REKRUTACJA NA II EDYCJĘ PRZEDŁUŻONA! (start: marzec 2018 r.) 🙂
Czas trwania: 2 semestry (od marca 2018 r. do lutego 2019 r.)
Maksymalna liczba miejsc: 30
Uwaga. Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2018 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.
*Plan I edycji; może ulec zmianom.
Podanie o przyjęcie na studia (doc)
Kwestionariusz kandydata (doc)
Bieżące informacje o kierunku publikujemy na stronie na Facebooku:
www.facebook.com/studiamarketingmiejsc
Wzrost konkurencyjności miejsc stawia przed społecznościami wiele wyzwań gospodarczych, kulturowych i społecznych. Dostrzegamy coraz ostrzejszą konkurencję o zasoby: o tworzenie miejsc przyjaznych dla inwestycji zagranicznych biznesu, dla turystów, a także dla samych mieszkańców. By sprostać wymogom konkurencji i przyciągnąć pożądane grupy docelowe konieczne jest sięgnięcie do najnowszych praktyk z zakresu marketingu miejsca.
Celem studiów podyplomowych Marketing miejsc i kreowanie lokalnych marek jest zaprezentowanie nowego podejścia do marketingu miejsc i poszukiwania unikatowych wymiarów tego rodzaju praktyk. Czerpiąc z doświadczeń w marketingu organizacji non-profit, marketingu społecznego i marketingu terytorialnego oraz w oparciu o nowe możliwości promocyjne oferowane przez nowe technologie i media cyfrowe, stworzyliśmy interdyscyplinarny program studiów. Nasz program nastawiony jest na praktykę i konkretne zagadnienia. Współpracują z nami czołowi specjaliści i dydaktycy w kraju, którzy pokażą Ci, jak – dzięki konkretnym kanałom komunikacji – zarządzać marką miejsca i sprawić, by wszyscy odbiorcy o niej wiedzieli.
Misją studiów jest wykształcenie specjalistów zarządzania markami miejsc i lokalnymi produktami oraz ekspertów w zakresie budowy wizerunku miejsc oraz silnych produktów lokalnych i regionalnych.
W ramach studiów podyplomowych koncentrujemy się na działaniach związanych z:
Proponujemy całościowe podejście do budowy marki miejsca. Szczególny nacisk położony zostanie na przekazanie konkretnej, aktualnej wiedzy, pozwalającej rozwinąć kluczowe umiejętności u osoby odpowiedzialnej za marketing w administracji publicznej, agencji kreatywnej, czy zakorzenionym lokalnie biznesie. Mamy świadomość, że stworzenie kompleksowej „opowieści” o miejscu wymaga dokładnej analizy, którego bazą jest łączenie gamy produktów i elementów z różnych dziedzin, począwszy od wykreowania lokalnego produktu, a kończąc na jego promocji.
Moduł 1: Badania i strategia
Moduł 2: Tożsamość marki miejsca
Moduł 3: Projektowanie miejsc
Moduł 4: Zarządzanie marką miejsca
Moduł 5: Media i promocja
Moduł 6: Kursy uzupełniające
** Każdy z modułów kończy się dodatkowym 4-8 godzinnym warsztatem podsumowującym doświadczenia, wiedzę i umiejętności pozyskane w ramach kursów modułowych. 4 warsztaty modułowe pozwolą na opracowanie w grupach całościowych strategii budowy marki miejsc i produktów oraz na zaliczenie całości studiów.
Absolwent otrzyma solidną wiedzę, która pozwoli mu sprawnie poruszać się w obszarze marketingu miejsc – niezależnie od tego, czy podejmie pracę/pracuje w administracji, nauce czy biznesie.
Studia skierowane są do:
Absolwenci uzyskają świadectwo ukończenia studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Studia zostały przygotowane we współpracy merytorycznej z agencją marketingową Social Frame.
Wymagane dokumenty:
Podanie o przyjęcie na studia
Kwestionariusz kandydata
Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).
WAŻNE: Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!
Katarzyna Chromik-Myśliwiec Wydział Humanistyczny AGH
(z dopiskiem „Marketing Miejsc”, pok. 124).,
ul. Gramatyka 8a,
30-071 Kraków
W wersji elektronicznej na adres: chromik@agh.edu.pl (Katarzyna Chromik-Myśliwiec)
Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl
Opłaty:
4 900 zł (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2450 zł)
Informacje dodatkowe:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut) średnio raz na trzy tygodnie. Dyplom studiów podyplomowych Marketing miejsc i kreowanie lokalnych marek jest akceptowany i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.
Informacji w sprawie rejestracji udziela:
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl
Kierownik studiów:
dr hab. Jacek Gądecki, jgadecki@agh.edu.pl
Informacji w sprawie programu studiów udziela opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń, tel. 511 153 666, adrian.gamon@socialframe.pl
Współpraca merytoryczna:
Social Frame
Patronat honorowy:
Polska Organizacja Turystyczna
Partnerzy i patronaty:
Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Link to Poland, Marketing miejsca, Marketer+, NowyMarketing, Sprawny Marketing, Wspólnota, Brief.pl, Urbnews.pl, Marketing w praktyce, Golden Training