Studia Podyplomowe "Strategiczna Komunikacja Marki" (2 semestry, 197 godz.), 4300 zł za całość
Charakterystyka studiów:
Celem studiów podyplomowych jest zdobycie przez uczestników (w relatywnie krótkim czasie - jednego roku) wszechstronnej wiedzy oraz umiejętności, które umożliwią wykonywanie pracy na stanowiskach wymagającychstrategicznego planowania komunikacji marki, jak: strategic planner/brand planner, media planner, specjalista/kierownik ds. komunikacji marketingowej czy menedżer ds. marki (brand manager) w agencjach reklamowych, domach mediowych i działach marketingu firm z różnych branż.
Zajęcia będą prowadzone przez nauczycieli akademickich oraz doświadczonych pracowników z branży medialno-reklamowej w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu opracowywania i wdrażania strategii komunikacji marketingowej (Zob. sylwetki wykładowców).
Słuchacze w trakcie zajęć zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Zdobędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki, strategiczne i kreatywne.
Program studiów (197 godz.)
Moduł I. Wzmacnianie własnego potencjału strategicznego
- English for Integrated Marketing Communication
- Sztuka prezentacji, czyli jak sprzedać strategię
- Myślenie strategiczne - czym jest i dlaczego warto
- Trening kreatywnego myślenia
Moduł II. Badawcze i analityczne obszary strategiczne
- Badania społeczne i marketingowe
- Analiza strategiczna marki i kategorii
- Psychologia marki – poznawcze i emocjonalne mechanizmy
- Wizerunki i pozycjonowanie marek w badaniach marketingowych
- Analiza strategiczna konkurencji i konsumenta
- Style konsumpcji
Moduł III. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej
- Formy komunikacji marketingowej – rodzaje, cele, działania, efektywność
- Rola insightów konsumenckich w komunikacji marki
- Pozycjonowanie marki
- Komunikacja marki w mediach tradycyjnych i nowych
- Narzędzia wspomagające opracowanie strategii
Moduł IV. Narzędzia i metody wspomagajace tworzenie komunikacji marki
- Semiotyka w analizie i projektowaniu komunikacji marketingowej
- Typy strategii komunikacji oraz metodyka pracy strategicznej
- Narzędzia wspomagajace opracowywanie strategii
- Neuromarketing - klucz do przyszłości marek?
- Rodzaje briefów – czym są i jak je przygotować
Sylwetka absolwenta
Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej /reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.
Informator dla słuchaczy - do pobrania
Plan studiów (wersja skrócona) - do pobrania
Regulamin Studiów Podyplomowych AGH - do pobrania
Czas trwania:
2 semestry (od III 2016 r. do III 2017 r.)
Termin zgłoszeń:
od 18.01 do 30 II 2016 r.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz (pobierz)
- podanie (pobierz)
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- kserokopia dowodu osobistego
Tryb zgłoszeń:
kolejność zgłoszeń
Liczba miejsc:
44
Miejsce zgłoszeń:
Wydział Humanistyczny AGH (pawilon D-13, pokój 113)
ul. Gramatyka 8a, 30-071 Kraków
(z dopiskiem: "Strategiczna Komunikacja Marki", pok. 113).
osobiście lub listownie
Osoba przyjmująca zgłoszenia i udzielająca informacji:
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec
Tel. 012 617 42 51 (od pon. do piątku).
e-mail: chromik(at)agh.edu.pl
kierownik studiów: dr Grzegorz Ptaszek
gptaszek(at)gmail.com
Opłaty:
4 300 zł (możliwość rozłożenia opłaty na dwie raty)
Informacje dodatkowe:
Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele, średnio dwa razy w miesiącu, Kandydaci powinni posiadać znajomośc języka angielskiego co najmniej na poziomie B1.
Współpraca merytoryczna:




Partner:

Studia rekomendowane przez

List rekomendacyjny członków Kapituły Klubu Strategów Marketingu