Tablica ogłoszeń

Wiadomości wydziałowe

Uwaga w celu poprawnego działania tablicy ogłoszeń prosimy o wyłączenie AddBlockera. Instrukcja

Dyżur dr Joanna Pyrkosz-Pacyna

Joanna Pyrkosz-Pacyna

2018-07-16 10:12

Szanowni Państwo,

w tym tygodniu zapraszam na dyżur w czwartek (19.07) o g. 10.00-11.00.

Z pozdrowieniami,

Joanna Pyrkosz-Pacyna

Biblioteka w okresie wakacyjnym

Maria Kogutowska

2018-07-12 01:15

Szanowni Czytelnicy,

W lipcu Biblioteka będzie czynna w godz. 9-14, natomiast w sierpniu – zamknięta

Czytelnia od 9 lipca będzie czynna w godzinach otwarcia Biblioteki, w sierpniu również będzie zamknięta

Wszelkie ewentualne zmiany będą podawane na e-tablicy ogłoszeń i drzwiach Biblioteki.

W razie pilnych spraw proszę o kontakt e-mailowy

Serdecznie pozdrawiam

Majka Kogutowska

Terminy dyżurów lipcowych

Tomasz Piróg

2018-07-12 10:14

Szanowni Państwo,

Od dnia 16.07 terminy moich dyżurów będą wyglądały następująco:

Pon. 12.00-13.00 (ostatni 23.07)

Czw. 9.30-10.00 (ostatni 19.07)

Pozdrawiam, TP

Urlop i dyżury

Zbigniew Pasek

2018-07-11 11:23

Szanowni Państwo

informuję, że dzisiejszy dyżur jest ostatnim w lipcu. Dostępny będę, po uzgodnieniu listem elektronicznym, w pierwszych dniach sierpnia (od 1-11 VIII) a następnie po 27 VIII. |W wypadku pilnych spraw proszę pisać, postaram się w miarę możliwości odpowiadać.

Z życzeniami spokojnych wakacji

Zbigniew Pasek

Letni kurs pisania scenariuszy gier komputerowych (12-21.08.2018)

Tomasz Piróg

2018-07-09 05:20

Tworzenie autorskich koncepcji scenariuszy gier komputerowych pod okiem ekspertów z branży
🔸Wykłady inspiracyjne
🔸Wizyty w studiach gier

Weź udział w bezpłatnym kursie pisania scenariuszy gier komputerowych „Write the Game”, który odbędzie się w dniach 12-21 sierpnia w Willi Decjusza w Krakowie.

Szczegóły: http://villa.org.pl/villa/aktualnosci-post/szkola-letnia-scenariuszy-gier-komputerowych-zglos-sie/

Zgłoszenia należy nadsyłać mailowo na adres: aleksandra.n@villa.org.pl do 25 lipca 2018 roku.

Decyzje o przyznaniu stypendiów zostaną podjęte wspólnie przez Stowarzyszenie Willa Decjusza oraz ekspertów zaangażowanych w udział w projekcie oraz ogłoszone do dnia 3 sierpnia 2018 roku na stronie www.villa.org.pl.

Koordynacja projektu: Małgorzata Różańska (gosia@villa.org.pl)

Akademiki dla studentów przyjętych na 1 rok studiów I stopnia

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-07-05 08:23

Szanowni Państwo,

Studenci przyjęci na 1 rok studiów stacjonarnych I stopnia,

 

Uprzejmie informuję, że od jutra (6 lipca) mogą już Państwo rejestrować się w systemie informatycznym Miasteczka Studenckiego AGH w celu złożenia elektronicznego wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim. Ostateczny termin składania elektronicznych wniosków upływa 26 września br. (środa). Aby się zarejestrować, należy wejść na stronę https://akademik.agh.edu.pl/

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Stypendia z Fundacji Edukacyjnej im. Jerzego Juzonia

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-07-03 12:55

Szanowni Państwo rozpoczynający studia I stopnia,

Uprzejmie informuję o możliwości składania wniosków o stypendium akademickie z Fundacji Edukacyjnej im. Jerzego Juzonia. O stypendium może ubiegać się osoba, która spełnia łącznie następujące warunki:

