioną ze studiów.

Szczegółowy program studiów (Sylabus AGH)

Kadra i program mogą w trakcie roku ulec niewielkim zmianom (np. z przyczyn losowych, zdrowotnych).

Zasady ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie studiów, wykonanie projektu końcowego oraz obecność na zajęciach (80% z dostępnych godzin). Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Harmonogram studiów podyplomowych (dostępny wkrótce)

Rekrutacja na XII edycję

XII edycja rozpocznie się w październiku 2025.
Okres rekrutacji: 17 lipca – 17 października 2025.

Rekrutacja przy pomocy systemu IRK.

https://podyplomowe.usos.agh.edu.pl/pl/offer/WH_PD_2025_2026_Z/programme/WH_EB_podyplomowe/

Tryb zgłoszeń: kolejność zgłoszeń i wpłat na konto.

Opłata: 6800 zł

Limit miejsc: 33

Opłatę można wnieść w całości (6800 zł) lub w podziale na dwie, równe raty (po 3400 zł każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).

Istnieje możliwość otrzymania FV za czesne.

Jesteśmy na Facebooku: https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia

Informacje dodatkowe

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.

Planowo zajęcia na studiach studia prowadzone będą w trybie hybrydowym. Część zjazdów odbędzie się stacjonarnie, część zaś zdalnie. W przypadku nawrotu pandemii zajęcia przejdą w całości w tryb zdalny.

Harmonogram zjazdów XII edycji

I semestr:

1) 18-19.10.2025

2) 25-26.10.2025

3) 15-16.11.2025

4) 29-30.11.2025

5) 13-14.12.2025

6) 10-11.01.2026

7) 24-25.01.2026

 

II semestr:

8) 21-22.02.2026

9) 7-8.03.2026

10) 21-22.03.2026

11) 18-19.04.2026

12) 9-10.05.2026

13) 23-24.05.2026

14) 13-14.06.2026