Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

Social Media & Content Marketing WH AGH

Studia podyplomowe z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych

Ruszyły zapisy na VII edycję studiów (X 2018-VI-2019)!

 

VII EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 33 kursy

  • 28 specjalistów

  • 203 godziny zajęć i konsultacji

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów


Czas trwania: 2 semestry (od X 2018 r. do VI 2019 r.)

Plan studiów

Maksymalna liczba miejsc: 30
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)
Termin zgłoszeń: do 31.08.2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Planowane terminy spotkań VII edycji studiów*
1) 06-07.10.2018

2) 27-28.10.2018

3) 17-18.11.2018

4) 01-02.12.2018

5) 15-16.12.2018

6) 26-27.01.2019

7) 09-10.02.2019

8) 23-24.02.2019

9) 09-10.03.2019

10) 30-31.03.2019

11) 13-14.04.2019

12) 01-02.06.2019

*Terminy mogą ulec niewielkim zmianom.

Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

Kwestionariusz_osobowy
podanie

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszej stronie na Facebooku:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Charakterystyka studiów:
Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – content designerów i producentów contentu, specjalistów ds. social media i digital marketingu, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu oraz agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media) i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy.

Praktyczną wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem. Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwenci tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej, sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych oraz potrafią efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w ich obszarze.

Każdy uczestnik studiów będzie mieć okazję w ciągu całego roku opracować pod okiem specjalistów strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbędzie się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium uznanych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione – narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Program studiów*:

  1. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec

  2. Strategia komunikacji w social media & content marketingu – Adrian Gamoń

  3. Analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec

  4. Tworzenie person i mapy podróży klienta – Bartosz Matusiak

  5. Monitoring internetu – Jagoda Prętnicka-Markiewicz

  6. Facebook marketing - od strategii po efekty – Anna Robotycka

  7. Instagram, YouTube i inne wybrane platformy contentowe – Martyna Tarnawska

  8. Snapchat, Twitter, Tinder, Spotify i Real Time Marketing – Dagmara Pakulska

  9. Personal Branding, Social Selling i marketing na LinkedIn – Adrian Gamoń

  10. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich

  11. Współpraca z influencerami - dobre praktyki – Patrycja Górecka-Butora

  12. Reklama na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski

  13. Współczesna reklama online – Jakub Oleksy

  14. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha

  15. Big ideas i copywriting – Leszek Łuczyn

  16. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce – Agnieszka Kostelecka

  17. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson

  18. Konstruktywna obsługa klienta – Ewa Nieć i Marta Kułaga

  19. PR w social media i content marketingu – Anna Miotk

  20. Content marketing - strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski

  21. Content marketing - twórcze pisanie tekstów – Jacek Szlak

  22. Content marketing - analityka i SEO – Szymon Słowik

  23. Content Marketing w erze Nowych Technologii – Małgorzata Wojtowicz

  24. Współczesne trendy w social media i content marketingu – Martyna Tarnawska

  25. Efektywny social media i content marketing: pomiar i optymalizacja działań – Agnieszka Rutkowska

  26. Zarzadzanie kryzysem w mediach społecznościowych – Monika Czaplicka

  27. Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) – Krzysztof Winnik

  28. Messenger marketing i boty – Mateusz Czech

  29. Video marketing i relacje LIVE - Magdalena Daniłoś

  30. Tworzenie materiałów audiowizualnych i relacji Live - Jarek Tokarski

  31. Projekt marketingowy – seminarium – Adrian Gamoń

  32. Prezentacja i ewaluacja projektów – Katarzyna Młynarczyk, Paweł Loedl i Adrian Gamoń

  33. Wprowadzenie do studiowania i ćwiczenia integracyjne – Adrian Gamoń


*Kadra i program VII edycji może ulec niewielkim zmianom.

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


Absolwent studiów niezależnie od tego, czy zamierza pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu, prowadzić własną firmę, obsługiwać sklep internetowy czy kreować markę osobistą poprzez bloga, videobloga lub profile w mediach społecznościowych, zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią właściwe rozumienie całego spektrum marketingu internetowego i osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

 

„Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Wierząc, że całą tą wiedzę dobrze wykorzystam już teraz dziękuję, że na Was trafiłam :)”

 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

Czas trwania: 
2 semestry (X 2018 r. - VI 2019 r.)

Termin zgłoszeń: 
Do 31.08.2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Wymagane dokumenty:

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach.

O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

WAŻNE! Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!

Liczba miejsc: 30

Miejsce zgłoszeń:

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 124, 30-071 Kraków (z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing").

W wersji elektronicznej do Katarzyny Chromik-Myśliwiec na adres: chromik@agh.edu.pl.

Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec (tel.: 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Opłaty: 
4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2 250 zł)

Informacje dodatkowe:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut).
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu komunikacji marki w mediach cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Współpraca merytoryczna:
Social Frame

Partnerzy i patronaty:
Brief.plINTERIA.PLSentiOneMarketing przy KawieNowyMarketingWhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Więcej informacji na temat studiów:
www.facebook.com/studiasocialmedia