Tablica ogłoszeń

Wiadomości wydziałowe

Uwaga w celu poprawnego działania tablicy ogłoszeń prosimy o wyłączenie AddBlockera. Instrukcja

Kongres DUCHOWO-GLOBALNIE-GENIALNIE – Zaproszenie

Jolanta Gapys

2018-01-18 08:56

Szanowni Państwo,

przesyłamy informację dotyczącą wyjątkowego wydarzenia z prośbą o wsparcie w dotarciu do pracowników Uczelni, studentów kierunków podyplomowych oraz osób związanych z Uczelnią z zapowiedzią o KONGRESIE DUCHOWO-GLOBALNIE-GENIALNIE (25-26 stycznia 2018, ICE Kraków), którego pomysłodawcą jest ksiądz Jacek Wiosna Stryczek, Prezes Stowarzyszenia Wiosna (Szlachetna Paczka & Akademia Przyszłości).

Przewidzieliśmy dla Państwa zniżki do -20% na zakup biletów oraz interesujące gift packi od naszych partnerów.

Dochód ze sprzedaży biletów na kongres zostanie przekazany na rozwój SZLACHETNEJ PACZKI.

CO BEZ WĄTPIENIA DA PAŃSTWU KONGRES?

·    unikalne inspiracje nietuzinkowych ludzi, którzy zaryzykowali, porzucili ramy korporacyjnego życia i zaczęli realizować swoje pasje, osiągając sukces. Wśród nich Karolina Pilarczyk, mistrzyni Europy w drifcie, która dla kariery sportowej rzuciła pracę menadżera w korporacji.

·    porywające wystąpienia znanych mówców motywacyjnych (m.in. Jaro Bieniecki – trener motywacyjny i twórca Runmagedonu), pokazujących jak przekraczać swoje ograniczenia, zmieniać swoje życie i zwiększać skuteczność

·    praktyczne wskazówki rekinów biznesu start-upowego, którzy w oparciu o swoje doświadczenia doradzą jak selekcjonować i rozwijać projekty o wysokim potencjale komercyjnym + pitching live + konkurs start-upów z nagrodami o łącznej wartości 500 000 złotych!

·    wyjątkowa „bomba inspiracji” na otwarcie nowego roku.

·   w programie przewidziane tematy to: motywacja: są przeszkody, nie ma barier – jak przekraczać kolejne granice; świadome zarządzanie ciałem + najnowsze trendy w modelowaniu życia osobistego i biznesowego; raport trendów Natalii Hatalskiej: „Jak teraz żyją ludzie? Jak będą żyć w niedalekiej przyszłości?”; Nowoczesne technologie: jak teraz i w przyszłości będą zmieniać nasze życie i jak wykorzystywać ich potencjał już teraz.

W załączniku przesyłam szczegółową informację dotyczącą Kongresu oraz promocji biletowej.

kongres infopress

W razie pytań pozostaję do dyspozycji, raz jeszcze serdecznie zapraszając na nasz kongres.

Łączę wyrazy szacunku,

Maria Szajny

 —

Maria Szajny
Stażysta ds. mediów i PR
Stowarzyszenie WIOSNA
ul. Berka Joselewicza 21, 31-031 Kraków  ///  Maria.Szajny@wiosna.org.pl ///

Świadczenia pomocy materialnej dla studentów w semestrze letnim

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-01-17 14:12

Szanowni Państwo,

Zachęcam do zapoznania się z informacjami dotyczącymi świadczeń pomocy materialnej dla studentów w semestrze letnim: Składanie wniosków semestr letni 17-18

Istotne dokumenty są do pobrania na naszej stronie wydziałowej w zakładce Studia-Pomoc socjalna.

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt: loziakk@agh.edu.pl, tel. (12)617-43-90.

Z pozdrowieniami,

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

Wywiady w północnej i zachodniej Polsce — zagraniczni uczeni

Janusz Mucha

2018-01-15 21:52

Szanowni PT Studenci, głównie ale niekoniecznie z IV roku socjologii,

wraz z Pań o kilka lat starszym kolegą z WH AGH, panem doktorem Kamilem Łuczajem, prowadzić będziemy wkrótce badania dotyczące pracy i życia cudzoziemskich naukowców w Polsce.
Zrobimy 100 wywiadów z tymi naukowcami, i 20 wywiadów z ich współpracownikami, w tym zwierzchnikami.

Czy obecni PT Studenci i/lub PT Studentki IV roku socjologii (lub PT Studenci młodszych lat, ale z przygotowaniem metodologicznym) byliby zainteresowani pracą jako ankieterzy? Chodziłoby
o około 50 takich wywiadów. Będziemy mogli zapłacić 500 złotych za wywiad (samo nagranie — transkrypcja to jest zupełnie inna sprawa), ale wliczając w cenę dojazd i ewentualnie nocleg?
Trzeba by pojechać, między majem 2018 r. a styczniem 2019 r., w różne miejsca, w środkowej i zachodniej Polsce.

