Tablica ogłoszeń

Wiadomości wydziałowe

Uwaga w celu poprawnego działania tablicy ogłoszeń prosimy o wyłączenie AddBlockera. Instrukcja

Socjologia religii i nie-religii – termin poprawkowy II

Radosław Tyrała

2019-07-22 10:38

Szanowni Państwo,
termin poprawkowy II (ostatni!) z „Socjologii religii i nie-religii” odbędzie się w poniedziałek 2 września o godz. 11:00. Osoby zainteresowane zapraszam do pokoju 208. W razie pytań, proszę o kontakt mailowy.
Pozdrawiam
RT

Oferta pracy – Koordynator ds. Programów Międzynarodowych

Jolanta Gapys

2019-07-15 08:51

Stowarzyszenie AFS Polska poszukuje pracownika ds. programów
międzynarodowych
AFS Polska Programy Międzykulturowe jest międzynarodową,
pozarządową organizacją non-profit, opartą na wolontariacie, której
głównym
celem jest tworzenie bardziej sprawiedliwego i pokojowego świata
poprzez edukację międzykulturową rozwijającą umiejętności
interpersonalne i kompetencje globalne (więcej na naszej stronie:
poland.afs.org [1]).
Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko pracownik ds. programów
międzynarodowych
Miejsce pracy: Kraków, ul. Rzeźnicza 4
Opis stanowiska:
– kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy i listowny z rodzinami
goszczącymi i wysyłającymi, placówkami oświatowymi i urzędami
– sporządzanie i dostarczanie podań do placówek
oświatowo-edukacyjnych
– załatwianie spraw formalnych związanych z uzyskiwaniem wiz oraz
legalizacją pobytu
– prowadzenie korespondencji z biurami partnerskimi na świecie

– prowadzenie procesów logistycznych związanych z pracą biura
– wykonywanie koniecznych prac administracyjno-biurowych
Wymagania:
– wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
– umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z rodzicami i
prowadzenia rozmów
– nienaganna dykcja
– znajomość pakietu Microsoft Office, obsługa poczty elektronicznej
– umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism
– nastawienie na realizację celów
– komunikatywny język angielski
Oferujemy:
umowa o pracę / umowa zlecenia – forma do uzgodnienia | 40 godz./tyg.
pracę na samodzielnym stanowisku z ogromnymi możliwościami realizacji
swoich pomysłów i wizji
Proces aplikacji:
– CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres:
dorota.kuipers@afs.org
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie AFS
Programy międzykulturowe Polska w celu prowadzenia rekrutacji na
aplikowane przeze mnie stanowisko.”

DOROTA KUIPERS
Dyrektor Krajowy | National Director
AFS POLSKA PROGRAMY MIĘDZYKULTUROWE
ul. Rzeźnicza 4, 31-540 Kraków
Odwiedź naszą stronę internetową! [1]

Dyżury dziekanatu w okresie lipiec-sierpień – rejestracja prac itp.

Jolanta Gapys

2019-07-11 08:14

Szanowni Państwo

dziekanat do końca lipca będzie otwarty od poniedziałku do czwartku od 9-12.00 w piątek nieczynny

w sierpniu zapraszamy w ostatnim tygodniu sierpnia od dnia 26 – 29 od godz. 9.00 do 12.00.

Proszę wszystkie osoby, które się jeszcze nie obroniły o podanie tytułów prac dyplomowych wraz z recenzentem oraz kwotą opłaty najpóźniej do 26 lipca, jeśli obrony miałyby się odbyć we wrześniu.

Bez podanych ww. danych nie zapiszą Państwo plików z pracą i streszczeniem do WU a promotor nie będzie mógł zaakceptować raportu antyplagiatowego oraz nie umieści recenzji !!!

Termin rejestracji prac w dziekanacie wraz z wydrukami podpisanymi  na 7 dni przed obroną.