  1. ukończyła dzienną szkołę ponadgimnazjalną (dla młodzieży) i zdała egzamin maturalny w 2017 roku lub 2018 roku;
  2. w roku akademickim 2018/2019 została przyjęta na pierwszy rok studiów stacjonarnych na polskiej uczelni akademickiej i po raz pierwszy podejmuje studia. Uczelnia ta musi prowadzić studia II stopnia w trybie stacjonarnym dla wybranego przez kandydata kierunku w chwili składania wniosku;
  3. jest zameldowana na stałe na terenach wiejskich lub w mieście do 30 tys. mieszkańców przynajmniej od 6 miesięcy;
  4. średni miesięczny dochód na jednego członka jej rodziny nie przekroczył w 2017 r. 1260 PLN netto;
  5. posiada obywatelstwo polskie;
  6. posiada rachunek bankowy bez przypisanych pełnomocników i jest jego jedynym posiadaczem;
  7. posiada możliwość złożenia wniosku w formie elektronicznej on-line.

Szczegółowe informacje wraz z procedurą ubiegania się o stypendium znajdują się na stronie Fundacji: www.fejj.pl

Formularz wniosków stypendialnych ma być aktywny od 09 lipca 2018r. na stronie internetowej Fundacji.

Fundacja wymaga elektronicznego potwierdzenia danych ze strony Wydziału. W upoważnieniu jako adres e-mail dziekanatu należy wpisać: loziakk@agh.edu.pl

Dyżury Pani Prodziekan dr Anny Małeckiej

Jolanta Gapys

2018-07-02 10:19

Szanowni Państwo,
dyżury Pani Prodziekan dr Anny Małeckiej w tym tygodniu odbędą się:
Wtorek 3.07 – godz. 14:00-15:00
Czwartek 5.07 – godz. 12:15 – 13:15
z pozdrowieniami

Informacje dotyczące zakwaterowania w dyżurnych domach studenckich MS AGH

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-06-29 01:08

Szanowni Państwo,

Wszystkich, którzy otrzymali miejsce w DS na okres wakacji Miasteczko Studenckie prosi o zapoznanie się ze szczegółowym harmonogramem kwaterowania w dyżurnych domach studenckich.

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Biblioteka w okresie wakacyjnym

Maria Kogutowska

2018-06-29 10:17

Szanowni Czytelnicy,

W lipcu Biblioteka będzie czynna w godz. 9-14, natomiast w sierpniu – zamknięta

Czytelnia od 9 lipca będzie czynna w godzinach otwarcia Biblioteki, w sierpniu również będzie zamknięta

Wszelkie ewentualne zmiany będą podawane na e-tablicy ogłoszeń i drzwiach Biblioteki.

W razie pilnych spraw proszę o kontakt e-mailowy

Serdecznie pozdrawiam

Majka Kogutowska

Konferencja ANEKSY KULTURY

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-06-28 10:07

Szanowni Państwo,

Poniżej przesyłam zaproszenie do udziału w ogólnopolskiej konferencji Aneksy kultury. Dziedzictwo. Współczesność. Wirtualność.

Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na ogólnopolską konferencję Aneksy kultury. Dziedzictwo. Współczesność. Wirtualność.
Celem konferencji jest zebranie i wymiana doświadczeń środowiska życia kulturalnego, działającego w przestrzeniach muzealnych, zbiorów sztuki dawnej i współczesnej, promocji działań, dystrybucji efektów produkcji przemysłowej, promocji informacji o społecznym oddziaływaniu kultury, a także twórców, projektantów poruszających się w dziedzinach organizacji przestrzeni ekspozycyjnych dotyczących wielu zjawisk współczesnej kultury i życia gospodarczego. Wobec rozwoju sztuki projektowania w dziedzinach projektowania architektury, architektury wnętrz, zwłaszcza projektowania przestrzeni ekspozycyjnych, i dynamicznego rozwoju mediów jako nowego przekazu informacji oraz wirtualnego śledzenia zjawisk kultury uznajemy za konieczne zorganizowanie interdyscyplinarnego forum jako ważnego spotkania ludzi wielu dyscyplin, których łączą wspólne zainteresowania i troska o rozwój kultury.

TERMIN KONFERENCJI
15–16.11.2018 r.
ORGANIZATOR
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Wydział Architektury Wnętrz
Katedra Projektowania Przestrzeni Ekspozycyjnych i Multimedialnych
ZGŁOSZENIA
Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja polegająca na przesłaniu abstraktu planowanego wystąpienia na adres mailowy: aneksykultury@asp.krakow.pl do dnia 15 października 2018 r. Prosimy o przesłanie deklaracji udziału do dnia 31 lipca 2018 r.
STRONA INTERNETOWA
W załączniku więcej informacji o obszarach tematycznych konferencji oraz wymaganiach redakcyjnych.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: aneksykultury@asp.krakow.pl.

Z wyrazami szacunku,

Wydział Architektury Wnętrz
Katedra Projektowania Przestrzeni Ekspozycyjnych i Multimedialnych
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

S. Rudnicki – dyżury w sesji i w lipcu.

Seweryn Rudnicki

2018-06-27 09:36

Szanowni Państwo,

podaję teriny moich najbliższych dyżurów: poniedziałki – 2, 9, 16 i 23 lipca, godz. 11.00-12.00.

Pozdrawiam,

Seweryn Rudnicki

Egzaminy kierunkowe – terminy, godziny i sale

Jolanta Gapys

2018-06-21 02:06

Szanowni Państwo,
Pani Prodziekan ustaliła terminy egzaminów kierunkowych
dla Socjologii
I termin:
27.06 godz. 10.15 sala 128 – zapisy do 25.06 w celu przygotowania listy
9.07 godz. 10.00 sala 128 – zapisy do 4 lipca
II termin:
5.09 – zapisy do 27.08
10.09 – zapisy do 6.09

dla Kulturoznawstwa
I termin:
27.06 godz. 9.30 sala 129 – zapisy do 25.06 w celu przygotowania listy
3.07 godz. 10.00 sala 129 – zapisy do 28.06
II termin:
9.07 – zapisy do 4 lipca
5.09 – zapisy do 27.08

WAŻNE !!! – warunkiem dopuszczenia do egzaminu kierunkowego jest zaliczenie ostatniego semestru (6) potwierdzone wpisami ocen do WU
ZAPISY w dziekanacie w godzinach dyżuru lub droga mailową z podanymi danymi – imię i nazwisko, promotor i termin egzaminu tj. data
z pozdrowieniami

Dyżury w czasie sesji i przerwy międzysemetralnej

Tomasz Piróg

2018-06-20 05:03

Szanowni Państwo,

Podaje moje dyżury w czasie sesji i przerwy międzysemestralnej:

pon. 12.00-13.00 (ostatni dyżur 23.07)
wt. 15.30-16.30 (ostatni dyżur 24.07)

Dyżury wrześniowe zostaną podane pod koniec sierpnia.

Pozdrawiam

Tomasz Piróg

Zaproszenie do konkursu na innowacyjny artykuł naukowy, projekt

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-06-15 12:06

Szanowni Państwo,

Poniżej przekazuję zaproszenie do konkursu na innowacyjny artykuł naukowy, projekt. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w konkursie prosimy o kontakt mailowy z Dziekanatem, prześlemy wówczas niezbędne załączniki (m.in. Regulamin konkursu i oświadczenie autora).

 

——– Wiadomość oryginalna ——–
Temat: Debiut naukowy 2018 – ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ – Zaproszenie do kolejnej edycji – prosimy przekazać studentom
Data: 2018-06-08 09:16
Od: hk@buzek.pl
Do:

Prosimy przyjąć zaproszenie do konkursu na innowacyjny artykuł naukowy, projekt,  pt.: „Debiut naukowy 2018” – „ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ”
Dziewiątą edycję projektu organizują:
BIURA prof. dr hab. inż. Jerzego Buzka – POSŁA DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO,
& Instytut Studiów Społecznych PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ w Raciborzu,
& Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej,
& Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju.

Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie studentom opublikowanie w wersji książkowej autorskiego artykułu o profilu naukowym, bowiem zgodnie z wymogami ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki „warunkiem wszczęcia przewodu doktorskiego jest posiadanie wydanej lub przyjętej do druku publikacji naukowej w formie książki lub co najmniej jednej publikacji naukowej w recenzowanym czasopiśmie naukowym wymienionym w wykazie czasopism naukowych ogłaszanym przez ministra właściwego do spraw nauki zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615, z późn. zm.16)) lub w recenzowanych materiałach z międzynarodowej konferencji naukowej lub publiczna prezentacja dzieła artystycznego.”

Termin ogłoszenia: 27 maja 2018 r.
Termin nadesłania prac: 30 listopada 2018 r.
Termin rozstrzygnięcia: 20 grudnia 2018 r.

