Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

Social Media & Content Marketing WH AGH

Studia podyplomowe z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych

 

W związku z dużym zainteresowaniem studiami, w marcu 2018 r. rusza kolejna - VI edycja studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing WH AGH (marzec 2018 – styczeń 2019)

 

VI EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 33 kursy

  • 27 specjalistów

  • 199 godzin zajęć i konsultacji

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów


 

Czas trwania: 2 semestry (od III 2018 r. do I 2019 r.)

Plan studiów

Maksymalna liczba miejsc: 30

Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)

Termin zgłoszeń: Trwa do 31.01.2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Planowane terminy spotkań w 1. semestrze studiów:
I. 10.03-11.03

II. 7.04-8.04

III. 27.04-28.04

IV. 12.05-13.05

V. 26.05-27.05

VI. 16.06-17.06

 Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

kwestionariusz_SM&CM
podanie_SM&CM

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszym Fanpage:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Charakterystyka studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – content designerów i producentów contentu, specjalistów ds. social media i digital marketingu, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu oraz agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media) i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

 

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na social media marketing oraz content marketing. Program studiów na bieżąco jest aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy.

 

Praktyczną wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów i konwersatoriów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się digital marketingiem. Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwenci tworzą wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej, sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych oraz potrafią efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w ich obszarze.

 

Każdy uczestnik studiów będzie mieć okazję w ciągu całego roku opracować pod okiem specjalistów strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbędzie się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium uznanych specjalistów z branży digital marketingu.

 

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione – narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

 

Program studiów (199 godzin)*:

  1. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec

  2. Strategia komunikacji w social media & content marketingu – Adrian Gamoń

  3. Analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec

  4. Tworzenie person i mapy podróży klienta – Bartosz Matusiak

  5. Monitoring internetu – Jagoda Prętnicka-Markiewicz

  6. Facebook marketing - od strategii po efekty – Anna Robotycka

  7. Instagram, YouTube i inne wybrane platformy contentowe – Katarzyna Młynarczyk

  8. Snapchat, Twitter, Tinder, Spotify i Real Time Marketing – Dagmara Pakulska

  9. Personal branding i LinkedIn marketing – Adrian Gamoń

  10. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich

  11. Współpraca z influencerami - dobre praktyki – Łukasz Głombicki

  12. Reklama na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski

  13. Współczesna reklama online – Jakub Oleksy

  14. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha

  15. Big ideas i copywriting – Leszek Łuczyn

  16. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) – Agnieszka Kostelecka

  17. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson

  18. Konstruktywna obsługa klienta – Ewa Nieć i Marta Kułaga

  19. PR w social media i content marketingu – Anna Miotk

  20. Content marketing - strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski

  21. Content marketing - twórcze pisanie tekstów – Jacek Szlak

  22. Content marketing - analityka i SEO – Szymon Słowik

  23. Content Manager 3.0 – Małgorzata Wojtasik

  24. Współczesne trendy w social media i content marketingu – (niespodzianka)

  25. Efektywny social media i content marketing: pomiar i optymalizacja działań – Agnieszka Rutkowska

  26. Zarzadzanie kryzysem w mediach społecznościowych – Monika Czaplicka

  27. Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) – Krzysztof Winnik

  28. Sztuka wystąpień i prezentacji – Adrian Gamoń

  29. Video marketing - Magdalena Daniłoś

  30. Tworzenie materiałów audiowizualnych - Jarek Tokarski

  31. Projekt marketingowy – konsultacje – Adrian Gamoń

  32. Prezentacja i ewaluacja projektów – Katarzyna Młynarczyk, Paweł Loedl i Adrian Gamoń

  33. Wprowadzenie do studiowania i ćwiczenia integracyjne – Adrian Gamoń


 

*Kadra i program dla VI edycji – może ulec niewielkim zmianom.

 

Sylwetka absolwenta:

Studia skierowane są do:

 

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


 

Absolwent studiów niezależnie od tego, czy zamierza pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu, prowadzić własną firmę, obsługiwać sklep internetowy czy kreować markę osobistą poprzez bloga, videobloga lub profile w mediach społecznościowych, zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią właściwe rozumienie całego spektrum marketingu internetowego i osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

 

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

 

Opinie studentów z poprzednich edycji:

 

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”
 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

 

Czas trwania:

2 semestry (III 2018 r. - I 2019 r.)

 

Termin zgłoszeń:

Do 30 I 2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Wymagane dokumenty:

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach.

O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

WAŻNE: Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!

 

Liczba miejsc: 30

 

Miejsce zgłoszeń:

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Katarzyna Chromik-Myśliwiec

Wydział Humanistyczny AGH

ul. Gramatyka 8a pok. 124, 30-071 Kraków

(z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing").

W wersji elektronicznej do Katarzyny Chromik-Myśliwiec na adres: chromik@agh.edu.pl.

 

Osoba przyjmująca zgłoszenia:

mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec (tel.: 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl)

Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

 

Opłaty:

4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2 250 zł)

Informacje dodatkowe:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godz. dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut).

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów w czasie trwania studiów, obecność na zajęciach oraz opracowanie projektu komunikacji marki w mediach cyfrowych. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Współpraca merytoryczna:
Social Frame

Partnerzy i patronaty:
Brief.plINTERIA.PLSentiOneMarketing przy KawieNowyMarketingWhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

 

Więcej informacji na temat studiów:

www.facebook.com/studiasocialmedia

www.studiasocialmedia.edu.pl