Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

LISTA SŁUCHACZY V EDYCJI ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA

Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń w ramach listy rezerwowej.
(W przypadku dużego zainteresowania kolejna edycja może zostać uruchomiona już w marcu 2018 r.!)

 

Social Media & Content Marketing WH AGH

Studia podyplomowe z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych.

W październiku 2017 roku rusza V edycja studiów (październik 2017 – czerwiec 2018).
Nowa odświeżona edycja studiów to:

  • więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u,

  • więcej praktyki podczas zajęć,

  • jeszcze lepsza ścieżka edukacyjna.


Czas trwania: 2 semestry (od X 2017 r. do VI 2018 r.)
Maksymalna liczba miejsc: 30
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)
Termin zgłoszeń: Trwa do 30.09.2017 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Planowane terminy spotkań w 1. semestrze studiów:

I. 7-8.10.2017


II. 28-29.10.2017


III. 25-26.11.2017


IV. 16-17.12.2017


V. 20-21.01.2018


VI. 3-4.02.2018



 Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50, chromik@agh.edu.pl

kwestionariusz_SM&CM
podanie_SM&CM

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!
Jednocześnie informujemy, że osoby, które zgłosiły się na IV edycję, ale zostały wpisane na listę rezerwową, mają pierwszeństwo w aktualnym naborze na nasz kierunek.

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszym Fanpage:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Opis studiów:
Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych - specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia te pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego z dużym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy.

Absolwenci sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych, tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej oraz wiedzą, jak efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w obszarze mediów cyfrowych.

Wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów, prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem, a szczególnie social media oraz content marketingiem. Są to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresie komunikacji marketingowej.

Każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione - narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Absolwent niezależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, video bloga, profile w mediach społecznościowych, obsługiwać sklep internetowy, pracować w agencji kreatywnej, dziale e-marketingu, czy prowadzić firmę - zdobędzie solidną bazę do tego, aby rozumieć marketing internetowy, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe, przy użyciu mediów cyfrowych.

Plan studiów (185 godzin)*:

  1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie - Adrian Gamoń

  2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec

  3. Analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec

  4. Strategia w social media marketingu – Anita Wojtaś-Jakubowska

  5. Monitoring Internetu oraz mediów społecznościowych – Jagoda Prętnicka-Markiewicz

  6. Pomiar, analiza i optymalizacja działań – Agnieszka Rutkowska

  7. Facebook marketing - od strategii po efekty – Wojciech Brzeski i Katarzyna Zadworny

  8. Zarządzanie projektami w kampaniach w mediach społecznościowych – Agnieszka Kostelecka

  9. Reklama na Facebooku – Szymon Lisowski

  10. Wybrane platformy: LinkedIn i platformy B2B – Adrian Gamoń

  11. Wybrane platformy: YouTube, Instagram, Pinterest – Katarzyna Młynarczyk

  12. Wybrane platformy: Twitter, Snapchat, Tinder, Periscope i Spotify – Dagmara Pakulska

  13. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych – Adrian Gamoń

  14. Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) – Krzysztof Winnik

  15. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich

  16. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych – Monika Czaplicka

  17. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha

  18. Content marketing – strategia i praca z tekstem – Jacek Szlak

  19. Content marketing, analityka i SEO - Szymon Słowik

  20. Social media i content marketing jako część strategii digital – Paweł Loedl

  21. Wybrane aspekty prawne w marketingu internetowym – Tomasz Waśniowski

  22. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy

  23. PR w social media i content marketing – Anna Miotk

  24. Video marketing – Magdalena Daniłoś

  25. Copywriting – Leszek Łuczyn

  26. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson

  27. Tworzenie komunikatów audiowizualnych – Jarek Tokarski

  28. Obsługa klienta w mediach społecznościowych – Krzysztofa Filipiak-Marcinkowska

  29. Współczesne trendy w social media i content marketingu – Katarzyna Młynarczyk, Jarosław Królewski


*Kadra i program dla IV edycji - obecnie trwają prace nad aktualizacyjne, w związku z czym informacje mogą ulec zmianom.

Studia Podyplomowe Social Media& Content Marketing adresowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy".  Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

Czas trwania IV edycji: 2 semestry (od X 2016 r. do VI 2017 r.)

Zapisy:
Termin zgłoszeń trwa do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Wymagane dokumenty:

  • podanie

  • ankieta zgłoszeniowa

  • odpis dyplomu ukończenia studiów


Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

WAŻNE: Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!

Przyjęcia zgłoszeń:

  • Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:
    Katarzyna Chromik-Myśliwiec Wydział Humanistyczny AGH
    (z dopiskiem "Social Media & Content Marketing", pok. 113).,
    Gramatyka 8a,
    30-071 Kraków

  • W wersji elektronicznej na adres chromik@agh.edu.pl (Katarzyna Chromik-Myśliwiec) 


Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50, chromik@agh.edu.pl

Po przesłaniu wiadomości mailowej uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Kandydaci powinni znać język angielski co najmniej na poziomie B1. Wymagana jest podstawowa znajomość platform społecznościowych.
Dyplom studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest akceptowany
i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.

Zasady ukończenia studiów:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie trwania studiów oraz regularna obecność na zajęciach. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Dokumenty:
Kwestionariusz Kandydata
kwestionariusz_SM&CMpodanie_SM&CM

Współpraca merytoryczna:
Social Frame

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, INTERIA.PL, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska