Współpracownicy wydziału

O nas


  • Dorota Andrzejewska (PKO Bank Polski)
    Doktor nauk technicznych, absolwentka biotechnologii Politechniki Warszawskiej oraz Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej. Aktualnie Kierownik Zespołu, zarządza komunikacją wewnętrzną i koordynuje projekty back-office w PKO Banku Polskim. Z zamiłowania trener i wykładowca, zarówno kierunków technicznych, jak i tych związanych ze specyfiką pracy w organizacjach. Łowca przygód - szczególnie na kontynencie azjatyckim.


  • Miłosz Baluś (Humanoit Group)
    Dyrektor techniczny (CTO) w Humanoit Group. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska specjalność: Geoinformatyka. Przez ponad 4 lata pracował m.in jako dyrektor techniczny w Eskadra Opcom oraz marce digitalDNA specjalizującej się w technologiach mobilnych i webowych, kładącej silny nacisk na tworzenie przyjaznego oprogramowania. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadał m.in za strategię technologiczną, ocenę i planowanie ryzyka w doborze technologii oraz samego procesu wytwarzania oprogramowania. Jego szczególne upodobania to skalowalność systemów, wydajność baz danych, przyjazne interfejsy aplikacji oraz filozofia wytwarzania zwinnego oprogramowania tj. agile development. W swojej karierze zawodowej trwającej ponad 6 lat brał udział w projektach dla takich klientów jak Karcher Polska, Citroen, CinemaCity, P&G, Hitachi, Plus GSM, Puma, Maspex, TVN i wiele innych.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/milosz-balus


  • Aneta Bejm (Grafton Recruitment)
    Ekspert z zakresu rekrutacji z ponad 6-letnim doświadczeniem w rekrutowaniu na różne stanowiska, od specjalistów po najwyższą kadrę menedżerską. Obecnie pełni funkcję Client Relationship Manager w firmie Grafton Recruitment w Warszawie. Odpowiada za: samodzielne prowadzenie pełnych projektów rekrutacyjnych z uwzględnieniem przyjętej metodologii, budowanie długofalowych kontaktów biznesowych z klientami i Kandydatami oraz udział projektach wspierających markę i mających na celu doskonalenie stosowanych narzędzi, a także najlepszych praktyk rynku rekrutacyjnego. Prywatnie miłośniczka i zawodniczka rugby.


  • Łukasz Bielak (Polkomtel SA)
    W 2005 roku ukończył studia informatyczne na Politechnice Lubelskiej o specjalizacji Telekomunikacja i sieci komputerowe (temat pracy „Budowa routera QoSR w oparciu o system Linux”). Od lipca 2008 Kierownik Projektów w Polkomtel S.A. Od 2007 roku do 2008 był Koordynatorem Marki w Polkomtel S.A. Pracował również jako Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu w Centertel sp. z o.o. (Orange Polska). W latach 2004-2005 był pracownikiem dydaktycznym na Politechnice Lubelskiej, na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki.


  • Dominika Biernat (Interia.pl)
    Absolwentka INiB UJ, specjalizacji Elektroniczne Publikowanie. Od 5 lat związana z INTERIA.PL. Reklamą internetową zajmuje się od 4 lat, w trakcie których organizowała i realizowała kampanie reklamowe w najpopularniejszych polskich systemach kontekstowych (Adwords, OnetBoksy, Adkontekst, Adsearch), tworzyła oferty handlowe dla działań promocyjnych obejmujących standardowe i niestandardowe produkty reklamowe. Jako jedna z pierwszych w Polsce została certyfikowanym profesjonalistą Google (Google Advertising Professionalist Individual). Od X.2007 zarządza systemem reklamy kontekstowej INTERIA.PL- Adsearch.pl. Prowadzi szkolenia produktowe oraz z zakresu reklamy kontekstowej dla pracowników INTERIA.PL i klientów zewnętrznych. Jest autorką artykułów o reklamie kontekstowej opublikowanych w prasie branżowej i w ramach Akcji Akademia Reklamy Kontekstowej, współautorką rozdziału Reklama Kontekstowa w Raporcie Strategicznym IAB za rok 2009. Od kwietnia prowadzi Akademię Reklamy Kontekstowej – akcję edukacyjną skierowaną do sektora MŚP i marketerów większych firm, mającą na celu pokazanie możliwości tkwiących w reklamie kontekstowej i intekstowej.


  • Joanna Bilińska(Grupa Allegro.pl)
    Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Wsparcia Biznesu, Grupa Allegro Sp. z o.o. Zarządza częścią biznesową serwisu ceneo.pl w Grupie Allegro. Odpowiada za rozwój na płaszczyźnie marketingu, sprzedaży, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa. Z mediami związana od początku kariery zawodowej. Doświadczenia nabierała w największych wydawnictwach prasowo-internetowych – Agora oraz Polskapresse. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Szkoły Trenerów Biznesu. Jednak największa pasja to podróże - bezkrytycznie zauroczona każdym odwiedzonym miejscem w Azji. Ale ląd to za mało, więc ukończyła kurs nurka technicznego i spróbowała już swoich sił na Great Barrier Reef. W wolnych chwilach – kino, szczególnie to dokumentalne.