Urlop 2019

Zbigniew Pasek

2019-07-01 08:14

Szanowni Państwo

mój urlop w roku 2019 trwa od 15 VII do 28 VIII. Ostatnie dni mojej dostępności  na WH to dni 8-10 VII, zapraszam do uzgodnienia godziny.

Większość urlopu będę dostępny dla poczty e-mail, choć spowolni się tempo mojej reakcji na listy.

Życzę wszystkim dobrych wakacji

Zbigniew Pasek

Dziekanat – zmiana godzin dyżurów

mgr Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2019-06-27 09:18

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informujemy, że w lipcu i sierpniu Dziekanat będzie otwarty dla Studentów od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00 – 12:00. W piątki Dziekanat będzie nieczynny.

 

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

 

 

Urlop Ł. Afeltowicza

Łukasz Afeltowicz

2019-06-25 06:41

W lipcu i sierpniu Łukasz Afeltowicz przebywa na urlopie. Wrześniowe dni i godziny konsultacji Ł. Afeltowicza zostaną podane w drugiej połowie sierpnia. III termin egzaminu z WTS I to 3.09; godz. 15:00.

Rejestracja pracy w WU i dziekanacie

Jolanta Gapys

2019-06-18 01:09

Szanowni Państwo

dla uszczegółowienia informacji – instrukcji z Działu Nauczania poniżej krótka instrukcja krok po kroku:

  1. przesłanie informacji do dziekanatu drogą mailową: tytułu pracy w języku polskim i angielskim, imię i nazwisko promotora i recenzenta, przewidywany termin obrony, i wysokość opłaty za dyplom 60 lub 100zł;
  2. wgranie przez studenta do WU pracy zatwierdzonej przez Promotora, oraz innych załączników,
  3. wgranie przez promotora recenzji, raportu z JSA i zaakceptowanie go,
  4. wgranie recenzji przez recenzenta pracy
  5. rejestracja pracy w dziekanacie – w białej teczce wszystkie dokumenty podpisane przez Promotora i recenzenta wraz z wydrukiem pracy (praca, recenzje2x,formularz powołania recenzenta, raport JSA), oświadczenia, streszczenie, zdjęcia, potwierdzeniem opłaty, kartą odejścia i pracą wgraną na płytkę CD, ew. podanie o reaktywację na dzień obrony i podanie o odpis w języku obcym

szczegółowa instrukcja jest na stronie wydziału w zakładce prace dyplomowe oraz potrzebne wzory dokumentów

pozdrawiam serdecznie

 

Dr Joanna Pyrkosz – Pacyna: w okresie letnim umawianie dyżurów drogą mailową

Artur Cybulski

2019-06-12 11:34

Informacja od Pani Doktor:

W sesji oraz w okresie letnim w celu umówienia się na dyżur proszę o wcześniejszy kontakt mailowy.

Z pozdrowieniami,

Joanna Pyrkosz-Pacyna, PhD

Erasmus+ Coordinator
Wydział Humanistyczny / Faculty of Humanities
AGH University of Science and Technology
tel.: 0048 12 617 42 52
www.wh.agh.edu.pl
www.agh.edu.pl
https://www.facebook.com/joannapyrkoszpacyna/

Nieobecność Pani Dziekan B. Gąciarz – zajęcia odwołane do dnia 31.05

Artur Cybulski

2019-05-27 11:15

Przekazuję informacje z Dziekanatu:

Szanowni Państwo,

z powodu nieobecności Pani Dziekan prof. B. Gąciarz w tym tygodniu, wykłady i zajęcia z seminarium są odwołane

za utrudnienia przepraszamy

Rejestracja pracy dyplomowej – zmiany od 1 kwietnia

Jolanta Gapys

2019-05-16 03:29

Z dniem 1 kwietnia 2019 r. każdy student zobowiązany jest do zdeponowania pracy dyplomowej poprzez moduł Wirtualna Uczelnia.