1.    Projekt ma charakter otwarty, mogą w nim uczestniczyć wszyscy studenci studiów I, II i III stopnia, oraz absolwenci nie posiadający tytułu naukowego – doktora.
2.    Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie zadebiutowania w publikacji o profilu naukowym, a jednocześnie w recenzowanym sprawozdaniu z międzynarodowej konferencji naukowej, oraz wystąpienie podczas międzynarodowej konferencji naukowej, przedstawiając recenzowane wystąpienie.
3.    Każdy uczestnik może przysłać własny artykuł, w którym przedstawi swój pogląd, pomysł, punkt widzenia, o dowolnej tematyce i profilu, pod warunkiem, że będzie się odnosił do pojęcia „zrównoważonego rozwoju”. Artykuł powinien mieć charakter naukowy i zawierać w sobie nurt/aspekt  innowacyjny.
4.    Artykuł oraz kartę zgłoszenia należy przesłać w wersji elektronicznej (plik Word i PDF) na adres hk@buzek.pl , a także jeden egzemplarz w wersji papierowej – sygnowany tj. opatrzony na odwrocie następującymi danymi: imię i nazwisko autora oraz adres. Prace nie mogą być oprawiane.
5.    Do prac należy dołączyć wypełnioną załączoną kartę zgłoszenia oraz oświadczenie autora. Prace bez karty zgłoszenia nie będą opiniowane ani oceniane przez recenzentów.
6.    Prace pozostają do dyspozycji organizatora i nie podlegają zwrotowi.
7.    Prace/artykuły należy przesłać lub dostarczyć na adres: Biuro Posła do Parlamentu Europejskiego prof. Jerzego Buzka, 40-097 Katowice, ul. 3 Maja 17/3, z dopiskiem „Debiut naukowy 2018” oraz na adres e-mail hk@buzek.pl .
8.    Ostateczny termin dostarczenia prac upływa: 30 listopada 2018 roku.
9.    Weryfikacji, oceny prac i podziału nagród dokona zespół powołany przez organizatora, który przekaże wyniki swojej pracy do zatwierdzenia Radzie Naukowej z prof. dr hab. inż. Jerzym Buzkiem na czele.
10.    Autor/ka najciekawszej pracy – zostanie zaproszony/a do odwiedzenia Parlamentu Europejskiego przez prof. Jerzego Buzka. Ponadto przyznane zostaną wyróżnienia,  w tym: studentowi/ce będącymi jeszcze przed zdobyciem tytułu licencjata, studentowi/ce nie posiadających tytułu magistra, również przewidywane jest wyróżnienie dla doktoranta, a także wręczone zostanie wyróżnienie specjalne za pracę zespołową.
11.    Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po 20 grudnia 2018 roku, m. in. na stronie internetowej http://www.debiut.buzek.pl i www.buzek.pl
12.    Autorzy prac zostają zaproszeni do prezentacji swojego recenzowanego artykułu, podczas międzynarodowej konferencji naukowej, która odbędzie się z udziałem specjalnych gości, recenzentów i Rady Naukowej na początku 2019 roku. O terminie uczestnicy zostaną powiadomieni drogą  mailową lub pocztą.
13.    Uczestnictwo w niniejszym projekcie jest równoznaczne z akceptacją przez autorów wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
14.    Biuro organizacyjne:
Dr Henryk A. Kretek –Przewodniczący –  (Biuro Posła do PE prof. Jerzego Buzka, oraz PWSZ w Raciborzu) tel. (+48) 609 771 772; hk@buzek.pl,
Dr hab. Aleksandra Kuzior, prof. nzw. w Pol. Śl., Kierownik Katedry Stosowanych Nauk Społecznych)
tel: 32-277-73-23,  roz2@polsl.plaleksandra.kuzior@polsl.pl,

Standardy edytorskie:
Artykuły można przysyłać w językach: polskim, angielskim  i niemieckim.
Czcionka: Times New Roman 12, interlinia 1,5; Marginesy: 2,5 cm
Objętość ok. 10 stron (to około 20 000 znaków), przypisy u dołu strony, a bibliografia na końcu.
Ponadto na stronie http://www.debiut.buzek.pl oraz na stronie www.buzek.pl w specjalnej zakładce dotyczącej konkursu [Debiut naukowy – ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ], załączamy formatkę czyli standardy niezbędne do prawidłowego tworzenia przypisów i bibliografii.

