Czas trwania studiów (edycja VIII 2020/2021): 218h, 2 semestry, 13 zjazdów
Liczba uczestników: 36 osób na edycję
www.employerbranding.edu.pl
Kierownik studiów: dr Radosław Tyrała, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl
Opiekun merytoryczny studiów: mgr Zyta Machnicka, e-mail: zyta.machnicka@gmail.com, tel. 505 813 689
Administracja studiów:
Paulina Walotek, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57
Aneta Nosal, e-mail: anosal@agh.edu.pl, tel. 12 617 42 51
Opis studiów:
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.
Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.
Warsztaty i konwersatoria są prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Szczególny nacisk jest położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Do kogo kierujemy nasze studia?
Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.
Jeżeli chcesz zdobyć kompleksową i unikatową wiedzę z zakresu: zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR, komunikacji, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywania skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym – te studia są dla Ciebie!
Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako specjaliści w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer branding.
Program studiów (218 godz.)
Blok I. Podstawy employer branding
Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR
Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
Zasady ukończenia studiów:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie studiów oraz obecność na zajęciach (70% z dostępnych godzin). Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Rekrutacja na VIII edycję
VIII edycja rozpocznie się w październiku 2020.
Okres rekrutacji: 29 czerwca - 30 września 2020.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy przesłać w wersji elektronicznej na adresy: pwalotek@agh.edu.pl i anosal@agh.edu.pl z dopiskiem "Employer Branding - rekrutacja na edycję VIII").
Tryb zgłoszeń: kolejność zgłoszeń i wpłat na konto.
Opłaty
4600 zł
Opłatę można wnieść w całości (4600 zł) lub w podziale na dwie, równe raty (po 2300 zł każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).
Danymi dot. wpłaty czesnego dysponują p. Paulina Walotek i p. Aneta Nosal. Zostaną one udostępnione osobom, które wysłały pozostałe dokumenty rekrutacyjne.
Jesteśmy na Facebooku: https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia
Harmonogram zjazdów VIII edycji:
1) 3-4.10.2020
2) 24-25.10.2020
3) 14-15.11.2020
4) 12-13.12.2020
5) 9-10.01.2021
6) 30-31.01.2021
7) 20-21.02.2021
8) 6-7.03.2021
9) 27-28.03.2021
10) 17-18.04.2021
11) 15-16.05.2021
12) 5-6.06.2021
13) 26-27.06.2021
Liczba uczestników: 36 osób na edycję
www.employerbranding.edu.pl
Kierownik studiów: dr Radosław Tyrała, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl
Opiekun merytoryczny studiów: mgr Zyta Machnicka, e-mail: zyta.machnicka@gmail.com, tel. 505 813 689
Administracja studiów:
Paulina Walotek, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl, tel. 12 617 43 57
Aneta Nosal, e-mail: anosal@agh.edu.pl, tel. 12 617 42 51
Opis studiów:
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.
Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.
Warsztaty i konwersatoria są prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Szczególny nacisk jest położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Do kogo kierujemy nasze studia?
Adresatem studiów są osoby zainteresowane tematyką employer branding, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.
Jeżeli chcesz zdobyć kompleksową i unikatową wiedzę z zakresu: zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR, komunikacji, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywania skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym – te studia są dla Ciebie!
Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako specjaliści w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer branding.
Program studiów (218 godz.)
Zobacz program studiów: http://www.employerbranding.edu.pl/program/
Szczegółowe opisy wykładowców są dostępne na stronie www.employerbranding.edu.pl w zakładce "Wykładowcy".
Blok I. Podstawy employer branding
- Employer branding & candidate experience & employee experience – wprowadzenie (6 godz.)
- Budowanie strategii employer branding (8 godz.)
- Internal branding. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji (6 godz.)
- External branding. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz (8 godz.)
- Personal branding. Siła marki osobistej w działaniach pracodawcy (6 godz.)
- Badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy (4 godz.)
- Targetowanie w EB (8 godz.)
- Pomiar działań employer branding (8 godz.)
Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR
- Talent sourcing, rekrutacja i programy referencyjne (6 godz.)
- E-rekrutacja. Badania, narzędzia, trendy (6 godz.)
- Design thinking w HR (8 godz.)
- Social Recruiting. Pracodawca w mediach społecznościowych (8 godz.)
- Grywalizacja w rekrutacji (6h)
- Adaptacja pracownika i skuteczny feedback (6 godz.)
- Prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce (8 godz.)
- Rola agencji HR w budowaniu wizerunku pracodawcy (6 godz.)
Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy
- Komunikacja wewnętrzna i kryzysowa (8 godz.)
- Event marketing i imprezy pracownicze (6 godz)
- Wynagradzanie i motywowanie pracowników (8 godz.)
- Rola kierowników liniowych w budowaniu wizerunku pracodawcy (4 godz.)
- Zarządzanie różnorodnością (6 godz.)
- Komunikacja w zarządzaniu zmianą (6 godz.)
- Jak być firmą odpowiedzialną społecznie (6 godz.)
- Wizerunek wnętrza. Jak stworzyć przyjazne miejsce pracy (8 godz.)
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
- Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe – od pomysłu do realizacji (10 godz.)
- Video w employer brandingu (12 godz.)
- Projektowanie użytecznych stron kariery (8 godz.)
- Narzędzia mobilne i automatyzacja komunikacji pracodawcy w EB (8 godz.)
- Content marketing w działaniach pracodawców (6 godz.)
- EB na scenie. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (6 godz.)
- Sprzedaż i negocjacje w działaniach HR & EB (6 godz.)
Zasady ukończenia studiów:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie studiów oraz obecność na zajęciach (70% z dostępnych godzin). Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Rekrutacja na VIII edycję
VIII edycja rozpocznie się w październiku 2020.
Okres rekrutacji: 29 czerwca - 30 września 2020.
Wymagane dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy - pobierz;
- poświadczona przez Uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- poświadczenie wniesienia opłaty za studia podyplomowe za pierwszy semestr studiów, nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych;
- oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem studiów podyplomowych w AGH - pobierz oświadczenie.
Dokumenty należy przesłać w wersji elektronicznej na adresy: pwalotek@agh.edu.pl i anosal@agh.edu.pl z dopiskiem "Employer Branding - rekrutacja na edycję VIII").
Tryb zgłoszeń: kolejność zgłoszeń i wpłat na konto.
Opłaty
4600 zł
Opłatę można wnieść w całości (4600 zł) lub w podziale na dwie, równe raty (po 2300 zł każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).
Danymi dot. wpłaty czesnego dysponują p. Paulina Walotek i p. Aneta Nosal. Zostaną one udostępnione osobom, które wysłały pozostałe dokumenty rekrutacyjne.
Jesteśmy na Facebooku: https://www.facebook.com/EmployerBrandingStudia
Harmonogram zjazdów VIII edycji:
1) 3-4.10.2020
2) 24-25.10.2020
3) 14-15.11.2020
4) 12-13.12.2020
5) 9-10.01.2021
6) 30-31.01.2021
7) 20-21.02.2021
8) 6-7.03.2021
9) 27-28.03.2021
10) 17-18.04.2021
11) 15-16.05.2021
12) 5-6.06.2021
13) 26-27.06.2021