Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH
Rekrutacja na VIII edycję trwa!
TERMIN ZGŁOSZEŃ Do 28.02.2019 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Start 16 marca 2019 roku.

 

Studia podyplomowe z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych

VIII EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 32 kursy

  • 27 specjalistów

  • 203 godzin zajęć i konsultacji

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów

  • rozszerzające ćwiczenia i materiały do kursów


Czas trwania: 2 semestry (od III 2019 r. do I 2020 r.)

Plan studiów

Maksymalna liczba miejsc: 30
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)
Termin zgłoszeń: do 28.02.2019 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Planowane terminy spotkań w I semestrze VIII edycji studiów*:

1. 16-17 III 2019
2. 30-31 III 2019
3. 13-14 IV 2019
4. 11-12 V 2019
5. 25-26 V 2019
6. 15-16 VI 2019
7. 28-29 IX 2019
8. 12-13 X 2019
9. 26-27 X 2019
10. 16-17 XI 2019
11. 30 XI-1 XII 2019
12. 25-26 I 2020
*Terminy mogą ulec niewielkim zmianom.

Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

Kwestionariusz_osobowy
podanie

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszej stronie na Facebooku:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Charakterystyka studiów:
Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – content designerów i producentów contentu, specjalistów ds. social media i digital marketingu, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu oraz agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media) i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy.

Praktyczną wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem. Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwenci tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej, sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych oraz potrafią efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w ich obszarze.

Każdy uczestnik studiów będzie mieć okazję w ciągu całego roku opracować strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbędzie się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium uznanych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione – narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Program studiów *:

1.       Wprowadzenie do studiowania - Adrian Gamoń

2.       Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec


3.       Analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec


4.       Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń


5.       Facebook marketing. Grupy docelowe, treści, dobre praktyki w ekosystemie Facebooka – Rafał Sowiński


6.       Personal branding, social selling i marketing na LinkedIn – Adrian Gamoń


7.       Instagram i inne wybrane platformy contentowe – Martyna Tarnawska


8.       Twitter, Snapchat, TikTok i real time marketing – Dagmara Pakulska


9.       Messenger marketing i boty – Mateusz Czech


10.   Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich


11.   Współpraca z influencerami - dobre praktyki – Patrycja Górecka-Butora


12.   Monitoring internetu i social licensing -  Jagoda Prędnicka- Markiewicz


13.   Tworzenie komunikatów graficznych - Patrycja Picha


14.   Big ideas i copywriting – Leszek Łuczyn


15.   Tworzenie person i mapy podróży klienta – Bartosz Matusiak


16.   Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki  - Grzegorz Kosson


17.   Reklama na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski


18.   Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy


19.   PR w social media i content marketing – Anna Miotk


20.   Content marketing –  od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński


21.   Content marketing –  strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski


22.   Content marketing –  analityka i SEO – Szymon Słowik


23.  Content Marketing w dobie nowych technologii – Małgorzata Wojtowicz


24.   Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) – Agnieszka Kostelecka


25.   Współczesne trendy w social media i content marketingu – Martyna Tarnawska


26.   Efektywny social media i content marketing: pomiar i optymalizacja działań – Agnieszka Rutkowska


27.   Zarzadzanie kryzysem i polityka komunikacji w mediach społecznościowych – Monika Czaplicka


28.   Marketing szeptany i wirusowy - Krzysztof Winnik


29.   Prezentacja i ewaluacja projektów – Katatrzyna Młynarczyk, Paweł Loedl Adrian Gamoń,


30.   Seminarium projektowe – Adrian Gamoń


31.   Video marketing, YouTube i relacje „Live" – Magdalena Daniłoś


32.Tworzenie materiałów audiowizualnych – Jarek Tokarski


*Kadra i program VIII edycji może ulec niewielkim zmianom.

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.Absolwent studiów niezależnie od tego, czy zamierza pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu, prowadzić własną firmę, obsługiwać sklep internetowy czy kreować markę osobistą poprzez bloga, videobloga lub profile w mediach społecznościowych, zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią właściwe rozumienie całego spektrum marketingu internetowego i osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.


Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

 „Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Wierząc, że całą tą wiedzę dobrze wykorzystam już teraz dziękuję, że na Was trafiłam :)”

 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

Czas trwania: 
2 semestry (III 2019 r. - I 2020 r.)

Termin zgłoszeń: 
Do 28.02.2019 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Wymagane dokumenty:

  • podanie

  • kwestionariusz osobowy

  • odpis dyplomu ukończenia studiów

  • potwierdzenie wykonania opłaty za studia (całość: 4 500 zł lub pierwsza rata: 2 250 zł) (dane poniżej)Dane do przelewu:

  • ODBIORCA:
    Akademia Górniczo-Hutnicza
    Al. Mickiewicza 30,  30-059 Kraków
    Wydział Humanistyczny

  • TYTUŁ PRZELEWU:
    SMCM VIII 430.6373 (imię i nazwisko słuchacza)

  • Bank: Pekao S.A. O/Kraków
    Nr r-ku:  96 1240 4722 1111 0000 4858 2922


Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach.

O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat

Liczba miejsc: 30

Miejsce zgłoszeń:

W wersji elektronicznej do Katarzyny Chromik-Myśliwiec na adres: chromik@agh.edu.pl.

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 25, 30-071 Kraków (z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing").

Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec (tel.: 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Opłaty: 
4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2 250 zł)

Informacje dodatkowe:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Zwykle w przedziałach czasowych między godziną 9.00 a 16.10.

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Współpraca merytoryczna:
Social Frame, Adrian Gamoń

Partnerzy i patronaty:
Brief.plINTERIA.PLSentiOneMarketing przy KawieNowyMarketingWhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Więcej informacji na temat studiów:
www.facebook.com/studiasocialmedia