 

Stypendia w roku akademickim 2018/2019

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-06-14 12:34

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że wszelkie aktualne informacje dotyczące świadczeń pomocy materialnej  (stypendia socjalne, stypendia rektora dla najlepszych studentów, zapomogi itd.) w roku akademickim 2018/2019 znajdą Państwo pod adresem: http://wh.agh.edu.pl/pomoc-socjalna/ oraz na stronie Działu Spraw Studenckich http://www.dss.agh.edu.pl/

Zachęcam także do zapoznania się z pismem Pani Rektor dr hab. Anny Siwik, prof. nadzw. dotyczącym stypendiów:

pismo Pani Rektor ws. stypendiów

W razie wątpliwości czy pytań zapraszam do kontaktu (osobiście, telefonicznie pod nr (12)617-43-90 lub mailowo na adres: loziakk@agh.edu.pl). Proszę również śledzić regularnie wydziałową e-tablicę ogłoszeń i zakładkę Pomoc socjalna na wydziałowej stronie.

Jeszcze raz gorąco zachęcam do możliwie jak najwcześniejszego składania dokumentów, najlepiej jeszcze przed wakacjami.

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak


 

Kwaterowanie w akademikach MS AGH w okresie praktyk studenckich

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-06-14 12:32

Szanowni Państwo,

Zachęcam do zapoznania się z pismem dot. kwaterowania w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w okresie praktyk studenckich.

Kwaterowanie w domach studenckich MS AGH w okresie praktyk studenckich

Z pozdrowieniami,

KatarzynaWłodkowska-Łoziak

Egzaminy kierunkowe – przywrócenie terminu 9 lipca

Jolanta Gapys

2018-06-13 02:44

Szanowni Państwo,
ze względu na liczne prośby studentów Pani Prodziekan przywróciła pierwotny termin egzaminu w lipcu tj. 9 lipca
przepraszamy za zamieszanie
z pozdrowieniami

Egzaminy kierunkowe – 3 rok I stopnia – zmiana terminu

Jolanta Gapys

2018-06-12 02:15

Szanowni Państwo,
dla st. Socjologii i Kulturoznawstwa
I termin:
27.06 – zapisy do 25.06 w celu przygotowania listy
zmiana z 9.07 na 2 lipca – zapisy do 28.06 !!!!!
II termin:
5.09 – zapisy do 27.08
10.09 – zapisy do 6.09

WAŻNE !!! – warunkiem zapisania się na egzamin kierunkowy jest zaliczenie ostatniego semestru (6) potwierdzone wpisami ocen do WU
ZAPISY w dziekanacie w godzinach dyżuru lub droga mailową z podanymi danymi – imię i nazwisko, promotor i termin egzaminu – data

z pozdrowieniami

Terminy egzaminów kierunkowych dla 3 roku

Jolanta Gapys

2018-05-28 02:04

Szanowni Państwo,
Pani Prodziekan ustaliła terminy egzaminów kierunkowych dla Socjologii i Kulturoznawstwa
WAŻNE !!! – warunkiem zapisania się na egzamin kierunkowy jest zaliczenie ostatniego semestru (6) potwierdzone wpisami ocen do WU
ZAPISY w dziekanacie w godzinach dyżuru lub droga mailową z podanymi danymi – imię i nazwisko, promotor i termin egzaminu – data

I termin:
27.06 – zapisy do 25.06 w celu przygotowania listy
9.07 – do 4 lipca zapisy – UWAGA !!! Zmiana na 2 lipca – zapisy do 28.06
II termin:
5.09 – zapisy do 27.08
10.09 – zapisy do 6.09

z pozdrowieniami

Stypendia pomostowe

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-05-09 03:03

Szanowni Państwo,

 

Na prośbę Działu Spraw Studenckich zapraszam do zapoznania się z informacją dotyczącą stypendiów pomostowych 2018/2019.

stypendia_pomostowe

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Invitation for 20th Summer Course “The European System of Human Rights Protection”, 9 – 20 July 2018, at the Faculty of Law.

Artur Cybulski

2018-04-17 02:25
Invitation for 20th Summer Course “The European System of Human Rights Protection”, 9 – 20 July 2018, at the Faculty of Law.
Details of this event you can find here:

Dyżury

Łukasz Trzciński

2017-06-25 10:57

Szanowni Państwo!

W dniu 26 czerwca będę na dyżurze od godziny 14.00 do 15.00. Jutro ogłoszę termin wtorkowy.

Łukasz Trzciński