Przed złożeniem pracy dyplomowej w wersji papierowej w dziekanacie w terminach określonych w Regulaminie studiów pod rygorem odmowy przyjęcia pracy dyplomowej, w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego, student zobowiązany jest zalogować się poprzez przeglądarkę do modułu Wirtualna Uczelnia, przejść do menu Dyplom i wykonać następujące czynności:

  1. w zakładce Praca dyplomowa zweryfikować dane, w szczególności tytuł pracy dyplomowej, imiona i nazwiska opiekuna i recenzenta pracy dyplomowej. UWAGA: tytuł deponowanej w wersji elektronicznej pracy dyplomowej w module Wirtualna Uczelnia musi być tożsamy z tytułem pracy dyplomowej składanej w wersji papierowej w dziekanacie. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian należy zgłosić się do pracownika właściwego dziekanatu przed przystąpieniem do kolejnych etapów postępowania;
    2. w zakładce Dane pracy dyplomowej uzupełnić słowa kluczowe w języku polskim i angielskim, a następnie zatwierdzić zmiany;
    3. w zakładce Pliki pracy dyplomowej:
    a) złożyć stosowne oświadczenie,
    b) umieścić w systemie streszczenie pracy dyplomowej,
    c) umieścić w systemie załączniki, jeśli są integralną częścią pracy dyplomowej,
    d) umieścić w systemie zaakceptowaną przez opiekuna pracy dyplomowej ostateczną wersję elektroniczną pracy dyplomowej (zgodnie z ustalonym w Uczelni formatem i rozmiarem).
    W przypadku wykonania wszystkich czynności, o których mowa powyżej opiekun pracy dyplomowej otrzymuje powiadomienie o dostępnej pracy dyplomowej na adres jego poczty mailowej.

Wszelkie informacje dotyczące procesu dyplomowania w module Wirtualna Uczelnia znajdą Państwo w zakładce Dyplom –> Instrukcja procesu dyplomowania.

Obsługa prac dyplomowych w formie elektronicznej w systemie Dziekanat.XP oraz w module Wirtualna Uczelnia, a także ich sprawdzenie przed egzaminem dyplomowym z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego wynika z zarządzenia nr 14/2019 Rektora AGH z dnia 10 kwietnia 2019 r. w sprawie zasad obsługi prac dyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA).

Zarządzenie obowiązuje studentów, nauczycieli akademickich oraz inne osoby będące opiekunami prac dyplomowych, a także pracowników dziekanatów.

Zarządzenie dostępne jest na stronie Działu Nauczania pod adresem https://www.dzn.agh.edu.pl/fileadmin/restricted/dn_restricted/JSA/Zarzadzenie_JSA.pdf .

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z dziekanatem na Państwa wydziale.

 

 

Nowy regulamin, nowe zasady obron, brak reaktywacji na dzień obrony, brak rocznego absolutorium

Jolanta Gapys

2019-05-16 03:18

Szanowni Studenci,

z dniem 1 października 2019 r. wchodzi w życie nowy Regulamin studiów AGH, który nie przewiduje już możliwości tzw. reaktywacji na dzień obrony. W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że od dnia 1 października 2019 r. w przypadku osób skreślonych z listy studentów z powodu niezłożenia w terminie pracy dyplomowej – tzw. reaktywacja na dzień obrony – możliwa jest wyłącznie do dnia 30 września 2019 r. Zatem termin egzaminu i obrony pracy dyplomowej nie może być wyznaczony po 30 września br. Po upływie tego terminu tzw. reaktywacja na dzień obrony nie będzie dopuszczalna. Natomiast reaktywacja będzie możliwa na zasadach ogólnych, o których mowa w § 22 nowego Regulaminu studiów AGH.

nowy regulamin jest zamieszczony na stronie Działu Nauczania

Konferencja studencka we Lwowie 16-17 maja br. „SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS”

Artur Cybulski

2019-03-18 10:51

Informacja od Pani Prodziekan Dr Anny Małeckiej:


Szanowni Państwo Studenci,

Zachęcam Państwa do udziału w naukowej konferencji studenckiej «SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS», która odbędzie się w dniach 16-17 maja 2019 roku na Politechnice Lwowskiej. Konferencja jest współorganizowana przez Wydział Humanistyczny AGH. Językami konferencyjnymi są: ukraiński, angielski oraz polski. Szczegóły przesłane przez ukraińskiego Organizatora – poniżej.