  • Katarzyna Blak (Socjomania.pl)
    Pedagog szkolny, a także dziennikarz internetowy portalu Socjomania.pl. Posiada kilkuletnie doświadczenie pedagogiczne i dziennikarskie. Absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Pedagogicznym a także studentka marketingu internetowego w AGH. Od 2012 roku współpracuje z Socjomania.pl. gdzie porusza tematykę związaną z wykorzystaniem portali społecznościowych w edukacji. Autor wielu publikacji dotyczących mediów w edukacji.
    więcej na: http://socjomania.pl/author/katarzyna-blak/


  • Ewelina Czechowicz (MOCAK)
    Kierownik Działu Promocji w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie. Od 2010 roku odpowiada za strategię promocji MOCAK-u, koordynację działań marketingowych i PR. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi, e-marketingu oraz komunikacji internetowej. Pasjonatka nowych technologii i multimediów dla kultury. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz podyplomowych studiów Marketing Internetowy prowadzonych na AGH.


  • Grzegorz Błażewicz (Benhauer)
    Założyciel i Prezes Zarządu Benhauer posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 – 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 – 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/grzesiek-b


  • Mariola Boczar
    Dyplomowana stylistka, coach, certyfikowany trener biznesu z menadżerskim doświadczeniem. Prowadzi zajęcia z zakresu kreowania wizerunku w krakowskiej szkole Artystyczna Alternatywa. Współpracuje z mediami. Wspiera w projektach outplacementowych, jako konsultant kontynuacji kariery. Łączy doświadczenie biznesowe ze światem mody- swoją pasją. Pomaga w oswajaniu zasad dress code’u. Wierzy, że zmieniając swój wizerunek możemy zmienić rzeczywistość wokół siebie.


  • Maciej Budzich (MediaFun)
    Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl, redaktor naczelny „mediafun magazynu”. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych i mikroblogowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.


  • Michał Cortez (iKomersiak)
    E-commerce manager Answear.com, nowoczesnej platformy e-commerce łączącej multibrandowy sklep internetowy i rozbudowaną część lifestylową. Odpowiada za projekt, wdrożenie i strategię rozwoju. Wcześniej związany z Marketing Investment Group (e-Sizeer.com, 50Style.pl i inne) oraz Unique Polska. Specjalizuje się w e-commerce i marketingu internetowym branży odzieżowej. Dziennikarz, autor publikacji na temat social mediów i sprzedaży elektronicznej. Światowe trendy i informacje branżowe prezentuje na profilu facebook.com/iKomersiak.


  • Małgorzata Czernecka
    Psycholog, wykładowca, trener, ekspert w obszarze wykorzystywania nowoczesnych form szkoleniowych w procesach Training & Development w dużych organizacjach. Od 2008 roku Dyrektor zarządzający eHRP, współzałożycielka aliansu na rzecz jakości w szkoleniach XY Learning Team, wiceprzewodnicząca Komisji e-Learningu w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych, Prezes Fundacji 4Future. Prowadzi warsztaty z psychologii zarządzania oraz nowych form szkoleniowych na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim. Autorka wielu artykułów (m.in. dla Personelu i Zarządzanie, Personelu Plus), publikacji i raportów w obszarze szkoleń i rozwoju. Razem ze swoim zespołem kreuje innowacyjne idee, które łączą ludzi z nowymi technologiami.


  • Mirosława Długosz
    Absolwentka Fizyki Medycznej na wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH. Obecnie asystentka w Katedrze Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na wydziale EAIiIB. Badania naukowe prowadzi głównie w zakresie analizy postawy ciała człowieka. Jako laureatka programu Top 500 Innovators w 2012 roku odbyła 2-miesięczny staż na Uniwersytecie Stanforda. Jest współtwórczynią inicjatywy Creative Cracow oraz Fundacji Laboratorium Innowacji i Kreatywności, w ramach której przełamuje polską mentalność propagując kreatywność i otwartość na współpracę.
    Więcej na http://www.conaslaczy.agh.edu.pl/miroslawa-m-dlugosz/


  • Michał Dziekoński (Experience Group)
    Dyrektor Generalny Experience Group, firmy szkoleniowo-konsultingowej, bazującej na praktycznych doświadczeniach w sprzedaży oraz marketingu off-line i on-line. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens; pełni też rolę dyrektora merytorycznego programów the Chartered Institute of Marketing (CIM), nazywanych „marketingowym MBA”. Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem. Jest certyfikowanym trenerem CIM, twórcą planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: Wskaźniki marketingowe i Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań marketingowych. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych, prowadzi także m.in. 40-godzinny anglojęzyczny moduł Business Games na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Fascynują go nowe obszary wykorzystania narzędzi marketingu off-line i on-line. Więcej na: http://www.goldenline.pl/michal-dziekonski


  • Wojciech Eichelberger
    Psycholog, psychoterapeuta i trener. Współtwórca Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, renomowanej i pierwszej w Polsce placówki psychoterapii, treningu i szkolenia. Autor i współautor wielu popularnych książek z pogranicza psychologii, antropologii i duchowości. Współtwórca programów telewizyjnych popularyzujących wiedzę i refleksję z obszaru psychologii egzystencjalnej („Okna”, „Być tutaj”, „Nocny Stróż”). Publikuje wywiady, felietony i eseje m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Zwierciadle”, „Charakterach”, „Wysokich Obcasach”, „Polityce”, „Więzi”, „Życiu Duchowym”, „Pulsie Biznesu”. Współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii w Warszawie. W swoich projektach szkoleniowych i terapeutycznych odwołuje się do koncepcji terapii integralnej, która oprócz psychiki bierze pod uwagę ciało, energię i duchowość człowieka.


  • Dr Andrzej Garapich (Megapanel PBI/Gemius)
    Funkcję Prezesa Zarządu spółki Polskie Badania Internetu pełni od sześciu lat. Za jego kadencji zostały wdrożone dwa etapy zmian w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz przeprowadzone szerokie konsultacje branżowe na temat najlepszego kształtu badania internetu w Polsce. Pod jego zarządem PBI uruchomiły kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, reklamie i marketingu. Wykładowca na wielu konferencjach branżowych, w tym międzynarodowych (iCom, Emro, etc.). Współtwórca MIA Project – nowatorskiego przedsięwzięcia umożliwiającego stworzenie międzynarodowych standardów na bazie lokalnych i międzynarodowych doświadczeń w pomiarach rynku internetowego. Znawca mediów elektronicznych i internetu. Członek PTBRiO. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/andrzej-garapich-garapich


  • Damian Huba (Google Polska)
    Online Media Associate w Google Polska. Ponadto właściciel Daveo.com oraz współtwórca Babbmap.com, aplikacji, która zwyciężyła w Startup Weekend Wroclaw 2012. Studiował m.in w Meksyku, Tajwanie, Hiszpani. W swoim dorobku posiada międzynarodowe dyplomy i certyfikaty (m.in Certificate in International Business). Zna 4 języki obce. Często podróżuje i prowadzi szkolenia.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/damian-huba


  • Paweł Kaczorowski (Opcom)
    Dyrektor artystyczny agencji interaktywnej Eskadra Opcom. Były pracownik agencji interaktywnej Veneo, oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Z wykształcenia: mgr inż. informatyki, z zamiłowania: grafik, fotograf i fan technologii internetowych. Uczestniczył w realizacji projektów dla takich klientów jak: Procter&Gamble (Puma, Bruno Banani, Replay, Mexx), Polkomtel, Tchibo, Martyna Wojciechowska. Pasjonat technologii HDSLR, czyli realizacji nagrań video za pomocą lustrzanek cyfrowych.


  • Michał Kasperczyk (Pride&Glory Interactive)
    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z branżą interaktywną związany od 2001 roku zaczynał w jednym z pierwszych startupów, gdy jeszcze nikt ich tak nie nazywał. Zdobywał doświadczenie zaczynając od pracy jako Project Manager, a następnie przeszedł ścieżkę od Account Managera, Account Directora po Client Service Director’a. To ostatnie stanowisko obejmuje w agencji Opcom, która wyrosła z branży interaktywnej by w 2012 przekształcić się w agencję marketingu 360. Do jego zadań należy zarządzanie działem obsługi klienta, projektami realizowanymi w agencji, rentownością projektów, współpracą między poszczególnymi działami a także obsługa najważniejszych klientów w zakresie kampanii marketingu zintegrowanego. Współpracował z takimi markami jak: Agora, Grupa Allegro (Citeam, Ceneo, tablica.pl), Nivea Polska, Procter&Gamble (Puma, Mexx, Replay, bruno banani, 007), Amway, Sygnity, Polkomtel (plus, simplus, mixplus, iplus), Superpharm, Hipp, Alma Market, Intersnack (Crispers, Felix), Lorenz (Crunchips, Chipsletten), Tchibo, Konica Minolta, Multibank, Budweiser, Ikea. Wykładowca akademicki na AGH w Krakowie, uczestnik konferencji branżowych, autor artykułów z zakresu marketingu i obsługi klienta.


  • Tomasz Karwatka(Divante)
    Prezes Zarządu Divante, firmy kompleksowo wspierającej sprzedaż on-line. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic, system email marketingu Sendingo oraz platforma sklepowa Gekosale.pl. Jest autorem książek ""eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania"", ""Usability w e-Biznesie"". W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT. Pisze bloga http://ideas2action.pl.
    więcej na:http://www.goldenline.pl/tomasz-karwatka


  • Dominik Kaznowski (Publicon)
    Od lat związany z branżą internetową. W 2000 roku nawiązał współpracę z założonym przez amerykańskich analityków inkubatorem internetowym e-Katalyst SA (m.in. ekatalyst.pl, e-learning.pl pracuj.pl). W latach 2002-2006 odpowiadał za obszar komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU, w tym za public relations, komunikację wewnętrzną, sponsoring, działania prewencyjne, projekty internetowe, intranet, extranet, kanały direct oraz e-commerce. W 2005 roku kampanie przez niego realizowane otrzymały nagrody Golden Arrow (kategoria non-profit), Kreatury (kategoria reklama społeczna) i Fryderyka (sponsor zwycięskiego albumu w kategorii muzyka dawna). Pomysłodawca największej w Polsce kampanii promującej internet „Internet też medium”. Jego zaangażowanie w kreowanie wzrostu rynku internetowego zostało docenione w 2004 roku przez ekspertów w plebiscycie „Człowiek roku polskiego internetu” wydawnictwa IDG. Od sierpnia 2006 do października 2008 rok pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pionie Internet Agora SA. W 2007 roku otrzymał nagrodę Webstar Creative za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową 2007. Od listopada 2008 do listopada 2009 zajmował się doradztwem oraz tworzeniem strategii w nowych mediach jako prezes spółki doradczej Xevin Consulting. Od grudnia 2008 roku odpowiadał za rozwój biznesowy portalu Nasza-Klasa.pl, a od kwietnia 2009 za obszar marketingu, badań i analiz i public relations. Od lipca 2010 odpowiada również za strategie produktową portalu. Od stycznia 2009 przez rok pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Interaktywnie.com, wydawcy popularnego serwisu branży marketingu online w Polsce. W grudniu 2008 roku podczas gali Webstarfestiwal otrzymał nagrodę Grand Webstar i tytuł człowieka roku polskiego internetu 2008. W latach 2002-2008 związany ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, najpierw jako wiceprezes, a następnie przez dwie kadencje jako przewodniczący rady nadzorczej. Zasiadał w radzie nadzorczej Polskich Badań Internetu – spółki realizującej standard badań internetu w Polsce. Jest członkiem Komisji Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Autor dwóch książek o marketingu w internecie, wielu raportów, felietonów i publikacji w prasie branżowej oraz wpływowych blogów. Pomysłodawca i organizator konkursu na najlepszy blog firmowy w Polsce (blogifirmowe.wordpress.com). Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest ekspertem ds. społeczeństwa informacyjnego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP).


  • Marta Klimowicz (Friendly Fashion)
    Socjolożka, badaczka internetu, nauczycielka jogi. Skończyła socjologię (2004) oraz antropologię kulturową (2008) na Uniwersytecie Wrocławskim, jest doktorką nauk humanistycznych w zakresie socjologii (2010). Prowadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim, w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. T. Tischnera i Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego (m.in. Badania nowych mediów, Społeczeństwo sieciowe, Kampanie reklamowe w sieci, Problemy cyberkultury, Social media marketing). Jest twórczynią bloga "Socjologia internetu" oraz jedną z pionierek badań społeczności internetowych w Polsce. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych lub popularnonaukowych poświęconych tematyce socjologii internetu. Zawodowo od 2009 roku związana z AdTaily, obecnie na stanowisku dyr. ds. marketingu.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/marta-klimowicz


  • Jacek Klubiński (E-muzyka SA)
    Pełni funkcję dyrektora zarządzającego firmy e-Muzyka (największego polskiego dystrybutora muzyki cyfrowej), wcześniej jako szef Działu Usług Kontentowych odpowiadał w Polkomtel (operatorze sieci Plus) za rozwój i utrzymanie całego portfolio usług opartych o treści multimedialne. Był jednym z pomysłodawców, autorem wdrożenia i szefem największego w Polsce i Europie Środkowej portalu z muzyką cyfrową – Muzodajnia.pl. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz studiów podyplomowych Marketingu i Zarządzania na akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.


  • Przemysław Kocznur (Opcom)
    Ukończył studia magisterskie na Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, kierunek: fizyka oraz na tej samej uczelni studia licencjackie na kierunku: Komputeryzacja szkół i małych przedsiębiorstw. W latach 2006-2010 pracował w Opcom Grupa Eskadra na stanowisku Software developer, obecnie jest zatrudniony w DigitalDNA na stanowisku Senior Software Developer. Programista server-side (php, java, mysql) i client-side (as3, js) z ponad 4-letnim doświadczeniem. Brał udział w projektach dla takich międzynarodowych klientów jak: Procter&Gamble (Bruno Banani,Mexx,Tom Tailor), Philips, Bigstar, Hipp, Always, Puma, Crunchips. Zafascynowany nowymi możliwościami, jakie niesie ze sobą wzrost popularności platform mobilnych.


  • Karol Krzysztoń (SKK Group)
    Radca prawny, pośrednik w obrocie nieruchomościami, wykładowca, od niemal 5 lat prowadzi swoją praktykę zawodową, specjalizuje się w obsłudze prawnej przedsiębiorców, wśród których znajdują się także liderzy rynku SaaS w Polsce; jego zainteresowania zawodowe skupiają się wokół prawa cywilnego, prawa rynku nieruchomości czy szeroko rozumianego prawa Internetu. W wolnym czasie podróżuje robiąc zdjęcia co bardziej urodziwym czy leciwym nieruchomościom.


  • Jakub Kwiatkowski (Opcom)
    Account director w agencji Opcom. Od sześciu lat związany z branżą internetową. W Opcomie odpowiedzialny za prowadzenie kluczowych klientów agencji. Pracował dla takich marek jak Nivea, Citeam, Tablica.pl (Grupa Allegro), Plus (Polkomtel), Konica Minolta, Tchibo, Davidoff, Super-Pharm, Gazeta.pl.


  • Zyta Machnicka (HEAD MADE Employer Branding)
    Absolwentka socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH. Z branżą HR i marketingu związana od przeszło 6 lat. Doświadczony project manager serwisów e-rekrutacyjnych, kierownik wyoutsourcowanego działu marketingu dla 4 firm HR, a także trener praktyk i rekruter. Pasjonatka Internetu, reklamy w każdym wydaniu oraz Personal & Employer Branding. Pomysłodawczyni i współtwórczyni firmy HEAD MADE Employer Branding, w ramach której od 2011 r. prowadzi projekty zogniskowane wokół tematyki budowania wizerunku agencji zatrudnienia oraz marketingu usług rekrutacyjnych.


  • Agnieszka Maciaszek (Project Management Institute, Interia)
    Wicedyrektor ds. Marketingu i PR w krakowskim oddziale Project Management Institute, Video Content Manager w portalu Interia oraz pasjonatka nowych mediów. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, studiów podyplomowych z zakresu psychologii wpływu i komunikacji perswazyjnej oraz międzykulturowego PR. Od 2005 roku związana z branżą IT i największymi polskimi portalami internetowymi (Onet, Interia) jako Project i Product Manager. Doświadczenie w projektach z zakresu: e-commerce, społeczności oraz serwisów internetowych B2B oraz B2C. Swoją misję dzielenia się wiedzą realizuje jako trener biznesu prowadząc szkolenia i warsztaty z zakresu e-wizerunku, e-marketingu, zarządzania projektami oraz komunikacji i pracy zespołowej.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/agnieszka-maciaszek


  • Michał Madura (EDISONDA)
    PR Manager Studia EDISONDA – zawodowo zajmuje się robieniem dobrego wrażenia. Człowiek orkiestra - kręci, pisze i rozmawia z ludźmi. Z wykształcenia socjolog, absolwent Wydziału Humanistycznego AGH. Współpracował z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi i tradycyjnymi mediami. Jest współtwórcą wielu akcji i wydarzeń związanych z muzyką, nowymi technologiami oraz użytecznością. Prywatnie miłośnik kryminałów, dobrej muzyki i miejskich spacerów.


  • Iga Mościchowska (Witflow)
    Projektant interakcji, badacz użyteczności, trener. Skończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizując się w badaniach rynku. Obecnie z powodzeniem współtworzy WitFlow – ux & usability studio. Wcześniej pracowała w agencjach interaktywnych i software housie. Realizowała projekty m.in. dla marek: Agora, Amica, Egmont, MSZ, Maspex Wadowice, Polskapresse, Vattenfall. Tematyką badań użyteczności zajmuje się od 2007 roku i jest jedną z pierwszych osób w Polsce, która przeprowadzała badania użyteczności i grywalności gier. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów funkcjonalnych aplikacji webowych, serwisów www oraz aplikacji mobilnych. Jako trener w WitFlow i Altkom Akademia prowadzi liczne szkolenia w temacie projektowania zorientowanego na użytkownika. Współtworzy też jeden z najpopularniejszych obecnie blogów na temat user experience – uxbite.com.


  • Michał Pałasz (Uniwerystet Jagielloński)
    Specjalista i fascynat (chyba już geek) social media (czyt. socjal media, media społeczne, media społecznościowe, serwisy społecznościowe) oraz ich wykorzystania dla celów promocji kultury, sztuki i instytucji kultury oraz komercyjnego: social media marketingu. Doświadczenie w tym temacie zdobywam od połowy 2009 r., pracując najpierw jako PR manager w firmie produkującej startupy, a następnie social media & e-PR manager w agencji interaktywnej. Doktoryzuję się na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, dokładnie: nauki humanistyczne >>> nauki o zarządzaniu >>> promocja kultury w social media.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/michal-palasz


  • Jan Peszek
    Aktor teatralny, telewizyjny i filmowy. W 1966 roku został absolwentem krakowskiej PWST. Od r. 1997 jest aktorem Teatru Narodowego w Warszawie, współpracuje także z Teatrem im. Słowackiego w Krakowie. W ostatnich latach zajmuje się również reżyserią i produkcją własnych spektakli. Wykłada w krakowskiej PWST. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród (m.in. nagroda Wojewody Wrocławskiego za realizację i wykonanie "Scenariusza dla trzech aktorów" Schaeffera w 1987 r., "Złoty Wawrzyn Grzymały" w 1994 r., Nowy Jork - I Festiwal Sztuk Wschodnioeuropejskich - nagroda za występ w "Scenariuszu dla jednego aktora" wg tekstu B. Schaeffera w 1995 r.)


  • Krzysztof Radoszek (Radoszek Arts)
    Projektant grafiki użytkowej z ponad 14-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyplom z komunikacji wizualnej uzyskał na Wydziale Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Ma 38 lat. Tworzy zaawansowane i oryginalne wydawnictwa oraz kampanie wizerunkowe znaczących wydarzeń kulturalnych i społecznych, a także instytucji i firm. Specjalizuje się w projektowaniu albumów, książek, plakatów i identyfikacji wizualnej, z wykorzystaniem grafiki wektorowej, skomplikowanych technik kolażu i retuszu, a także własnoręcznych ilustracji. Publikacje książkowe jego projektu były kilkakrotnie nagradzane lub wyróżniane w Konkursie Najpiękniejsza Książka Roku. Jest autorem kompleksowych projektów graficznych m.in. dla: Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie, Komisji Europejskiej, Województwa Małopolskiego, Europa Nostra, Polskiej Wytwórnia Papierów Wartościowych SA, Muzeum Narodowego w Krakowie, Kolei Małopolskich. Ostatnio stworzył oprawę graficzną i katalog Międzynarodowego Triennale Grafiki Kraków 2015 oraz identyfikację wizualną Forum Dziedzictwa Europy Środkowej „The City”.
    Więcej na: http://radoszek.com/


  • Bartłomiej Rak (Socjomania.pl)
    W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce – generacja Y. Posiada kierunkowe wykształcenie (Informatyka Stosowana - UJ i Marketing Internetowy - SGH). Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego. Następnie przeszedł na drugą stronę marketingowej barykady i zajmował się wirtualnym światem Second Life oraz tworzył agencję interaktywną Someday Interactive (w portfolio m.in.: ING Bank Śląski, Cisowianka czy YTONG/Silka). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Współprowadzi dom konsultingowy Socjomania Sp. z o.o., w ramach którego tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w internecie. Wśród uczestników szkoleń Socjomanii pojawili się przedstawiciele takich marek jak: PKP Energetyka, Ringier Axel Springer Polska, Ministerstwo Gospodarki, WOŚP czy UM Gdynia. Prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkole Bankowej i Wyższej Szkole Europejskiej. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu, Marketerze+ oraz Magazynie Spectrum. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.
    Więcej: http://www.goldenline.pl/bartlomiej-rak2


  • Michał Sadowski (Brand24)
    Założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów Aulerów 2012. Autor książki „Rewolucja Social Media”. Współtwórca serwisów Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Finansosfera.pl – odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.


  • Paweł Sala (Freshmail.pl)
    Manager, trener i konsultant. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 2006 roku związany z agencją interaktywną Opcom Grupa Eskadra. Początkowo jako key account manager odpowiadał za pozyskanie – do grona klientów agencji – a następnie działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych. Od czerwca 2007 roku na stanowisku brand managera rozpoczął wprowadzanie na rynek FreshMaila – nowoczesnego narzędzia do e-mail marketingu, które obecnie jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się systemów tego typu. Obecnie dyrektor zarządzający firmy FreshMail oferującej najbardziej zaawansowane narzędzie do e-mail marketingu obecne na polskim rynku. Ponadto dyrektor zarządzający firmy 360mobile – specjalizującej się w rozwiązaniach z zakresu marketingu mobilnego. Poza pracą managera – trener z 10 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania stresem, zarządzania sobą w czasie oraz wystąpień publicznych. Za najważniejsze w swojej pracy trenerskiej uważa inspirowanie ludzi do samorozwoju i poszukiwania nowych rozwiązań. Jako trener ceniony jest szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną oraz ciekawy i kreatywny sposób prowadzenia zajęć. Nieustannie wzbogaca swoje programy poprzez wprowadzanie niestandardowych i innowacyjnych pomysłów. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji oraz badań na temat e-mail marketingu, a także mówca na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, a także innych uczelni wyższych w całym kraju, gdzie prowadzi zajęcia z związane z nowoczesnymi mediami. Współtwórca sukcesu kampanii e-mail marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Mixx Awords oraz Golden Arrow.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/pawel-sala


  • Magdalena Sikora (Expedia UK)
    Expert SEO. Obecnie zarządza działem SEO w Expedia UK, wiodącej internetowej agencji turystycznej na świecie stworzonej przez firmę Microsoft. Odpowiedzialna za ponad £20 mln roczny przychód w Expedia.co.uk dla kanału SEO, gdzie zarządza profilem ponad 35 tyś. słow kluczowych. Twórca nowego konceptu landing pages oraz platformy PR dla Expedia EMEA. Wcześniej SEO Manager dla Mpora.com, gdzie opracowala strategie SEO oraz Social Media dla 22 serwisów internetowych (w tym video sharing platform). Z wykształcenia magister Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Jagiellońskiego. W ramach studiów spędziła semestr na Uniwersytecie w Liege, w Belgii. Obecnie studuje na Institute of Digital Marketing w Londynie. Autorka artykułów poświęconych tematyce SEO. Pracowała z najpopularniejszymi markami na świecie jak Avis, Disney, Autotrader. Prywatnie podróżnik i pasjonat e-commerce, właścicielka kilku serwisów internetowych o tematyce turystycznej.


  • Anna Sikorska (Insignia)
    Ostatnio SEO Director ADSEO; Grupa Adweb Specjalista SEM (SEO I PPC, SEO PR). Obecnie w Insignia NET – Traffic More. Wśród zadań, za które była i jest odpowiedzialna znajdują się: skuteczne zarządzanie projektami SEM-owymi, analiza i przebudowa treści stron internetowych pod kątem SEOMonitorowania oraz analiza wyników pozycjonowania. Odpowiadała również za planowanie i realizację strategii marketingu wyszukiwarkowego, SEO PR, czyli pozycjonowanie marki w wyszukiwarce. Prowadziła szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu marketingu wyszukiwarkowego oraz kampanie Adwords.


  • Aleksandra Skwara
    Psycholog, trener, coach, mediator. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia. Posiada rekomendację trenerską II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Ukończyła „The Art And Science of Coaching” Erickson College, posiada certyfikat International Coaching Community. Jest w trakcie procesu akredytacji ICF. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju osobistego, komunikacji, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołów, przywództwa i umiejętności menedżerskich.


  • Agnieszka Skala (SPIN Szkoła Przedsiębiorczości Innovation Nest)
    Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, pracownik dydaktyczno- naukowy Politechniki Warszawskiej. Od 2007 r. prowadzi zajęcia z Przedsiębiorczości Innowacyjnej na Politechnice w ramach programu SEIPA – stworzonego i koordynowanego przez dra hab. Jerzego Cieślika. Od 2009 r. tworzyła sieć wykładowców i zajęć z tego przedmiotu na Uczelni, co było możliwe dzięki zaaplikowaniu o środki UE (POKL 4.1.1.) i objęciu kierownictwa 2,5-letniego projektu po ich otrzymaniu. W ramach projektu udało się stworzyć zespół 16. wykładowców, uruchomić przedmiot „Przedsiębiorczość” na 14. wydziałach Politechniki i przeszkolić ponad 1200 studentów. Pracuje naukowo w szeroko rozumianych obszarach przedsiębiorczości technologicznej i (zwłaszcza) edukacji przedsiębiorczości. Od 2010 r. wraz z Piotrem Wilamem i Markiem Kapturkiewiczem zaangażowana w powstanie Szkoły Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN. Warsztaty dla startupów organizowane przez SPIN są oparte na autorskim narzędziu „4 filary” oraz głęboko osadzone w filozofii Customer Development. Autorka case studies o polskich startupach technologicznych w branży ICT, na podstawie których prowadzi zajęcia dydaktyczne.Rodowita Warszawianka ale jedną nogą w Krakowie. Ukończona szkoła muzyczna w klasie fortepianu. Bardzo lubi to co robi.
    więcej na: http://www.linkedin.com/pub/agnieszka-skala/3/63a/8bb


  • Katarzyna Sowińska (PwC)
    Specjalizuje się w obszarze zarządzania strategicznego, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania kadrowe. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie biznesowym z zakresu transformacji organizacji, zarządzania zmianą oraz komunikacji. Brała udział w licznych projektach związanych m.in. z opracowaniem polityki personalnej, badaniem postaw pracowniczych, identyfikacją kluczowych kompetencji w organizacji, wsparciem transferu wiedzy pomiędzy pracownikami oraz coachingiem menedżerskim. Kierowała projektami tworzenia i wdrażania systemów ocen pracowniczych oraz premiowych, zarówno dla najwyższej kadry kierowniczej, jak i szeregowych pracowników. Jest doświadczonym asesorem oraz trenerem i wykładowcą.


  • Barbara Stawarz (InnovaWeb)
    Publishing & Marketing Director wydawnictwa internetowego InnovaWeb. Od siedmiu lat związana z branżą internetową. Najpierw w dziale online dziennika Rzeczpospolita, a następnie w wydawnictwie Hubert Burda Media, gdzie m.in. kierowała działem online magazynu o nowych technologiach - CHIP oraz była Community Managerem projektów internetowych firmy. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową. Szkoleniowiec i wykładowca. Prowadzi zajęcia z dziennikarstwa online oraz content marketingu na SWPS, AGH oraz SGH.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/barbara-alicja-stawarz


  • Jan Strycharz
    Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ekspert ds. innowacji (w tym wykorzystania metod design thinking i modelowania biznesowego w zarządzaniu procesem innowacyjnym), specjalista w zakresie analityki rynku, badań i ewaluacji. Uczestniczył w tworzeniu wielu programów badawczych, doradczych i szkoleniowych zarówno dla organizacji publicznych, społecznych, jak i dla małych biznesów. Aktualnie jest członkiem zarządu i dyrektorem programowym Fundacji Warsztat Innowacji Społecznych, w ramach której rozwija dwa przedsięwzięcia typu start-up. Jest także związany z Uniwersytetem Ekonomicznym, Uniwersytetem Jagiellońskim i Uniwersytetem Jana Pawła II, gdzie od kilku lat prowadzi kurs z zakresu modelowania biznesowego w e-gospodarce. Jego pasją jest praca z ludźmi nastawiona na rozwój – zarówno w pracy trenerskiej, analitycznej, czy jako osoba zarządzają kieruje się zasadą łączenia aktualnej wiedzy z praktyką, oraz tego, co wartościowe z tym, co potrzebne.


  • Tomasz Surmacz (Uniwerystet Rzeszowski)
    Adiunkt na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości. Doktorat obronił na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Opracował i zrealizował programy wielu zajęć i szkoleń, w tym m.in: International Marketing, Business Communication, Project-based Management, Marketing Research, Relational Strategies in Marketing, Podstawy logistyki. Uczestniczył w stażach o charakterze naukowo-dydaktycznym, m.in: Universidad de Valencia, University of Derby, Sakarya University, Charleston College, Istanbul University, University of Wesleyan Nebraska. Zainteresowania naukowe skupiają się na zagadnieniach integracji logistycznej i zarządzania łańcuchami dostaw. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania projektami badawczymi i pracami rozwojowymi oraz szereg kursów z zakresu zarządzania projektami. Posiadacz certyfikatów IPMA level D i PRINCE2.


