Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

RUSZA REKRUTACJA NA VI EDYCJĘ STUDIÓW(MARZEC 2018 - STYCZEŃ 2019)!

Social Media & Content Marketing WH AGH

Studia podyplomowe z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych.

Czas trwania: 2 semestry (od III 2018 r. do I 2019 r.)
Maksymalna liczba miejsc: 30
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)
Termin zgłoszeń: Trwa do 31.01.2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Planowane terminy spotkań w 1. semestrze studiów:
I. 10.03-11.03

II. 7.04-8.04

III. 27.04-28.04

IV. 12.05-13.05

V. 26.05-27.05

VI. 16.06-17.06

 Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

kwestionariusz_SM&CM
podanie_SM&CM

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszym Fanpage:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Opis studiów:
Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych - specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia te pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego z dużym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy.

Absolwenci sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych, tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej oraz wiedzą, jak efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w obszarze mediów cyfrowych.

Wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów, prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem, a szczególnie social media oraz content marketingiem. Są to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresie komunikacji marketingowej.

Każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione - narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Absolwent niezależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, video bloga, profile w mediach społecznościowych, obsługiwać sklep internetowy, pracować w agencji kreatywnej, dziale e-marketingu, czy prowadzić firmę - zdobędzie solidną bazę do tego, aby rozumieć marketing internetowy, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe, przy użyciu mediów cyfrowych.

Plan studiów (185 godzin)*:

  1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie - Adrian Gamoń

  2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec

  3. Analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec

  4. Strategia w social media marketingu – Anita Wojtaś-Jakubowska

  5. Monitoring Internetu oraz mediów społecznościowych – Jagoda Prętnicka-Markiewicz

  6. Pomiar, analiza i optymalizacja działań – Agnieszka Rutkowska

  7. Facebook marketing - od strategii po efekty – Wojciech Brzeski i Katarzyna Zadworny

  8. Zarządzanie projektami w kampaniach w mediach społecznościowych – Agnieszka Kostelecka

  9. Reklama na Facebooku – Szymon Lisowski

  10. Wybrane platformy: LinkedIn i platformy B2B – Adrian Gamoń

  11. Wybrane platformy: YouTube, Instagram, Pinterest – Katarzyna Młynarczyk

  12. Wybrane platformy: Twitter, Snapchat, Tinder, Periscope i Spotify – Dagmara Pakulska

  13. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych – Adrian Gamoń

  14. Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) – Krzysztof Winnik

  15. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich

  16. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych – Monika Czaplicka

  17. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha

  18. Content marketing – strategia i praca z tekstem – Jacek Szlak

  19. Content marketing, analityka i SEO - Szymon Słowik

  20. Social media i content marketing jako część strategii digital – Paweł Loedl

  21. Wybrane aspekty prawne w marketingu internetowym – Tomasz Waśniowski

  22. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy

  23. PR w social media i content marketing – Anna Miotk

  24. Video marketing – Magdalena Daniłoś

  25. Copywriting – Leszek Łuczyn

  26. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson

  27. Tworzenie komunikatów audiowizualnych – Jarek Tokarski

  28. Obsługa klienta w mediach społecznościowych – Krzysztofa Filipiak-Marcinkowska

  29. Współczesne trendy w social media i content marketingu – Katarzyna Młynarczyk, Jarosław Królewski


*Kadra i program dla V edycji - obecnie trwają prace aktualizacyjne, w związku z czym informacje mogą ulec zmianom.

Studia Podyplomowe Social Media& Content Marketing adresowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy".  Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

Czas trwania VI edycji: 2 semestry (od III 2018 r. do I 2019 r.)

Zapisy:
Termin zgłoszeń trwa do 31.01.2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Wymagane dokumenty:

  • podanie

  • ankieta zgłoszeniowa

  • odpis dyplomu ukończenia studiów


Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

WAŻNE: Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!

Przyjęcia zgłoszeń:

  • Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:
    Katarzyna Chromik-Myśliwiec Wydział Humanistyczny AGH
    (z dopiskiem "Social Media & Content Marketing", pok. 124).,
    Gramatyka 8a,
    30-071 Kraków

  • W wersji elektronicznej na adres chromik@agh.edu.pl (Katarzyna Chromik-Myśliwiec) 


Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

Po przesłaniu wiadomości mailowej uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Kandydaci powinni znać język angielski co najmniej na poziomie B1. Wymagana jest podstawowa znajomość platform społecznościowych.
Dyplom studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest akceptowany
i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.

Zasady ukończenia studiów:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie trwania studiów oraz regularna obecność na zajęciach. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Dokumenty:
Kwestionariusz Kandydata
kwestionariusz_SM&CMpodanie_SM&CM

Współpraca merytoryczna:
Social Frame

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, INTERIA.PL, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska