pl Aa

Studia podyplomowe – Social Media & Content Marketing

Zastanawiasz się, czy to dla Ciebie czas na nowe studia? Marketing internetowy to nie przyszłość – to jak najbardziej namacalna teraźniejszość, a kompetencje z nim związane są dziś istotne we właściwie każdej branży. Właśnie dlatego stworzyliśmy studia podyplomowe, których obszarem jest digital marketing, a szczególnie strategia komunikacji marki oraz jej wdrożenie: tworzenie treści i projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych.

Już w połowie czerwca ruszamy z rekrutacją na XIII edycję studiów. Potrwa ona do wyczerpania limitu miejsc – najpóźniej do 31 września 2021 roku. Zajęcia rozpoczną się 9 października.
Już teraz można przesyłać zgłoszenia! Osoby z listy w pierwszej kolejności zostaną powiadomione o możliwości rejestracji – napisz pod adres: pwalotek@agh.edu.pl.

Uwaga! Nowa formuła udziału w studiach! Z racji dobrych doświadczeń zajęć w formie online z poprzednich edycji proponujemy mieszaną formułę w XIII edycji:

Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie będzie sprzyjać integracji studentek i studentów, a jednocześnie ułatwi studiowanie osobom spoza Krakowa.

XIII EDYCJA STUDIÓW TO:

PODSTAWOWE INFORMACJE O STUDIACH

Czas trwania: 2 semestry (od października 2021 roku do czerwca 2022 roku)
Start studiów (pierwsze zajęcia): 9 października 2021 roku
Koniec studiów (ostatnie zajęcia): 12 czerwca 2022 roku
Maksymalna liczba miejsc: 31
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (możliwa płatność w dwóch ratach po 2 250 zł)
Regulamin studiów podyplomowych: pobierz w formacie pdf
Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem studiów podyplomowych w AGH: pobierz w formacie pdf
Plan studiów: pobierz w formacie pdf / pobierz w formacie docx
Formularz zgłoszeniowy: pobierz w formacie pdf / pobierz w formacie docx

Terminy spotkań podczas XIII edycji:

I zjazd: 9-10 października 2021
II zjazd: 23-24 października 2021
III zjazd: 6-7 listopada 2021
IV zjazd: 27-28 listopada 2021
V zjazd: 11-12 grudnia 2021
VI zjazd: 15-16 stycznia 2022
VII zjazd: 5-6 luty 2022
VIII zjazd: 26-26 luty 2022
IX zjazd: 12-13 marca 2022
X zjazd: 2-3 kwietnia
XI zjazd: 23-24 kwietnia 2022
XII zjazd: 11-12 czerwca 2022

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, zwykle między godziną 9:00 a 16:15. Oznacza to, że trwają one 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (godzina dydaktyczna trwa 45 minut). W programie każdego zjazdu przewidziane są przerwy, w tym jedna dłuższa – obiadowa.

Informacji w sprawie rejestracji udziela
Paulina Walotek – napisz maila już teraz:
pwalotek@agh.edu.pl
tel. 12 617 43 57
Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń.
Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś!

Informacji w sprawie programu studiów udziela
Adrian Gamoń – napisz maila już teraz:
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com
www.adriangamon.com

OPIS STUDIÓW

Celem studiów podyplomowych z marketingu internetowego Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing), ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing oraz strategię komunikacji.
Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwentki i absolwenci kierunku:

DLACZEGO WARTO?