W sprawie wymogów edytorskich, proszę o kontakt ze mną lub Profesorem Dariuszem Wojakowskim.

Pozdrawiam,

Anna Małecka

 

National Pedagogical Dragomanov University

Lviv Educational and Scientific Center of Professional Education

Lviv Polytechnic National University

The Department of Sociology and Social Work

AGH – University of Science and Technology

The Faculty of Humanities

 

SOCIOLOGICAL ASSOCIATION OF UKRAINE
Lviv Regional Department of SAU

 

INVITATION

TO THE NINTH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE «SOCIOLOGY – SOCIAL WORK AND SOCIAL WELFARE –REGULATION OF SOCIAL PROBLEMS»

Dates of the conference: May 16–17, 2019.

Purpose of the conference: the discussion of actual social problems in the Central and Eastern Europe countries. increasing the interest of young researchers for active scientific activities in the field of sociology and social work, as well as promoting scientific relations between leading educational and research institutions in humanities of Ukraine and Central and Eastern Europe countries.

Joint participation of students, PhD students and their supervisors is encouraged.

The presence of a supervisor for students and postgraduates is obligatory (unless the supervisor is co-authored).

The main topics of the conference are:

·       Modern Ukraine: the civilizational crossroads or the threshold that should be overcome;

·       A variety of social and cultural practices in the modern society: the way to find its unity or provoke the splits;

·       The problems of the sociology of a city: space and change, inhabitants – students – tourists;

·       Globalization processes in the modern world and the prospects of Central and Eastern Europe countries;

·       The war in eastern Ukraine: a sociological analysis of a complex of social problems;

·       Migrants and internally displaced people in Ukraine and countries of Central and Eastern Europe;

·       The problems of migrant’s adaptation in the modern society;

·       The problems of youth self-realization in the modern society;

·       The social problems of unstable societies: identifying and finding the ways of regulation;

·       The subjects of social problems regulation and its cooperation;

·       An information support and media formats of social problems;

·       PR-technologies in social problems settling;

·       The state and public social services: work peculiarities and its cooperation;

·       The social determinants of communities, families and individuals health;

·       The healthkeeping activities of social worker;

·       The social work and social welfare in the system of social problems regulating instruments.

Conditions of participation: All interested persons are invited to participate in the conference.

Working languages: Ukrainian, English, Polish.

The form of participation: full-time, distance.

According to the results of the conference, a collection of conference materials will be published (in electronic form). All conference materials will be published in the original language.

 

The deadline for accepting applications and abstracts is April 19, 2019.

Please fill out the application form for participation in the conference by the link https://goo.gl/forms/RXel7QDJiHkrP5t63

The report materials, designed according to the requirements should be mailed at socio.nulp@gmail.com

The file with the materials should be named as follows: Surname.Name_thesis. For example, Boiko.Iryna_thesis.

For additional information please contact: socio.nulp@gmail.com

Olha Herus – +38(067) 44-71-854    Iryna Boiko – +38(097) 49-94-222
Material for publication is sent to the Organizing Committee by e-mail (e-mail: socio.nulp@gmail.com).

Speech at the conference should be up to 5 minutes.

If necessary, you can prepare a multimedia presentation for the report.

If your speech is in Polish or Russian language, then the multimedia should be in Ukrainian or English.

Podziękowania dla Studentów

Artur Cybulski

2019-03-01 02:15

Informacja od Pani Marii Kogutowskiej:


Szanowni Państwo,
serdecznie dziękujemy za przekazane książki do Biblioteki Wydziałowej
Będą służyły studentom.
Szkoda, że nie mogę podziękować imiennie
Serdecznie pozdrawiam
Maja Kogutowska