  • Elżbieta Szczygielska (PKO Bank Polski)
    Certyfikowany trener, moderator, metodyk. Ekspert w dziedzinie HR. W chwili obecnej zarządza zespołem trenerów wewnętrznych w PKO Banku Polskim. Dodatkowo wspiera przygotowanie i wdrożenia projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej. Zanim dołączyła do sektora bankowego pracowała zarówno w firmach konsultingowych, jak i w jednym z największych koncernów FMCG w Polsce. Prywatnie: matka trójki dzieci (w tym bliźniaków), podróżnik (Azja), łasuch (czekolada).


  • Maja Szpot (Edisonda)
    Maja Szpot - UX Researcher w EDISONDZIE. Jako specjalistka od badań użyteczności zajmuje się planowaniem, przygotowywaniem i prowadzeniem badań jakościowych. We współpracy z projektantami UX tworzy interfejsy zgodne z potrzebami użytkowników. Jej ulubiona technika badawcza to Eye Tracking. Absolwentka Socjologii na naszym wydziale oraz jedna z założycieli Koła Naukowego ITberries. Po godzinach tańczy lindy hop i gra na ukulele.


  • Joanna Szpyt (Interia.pl)
    PR&event manager. Zafascynowana mediami i polityką. Wcześniej pracowała m.in w Ciszewski MSL i S4. Uczestniczka wielu konferencji i autorka publikacji branżowych. Do jednych z najciekawszych osiągnieć zalicza brązowy medal w Mistrzostwach Polski w lekkiej atletyce.
    więcej na: www.goldenline.pl/joanna-szpyt


  • Paweł Tkaczyk (Midea)
    Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług. Autor dwóch bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. W kwietniu 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide. Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.


  • Łukasz Tyrała (Pride and Glory Interactive)
    Architekt informacji i projektant interakcji z doświadczeniem front-end developer’a, który potrafi identyfikować problem, analizować dane, łączyć fakty i odnajdywać proste rozwiązania, pamiętając o potrzebach biznesowych, ale umieszcza użytkownika w centrum wszechświata, w którym dobry design definiowany jest przez dbałość o szczegóły, typografię i wydajność. Obecnie w Pride and Glory Interactive. W swojej karierze pracował dla wielu znanych marek. M.in: Grupa Żywiec, Nutricia (centrala europejska), Vision Express, Philips, Żywiec Zdrój, Johnnie Walker, Danone, Vision Express i Orange.
    więcej na: http://lukasztyrala.pl/


  • Anna Uba (TVN SA)
    Analityk systemów informacyjnych, product owner, konsultant komunikacji w mediach społecznościowych, motocyklistka. Absolwentka Etnologi i antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie specjalizowała się w antropologii komunikacji i organizacji, fanka Edwarda Halla. Brała udział w badaniach terenowych z zakresu kultury organizacji, podczas których skupiła się na komunizacji i języku organizacji. Prywatnie zaangażowana w projekty badawcze dotyczące antropologicznych aspektów komunikacji w Internecie. Od 2007 roku pracująca w branży internetowej m.in dla Grupy ONET.PL SA, Eskadry Opcom, obecnie związana z TVN S.A.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/anna-uba


  • Piotr Urbanik (Zetha Media)
    Wydawca serwisów internetowych w Zetha Media. Z branżą internetową związany od 2005 roku. Przez 7 lat pracował w Onet.pl, gdzie odpowiadał za serwisy informacyjnie. Poznał również uroki własnej działalności. Absolwent rosjoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonat strategicznych gier planszowych i polskiego punk rocka.


  • Jacek Uroda (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
    Wykładowca akademicki, asystent w Katedrze Informatyki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Pasjonat nowych technologii i komunikacji marketingowej. Wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów i wykładów. Autor publikacji z zakresu e-marketingu oraz kreowania wizerunku w Internecie. Współautor badań na temat kluczowych elementów funkcjonalnego i użytecznego serwisu internetowego uczelni wyższej. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych z grafiki komputerowej, projektowania serwisów www oraz marketingu internetowego. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Uczestnik i prelegent wielu konferencji branży internetowej i marketingowej. Prywatnie animator spontanicznego i aktywnego wypoczynku (główne pasje to podróże, sport, fotografia i numizmatyka).
    więcej na: http://www.goldenline.pl/jacek-uroda


  • Maciej Wiktorowski (Interia.pl)
    Kierownik działu Serwisów Mobilnych w Interia SA. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in w Onet SA oraz agencji Blue Paprica, gdzie odpowiadał za prowadzenie e-projektów. Przygotowuje doktorat na Uniwersytecie Jagiellońskim, dotyczący zarządzania portfolio produktów w holdingach internetowych.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/maciej-wiktorowski


  • Przemysław Wójcik (Ericpol)
    Obecnie jest Kierownikiem Projektów w firmie Ericpol. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w Interia.pl jako Project Manager. Zainteresowania naukowe skupia w obszarze zarządzania wiedzą w projektach. Posiadacz certyfikatów PRINCE2 Practitioner i PSM. Przygotowuje doktorat na Wydziale Zarządzania AGH.
    więcej na: http://www.goldenline.pl/przemyslaw-wojcik10/


  • Piotr Zarębski (TVN SA)
    Product manager, projektant serwisów internetowych UX/UI w TVN SA. Autor projektów funkcjonalnych jednych z największych polskich serwisów internetowych. Pracował m.in w Interia.pl oraz Onet SA. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.