Jako student lub studentka kierunku Social Media & Content Marketing:

PROJEKT DYPLOMOWY

Nic tak dobrze nie sprawdza i utrwala wiedzy jak praktyka. Właśnie dlatego naszych studiów podyplomowych nie wieńczy egzamin w formie testu, tylko prezentacja przygotowanych przez studentki i studentów strategii komunikacji. Dzięki temu:

PROGRAM XIII EDYCJI

W programie XIII edycji przewidziane są następujące zajęcia*:

1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie – Adrian Gamoń
2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec
3. Monitoring, analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec
4. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
5. Facebook Marketing – Rafał Sowiński
6. Personal Branding, Social Selling i marketing na LinkedIn – Adrian Gamoń
7. Instagram Marketing – Martyna Tarnawska
8. Twitter, Snapchat, TikTok i Real Time Marketing – Dagmara Pakulska, Jakub Biel
9. Messenger Marketing i chatboty – Matusz Czech
10. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich
11. Współpraca z influencerami. 10 kroków kampanii z twórcami internetowymi – Patrycja Górecka-Butora
12. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha
13. Big Ideas i copywriting – Leszek Łuczyn
14. Projektowanie komunikacji na podstawie modelu biznesowego i mapy podróży klienta z wykorzystaniem metodologii Design Thinking – Katarzyna Wojciechowska
15. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson
16. Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
17. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy
18. Google Ads i Google Analytics – Krzysztof Marzec
19. Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
20. Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski
21. SEO – Krzysztof Marzec
22. Content manager w dobie nowych technologii – Małgorzata Wojtasik
23. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) – Agnieszka Kostelecka
24. Trendy w Social Media i Content Marketingu – Martyna Tarnawska
25. Budżet. Mediaplan. Koszty i zyski w reklamie – Agnieszka Rutkowska
26. Budowa komunikacji social mediach w oparciu o dane – Marcin Pluskota
27. Sztuka prowadzenia spotkań i prezentacji online i offline – Adrian Gamoń
28. Video marketing, YouTube i relacje live – Kamil Bolek
29. Tworzenie komunikatów video – Jarek Tokarski
30. Seminarium projektowe. Strategia komunikacji marki – Adrian Gamoń
31. Prezentacja i ewaluacja projektów – Adrian Gamoń, Albert Stęclik, Anna Żurek

*Kadra dla XIII edycji – może ulec niewielkim zmianom z przyczyn losowych lub zdrowotnych.

DO KOGO SKIEROWANE SĄ STUDIA?

Program studiów z zakresu digital marketing Social Media & Content Marketing jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu (w tym zwłaszcza marketingu internetowego) lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej / reklamowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (lektury zaproponowanych książek i opracowań oraz systematycznego utrwalania wiedzy po zajęciach).

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

OPINIE STUDENTÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie „próbkowanie wiedzy”. Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację 🙂

Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.

Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia – gorszym…

Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.

Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.

REJESTRACJA

Rejestracja na studia wystartuje w połowie czerwca 2021 roku. Zachęcamy jednak do kontaktu z nami już teraz – wtedy jako jedna z pierwszych osób otrzymasz informację o starcie rekrutacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej już zgłosić swój udział w studiach już teraz? Napisz do Pauliny Walotek: pwalotek@agh.edu.pl.
Uwaga: pierwszeństwo w zapisie na daną edycję studiów mają osoby, które nie dostały się na kierunek podczas poprzedniej rekrutacji z powodu wyczerpania limitu miejsc pomimo dostarczenia kompletu dokumentów (decyduje kolejność napływania zgłoszeń).

WYMAGANE DOKUMENTY

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O numerze rachunku do wpłat jako pierwsze zostaną poinformowane osoby, które dokonały prerejestracji (zgodnie z kolejnością zgłoszeń w ramach limitu miejsc).
O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Osobą przyjmującą zgłoszenia jest Paulina Walotek (tel.: 12 617 437, pwalotek@agh.edu.pl). Zgłoszenia można wysyłać:

Paulina Walotek
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 25, 30-071 Kraków
(z dopiskiem: „Social Media & Content Marketing”)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.
Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

KADRA I PARTNERZY KIERUNKU

Kierownik studiów:
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com
www.adriangamon.com

Administracja studiów:
Paulina Walotek
tel. 12 617 42 51, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, Interia.pl, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress, Marketer+, UXPressia

Rekomendacja kierunku:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

👉 Śledź kierunek na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia