Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

Studia podyplomowe z zakresu strategii i komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych – social media & content marketing.

Rekrutacja na X edycję studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing została zakończona. Rekrutacja na kolejną XI edycję rozpocznie się w drugiej połowie czerwca 2020.

Start studiów: 14 marca 2020 roku.

X EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 33 kursy

  • 25 specjalistów

  • 203 godziny zajęć i konsultacji

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów

  • rozszerzające ćwiczenia i materiały do kursów


Czas trwania: 2 semestry (od III 2020 r. do II 2021 r.)

Plan studiów

Maksymalna liczba miejsc: 30

Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2 250 zł)

Terminy spotkań podczas X edycji :

I. 14-15.03.2020

II. 4-5.04.2020

III. 18-19.04.2020

IV. 9-10.05.2020

V. 23-24.05.2020

VI. 06-07.06.2020

VII. 3-4.10.2020

VIII. 24-25.10.2020

IX. 7-9.11.2020

X. 21-22.11.2020

XI. 5-6.12.2020

XII. 23-24.01.2021

Zapoznaj się z regulaminem studiów podyplomowych

Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Paulina Walotek
tel. 12 617 43 57, pwalotek@agh.edu.pl

Kwestionariusz osobowy

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszej stronie na Facebooku:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Opis studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – social media managerów, content designerów i producentów contentu, specjalistów digital marketingu, community managerów, growth hackerów, strategów marketingowych wyspecjalizowanych w komunikacji w digitalu, kreatywnych pracowników działów marketingu oraz agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media) i osób efektywnie budujących marki osobiste w cyfrowym świecie.

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing) ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing oraz strategię marketingową. Program studiów co edycję jest aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy.

Praktyczną wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów, wykładów i konwersatoriów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową. Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwenci planują komunikację marek, tworzą wartościowy content, sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych oraz potrafią efektywnie promować markę, firmę, instytucję ale również swoją własną osobę w ich obszarze.

Każdy uczestnik studiów będzie mieć okazję w ciągu roku opracować strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbywa się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium uznanych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione – narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Aktualny program na X edycji*:

1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie - Adrian Gamoń
2. Komunikacja w mediach społecznościowych - Maciek Myśliwiec
3. Monitoring, analiza i badanie grupy docelowej - Maciek Myśliwiec
4. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych - Adrian Gamoń
5. Facebook Marketing - Rafał Sowiński
6. Personal Branding, Social Selling i marketing na LinkedIn - Adrian Gamoń
7. Instagram marketing - Martyna Tarnawska
8. Twitter, Snapchat, TikTok i Real Time Marketing - Dagmara Pakulska
9. Messenger marketing i chatboty - Matusz Czech
10. Blogosfera i liderzy opinii - Maciek Budzich
11. Współpraca z influencerami – 10 kroków kampanii z twórcami internetowymi - Patrycja Górecka-Butora
12. Tworzenie komunikatów graficznych - Patrycja Picha
13. Big Ideas i copywriting - Leszek Łuczyn
14. Tworzenie person i mapy podróży klienta - Bartosz Matusiak
15. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki - Grzegorz Kosson
16. Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie  - Szymon Lisowski
17. Współczesna reklama online a social media - Jakub Oleksy
18. Google Ads & Analytics - Krzysztof Marzec
19. Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych - Rafał Sowiński
20. Content marketing - strategia i działania taktyczne - Artur Maciorowski
21. Content marketing - analityka i SEO - Krzysztof Marzec
22. Content manager w dobie nowych technologii - Małgorzata Wojtasik
23. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) - Agnieszka Kostelecka
24. Trendy w social media i content marketingu - Martyna Tarnawska
25. Koszty i zyski w reklamie - Agnieszka Rutkowska
26. Realizacja celów strategicznych w kampaniach w mediach cyfrowych - Marcin Pluskota
27. Budowa komunikacji SM w oparciu o dane - Marcin Pluskota
28. Prezentacja i ewaluacja projektów - Adrian Gamoń
29. Prezentacja i ewaluacja projektów - Albert Streclik
30. Prezentacja i ewaluacja projektów - Anna Żurek
31. Seminarium projektowe - Adrian Gamoń
32. Video marketing, YouTube i relacje LIVE - Magdalena Daniłoś
33. Tworzenie komunikatów video - Jarek Tokarski

 

*Kadra dla X edycji (może ulec niewielkim zmianom).

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


Uwaga! Studia skierowane są do osób z  minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu. Jeśli nie masz doświadczenia w branży marketingowej, to możesz się zapisać ale będzie to wymagało od Ciebie więcej pracy w trakcie studiów (samodzielne przygotowanie się przed i utrwalenie wiedzy po zajęciach, w celu uzupełnienia wiedzy i umiejętności).

Absolwent studiów niezależnie od tego, czy zamierza pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu, prowadzić własną firmę, obsługiwać sklep internetowy czy kreować markę osobistą poprzez bloga, vloga lub profile w mediach społecznościowych, zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią właściwe rozumienie całego spektrum marketingu internetowego i osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

„Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.”

„Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

„Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.”

 

Liczba miejsc: 30

Opłaty: 4 500 zł (płatność możliwa w dwóch ratach po 2 250 zł za semestr)

REJESTRACJA

Termin zgłoszeń:
4 luty 2020 do 29 luty 2020 lub do wyczerpania miejsc.

Uwaga: pierwszeństwo w zapisie na daną edycję studiów mają osoby, które nie dostały się na kierunek podczas poprzedniej rekrutacji z powodu wyczerpania limitu miejsc pomimo dostarczenia kompletu dokumentów (decyduje kolejność napływania zgłoszeń.
Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy

  • odpis dyplomu ukończenia studiów

  • potwierdzenie wykonania opłaty za studia (całość: 4 500 zł lub pierwsza rata: 2 250 zł) - dane do przelewu podane zostaną w styczniu 2020


Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach.
O numerze rachunku do wpłat jako pierwsze zostaną poinformowane osoby które dokonały prerejestracji (zgodnie z kolejnością zgłoszeń w ramach limitu miejsc).


O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat

Miejsce zgłoszeń:

W wersji elektronicznej do Pauliny Walotek na adres: pwalotek@agh.edu.pl

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Paulina Walotek
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 25, 30-071 Kraków (z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing").

Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Paulina Walotek (tel.: 12 617 43 57, pwalotek@agh.edu.pl)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Zwykle w przedziałach czasowych między godziną 9.00 a 16.10.

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Kierownik studiów:
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com

www.adriangamon.com

 

Administracja studiów:
Paulina Walotek
tel. 12 617 42 51, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Współpraca merytoryczna:
Adrian Gamoń


Partnerzy i patronaty:
Brief.plINTERIA.PLSentiOneMarketing przy KawieNowyMarketingWhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Więcej informacji na temat studiów:
www.facebook.com/studiasocialmedia