pl Aa

Studia Podyplomowe – Employer Branding

Czas trwania studiów (edycja VIII 2020/2021): 218h, 2 semestry, 13 zjazdów
Liczba uczestników: 36 osób na edycję

Strona www: www.employerbranding.edu.pl

Kierownik studiów:

dr Radosław Tyrała, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl

Opiekun merytoryczny studiów:

mgr Zyta Machnicka, e-mail: zyta.machnicka@gmail.com, tel. 505 813 689

Administracja studiów:

Paulina Walotek, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57
Aneta Nosal, e-mail: anosal@agh.edu.pl, tel. 12 617 42 51

Opis studiów:

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.

Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.

Warsztaty i konwersatoria są prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.

Szczególny nacisk jest położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.

Do kogo kierujemy nasze studia?

Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.

Jeżeli chcesz zdobyć kompleksową i unikatową wiedzę z zakresu: zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR, komunikacji, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywania skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym – te studia są dla Ciebie!

Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako specjaliści w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer branding.

Program studiów (218 godz.)

Zobacz program studiów: http://www.employerbranding.edu.pl/program/
Szczegółowe opisy wykładowców są dostępne na stronie www.employerbranding.edu.pl w zakładce „Wykładowcy”.

Blok I. Podstawy employer branding

Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR

Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy

Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz

Zasady ukończenia studiów:

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie studiów oraz obecność na zajęciach (70% z dostępnych godzin). Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Rekrutacja na VIII edycję

VIII edycja rozpocznie się w październiku 2020.
Okres rekrutacji: 29 czerwca – 30 września 2020.

Wymagane dokumenty:

Dokumenty należy przesłać w wersji elektronicznej na adresy: pwalotek@agh.edu.pl i anosal@agh.edu.pl z dopiskiem „Employer Branding – rekrutacja na edycję VIII”).

Tryb zgłoszeń: kolejność zgłoszeń i wpłat na konto.

Opłaty: 4600 zł

Opłatę można wnieść w całości (4600 zł) lub w podziale na dwie, równe raty (po 2300 zł każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).

Danymi dot. wpłaty czesnego dysponują p. Paulina Walotek i p. Aneta Nosal. Zostaną one udostępnione osobom, które wysłały pozostałe dokumenty rekrutacyjne.

Jesteśmy na Facebooku: https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia

Harmonogram zjazdów VIII edycji:

1) 3-4.10.2020
2) 24-25.10.2020
3) 14-15.11.2020
4) 12-13.12.2020
5) 9-10.01.2021
6) 30-31.01.2021
7) 20-21.02.2021
8) 6-7.03.2021
9) 27-28.03.2021
10) 17-18.04.2021
11) 15-16.05.2021
12) 5-6.06.2021
13) 26-27.06.2021