Będę wdzięczny za osobiste lub e-mailowe zgłoszenia.

Ukłony i pozdrowienia,

Janusz Mucha

Tworzenie modeli biznesowych 15 stycznia

Anna Kulpa

2018-01-15 14:46

Szanowni Państwo,
Zajęcia Tworzenie modeli biznesowych z p. Stycharzem 15 stycznia odbędą się w sali 117.
Pozdrawiam,
Anna Kulpa

Szkolenie dla Studentów: rozliczanie Grantów Rektora

Katarzyna Włodkowska-Łoziak

2018-01-15 09:39

Szanowni Państwo,

Zachęcam do zapoznania się z poniższym zaproszeniem na spotkanie dla Studentów, dotyczące rozliczania Grantów Rektorskich:

Prorektor ds. Studenckich zaprasza studentów na spotkanie poświęcone tematowi:

Rozliczanie Grantów Rektora oraz innych projektów studenckich w roku 2018.

Termin: 26 stycznia 2018r. (piątek) w godzinach 12:00 – 14:00

Miejsce szkolenia: sala audytoryjna, Pawilon U2

Program szkolenia:

  1. Granty Rektora w 2018 roku – istotne informacje;
  2. Rola Działu Spraw Studenckich;
  3. Granty oczami Kwestury;
  4. Procedury Zamówień Publicznych;
  5. Procedury Działu Współpracy z Zagranicą;
  6. Zakupy poza granicami kraju;
  7. 100 pytań do …… czyli zadaj pytanie – możliwość zadawania pytań uczestnikom spotkania.

Szkolenie kierujemy do:

  1. Studentów biorących udział w programie Granty Rektora 2018;
  2. Studentów ubiegających się o dofinansowanie od Prorektora ds. Studenckich (projekty indywidualne, udział w konferencjach, wyjazdy krajowe i zagraniczne, zakupy zagraniczne, organizacja spotkań i imprez okolicznościowych, itp.);
  3. Członków Organizacji Studenckich AGH;
  4. Pozostałych studentów, którzy finansują swoją działalność ze środków AGH.

W spotkaniu wezmą udział:

  1. Prorektor ds. Studenckich – prof. dr hab. Anna Siwik;
  2. Kwestor AGH – mgr inż. Joanna Sajdłowska;
  3. Z-ca Dyrektora CTT ds. przedsiębiorczości akademickiej – dr inż. Dominik Kowal;
  4. Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Górniczego – dr inż. Paweł Bogacz;
  5. Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Hutniczego – dr inż. Leszek Kurcz;
  6. Przedstawiciel Działu Zamówień Publicznych;
  7. Przedstawiciel Działu Współpracy z Zagranicą;
  8. Przedstawiciel Aparatury Naukowo-Badawczej i Importu;
  9. Kierownik Działu Spraw Studenckich – mgr inż. Anna Klimczyk.

Metody badań jakościowych – odrabiane zajęcia.

Seweryn Rudnicki

2018-01-10 14:04

Szanowni Państwo,

ponieważ straciłem głos nie jestem w stanie poprowadzić zajęć jutro. Przemiosłem je na piątek 19.01 godz. 11:20-12:50 (GK01) i 13:00-14:30 (GK02). Przepraszam bardzo za zmianę w ostatniej chwili – siła wyższa.

Pozdrawiam,

Seweryn Rudnicki

Zmiany w godz. otwarcia biblioteki wydziałowej

Magdalena Żmudzka

2018-01-08 09:40

Szanowni Państwo,

 

w dniach 15-18 stycznia 2018r. Biblioteka będzie czynna w godz. 9.00-14.00
(środa – nieczynne, dzień wewnętrzny).

Jednocześnie przypominamy, że po zamknięciu Biblioteki, na ogólnie przyjętych zasadach, można korzystać z Czytelni w sali nr 16.

 

 

Za utrudnienia przepraszamy

 

 

Warsztat Smart City dla kier. Informatyka Społeczna (materiały na zal.)

Jacek Gądecki

2018-01-05 10:01

W zakładce „materiały” znajdą Państwo komplet materiałów do zaliczenia warsztatów Smart City.

Pliki w formacie pdf, doc i pages, umożliwiają edycję wniosku,

w plikach znajdują się wszystkie ustalenia (w instrukcji).

pzdr

jg

Zaproszenie na kurs intensywny „The Liberal Order in Crisis: Authoritarian, Radical, and Populist Challenges to Democracy in Europe” do Niemiec.

Artur Cybulski

2018-01-04 07:55

> Where?    European University Viadrina (Frankfurt/Oder, Germany)
> When?      May 30  – July 13, 2018 (6 weeks)
> Who?        undergraduate students in European Studies, Global Studies, History, Social Studies, Cultural Studies, Business Administration & Economics
> Deadline   for the online application at the Viadrina: March 13, 2018

> The participation fee of 1970,00€ includes accommodation in single self-study bedrooms, 2 courses, lunch on weekdays, cultural visits, social events, access to university facilities (library, computer and study rooms), public transportation within Frankfurt (Oder), official certificate & transcript of records, transactions costs and taxes.

> * Tuition waived for students from partner institutions (-> jesteśmy partnerską instytucją)
> * Students can choose from 8 courses, which are held in English, syllabi available on our website, each worth 6 ECTS.

> More information on our website: www.europa-uni.de/summer-program18<https://www.europa-uni.de/de/internationales/Students/Summer-Schools/The-Liberal-Order-In-Crisis/index.html>

Jacek Gądecki

2018-01-02 12:30

Zapraszam do udziału w proseminarium „Przestrzeń, codzienność, materialność”” (Syllabus) i informuję, że możliwa jest „rezerwacja” miejsc przy odpowiednio szybkim zgłoszeniu propozycji drogą mailową!
Osoby zainteresowane udziałem w kursie proszę o przedstawienie max. 1 stronicowego draftu projektu badań, w którym opisana zostanie wstępnie w ramach 3 akapitów: 1. problematyka badań, 2. cel badań, 3. propozycja zastosowanych metod do piątku 19.01.2018 do godz. 14.00.

pozdrawiam

jg

Ostatni termin testu plasującego – języki obce

Anna Kulpa

2017-12-19 15:22

Szanowni Państwo studenci 1 roku 1 stopnia Informatyki społecznej, Kulturoznawstwa i Socjologii,
16.01.2018 o godz. 20.30 w auli B w budynku D10 (1 piętro) odbędzie się ostatni termin testu plasującego do grupy zaawansowania języka obcego. Studenci, którzy nie okazali certyfikatu znajomości języka obcego na poziomie B-2 lub wyższym, a nie przystąpią do testu plasującego, nie będą zapisani do grupy lektoratowej, a tym samym nie otrzymają zaliczenia z pierwszego semestru lektoratów, dlatego apeluję o niezawodne i punktualne przybycie.
Certyfikat znajomości języka obcego na poziomie B-2 lub wyższym należy przesłać za pośrednictwem strony http://home.agh.edu.pl/~korzonek/
Z poważaniem,
Dorota Skrynicka-Knapczyk

Test plasujący – języki obce – 1 rok 1 stopień

Anna Kulpa

2017-11-16 08:38

Szanowni Państwo Studenci I roku studiów stacjonarnych I stopnia podejmujący naukę języków obcych w SJO AGH w semestrze letnim 2017/2018

Szczegółowe informacje nt. lektoratów języków obcych są już zamieszczone na stronie www.sjo.agh.edu.pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami i zastosowanie się do opisanych tam procedur. Prosimy o bezwzględne przestrzeganie wyznaczonych terminów oraz niezawodne pojawienie się na teście plasującym.

Terminy testu plasującego:
29.11.2017 8:00-9:15 Aula Centrum Dydaktyki U-2 Reymonta 7 – Informatyka społeczna (bez gr. lab. 3)
05.12.2017 8:00-9:15 Aula Centrum Dydaktyki U-2 Reymonta 7 – Kulturoznawstwo, Socjologia, Informatyka społeczna tylko gr. lab. 3

Terminy zostały umieszczone w indywidualnych harmonogramach w aplikacji UniTime.

Z poważaniem,

Dorota Skrynicka-Knapczyk

„Komunikowanie społ. i medialne”

Anna Kulpa

2017-10-12 11:41

Szanowni Państwo studenci 3 roku socjologii,
Wykład „Komunikowanie społeczne i medialne” prowadzony przez prof. Ignacego Fiuta zaplanowany został jako 10 spotkań w 10 kolejnych tygodni semestru po 135 minut. Wykład będzie jednak odbywał się wybrane tygodnie semestru. Proszę o śledzenie tablicy ogłoszeń lub komunikatów z Państwa aplikacji kalendarzowych, jeśli włączyli Państwo w ustawieniach osobistego kalendarza UniTime dodanego przez iCalendar URL opcję odbierania powiadomień, gdy ktoś zmienia wydarzenie.
Pozdrawiam,
Anna Kulpa

Dyżury

Łukasz Trzciński

2017-06-25 22:57

Szanowni Państwo!

W dniu 26 czerwca będę na dyżurze od godziny 14.00 do 15.00. Jutro ogłoszę termin wtorkowy.

Łukasz Trzciński