Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

Studia SM&CM na stronę WH

Studia podyplomowe z zakresu strategii i komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych – social media & content marketing.

Rekrutacja na IX edycję studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing została zakończona - bardzo dziękujemy wszystkim którzy wzięli w niej udział! Nie możemy doczekać się rozpoczęcia zajęć i spotkania z naszymi nowymi słuchaczami! :)


Start studiów: 12 października 2019 roku.

IX EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 31 kursów

  • 25 specjalistów

  • 203 godziny zajęć i konsultacji

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów

  • rozszerzające ćwiczenia i materiały do kursów


Czas trwania: 2 semestry (od X 2019 r. do VI 2020 r.)

Plan studiów

Maksymalna liczba miejsc: 30
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (płatność możliwa w dwóch ratach, po 2250 zł)

Planowane terminy spotkań podczas IX edycji studiów*:

1. 12-13.10.2019
2. 26-27.10.2019
3. 16-17-11.2019
4. 30.11-01.12.2019
5. 14-15.12.2019
6. 11-12.01.2020
7. 08-09.02.2020
8. 29.02-01.03.2020
9. 14-15.03.2020
10. 04-05.04.2020
11. 18-19.04.2020
12. 06-07.06.2020
*Terminy mogą ulec niewielkim zmianom.

Informacji w sprawie rejestracji udziela:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl

Kwestionariusz osobowy
Podanie

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie czekaj, zarejestruj się już dziś!

Bieżące informacje o kierunku publikujemy na naszej stronie na Facebooku:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Opis studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – social media managerów, content designerów i producentów contentu, specjalistów digital marketingu, community managerów, growth hackerów, strategów marketingowych wyspecjalizowanych w komunikacji w digitalu, kreatywnych pracowników działów marketingu oraz agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media) i osób efektywnie budujących marki osobiste w cyfrowym świecie.

Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing) ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing oraz strategię marketingową. Program studiów co edycję jest aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy.

Praktyczną wiedzę i dobre przygotowanie zapewniają zajęcia w formie warsztatów, wykładów i konwersatoriów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową. Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwenci planują komunikację marek, tworzą wartościowy content, sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych oraz potrafią efektywnie promować markę, firmę, instytucję ale również swoją własną osobę w ich obszarze.

Każdy uczestnik studiów będzie mieć okazję w ciągu roku opracować strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki. Na koniec studiów odbywa się zamknięta prezentacja i ewaluacja projektu przed gremium uznanych specjalistów z branży digital marketingu.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do Sentione – narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Aktualny program na IX edycji*:

 


1.     Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie - Adrian Gamoń
2.     Komunikacja w mediach społecznościowych - Maciek Myśliwiec
3.     Monitoring, analiza i badanie grupy docelowej - Maciek Myśliwiec
4.     Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych - Adrian Gamoń
5.     Facebook marketing. Grupy docelowe, treści i dobre praktyki w ekosystemie Facebook - Rafał Sowiński
6.     Personal branding, social selling i marketing na LinkedIn - Adrian Gamoń
7.     Instagram marketing - Martyna Tarnawska
8.     Twitter, Snapchat, TikTok i Real Time Marketing - Dagmara Pakulska
9.     Messenger marketing i chatboty - Matusz Czech
10.   Blogosfera i liderzy opinii - Maciek Budzich
11.   Współpraca z influencerami – 10 kroków kampanii z twórcami internetowymi - Patrycja Górecka-Butora
12.   Tworzenie komunikatów graficznych - Patrycja Picha
13.   Big ideas i copywriting  - Leszek Łuczyn (osoba odpowiedzialna za moduł)
14.   Tworzenie person i mapy podróży klienta - Bartosz Matusiak
15.   Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki - Grzegorz Kosson
16.   Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie - Szymon Lisowski
17.   Współczesna reklama online a social media - Jakub Oleksy
18.   Google Ads & Analytics - Krzysztof Marzec
19.   Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych - Rafał Sowiński
20.   Content marketing - strategia i działania taktyczne - Artur Maciorowski (osoba odpowiedzialna za moduł)
21.   Content marketing - podstawy analityki i SEO - Szymon Słowik
22.   Content manager w dobie nowych technologii - Małgorzata Wojtowicz
23.   Prowadzenie projektów w praktyce - Agnieszka Kostelecka
24.   Współczesne trendy w social media i content marketingu - Martyna Tarnawska (osoba odpowiedzialna za moduł)
25.   Koszty i zyski w reklamie - Agnieszka Rutkowska
26.   Realizacja celów strategicznych w kampaniach w mediach cyfrowych  - Marcin Pluskota
27.   Budowa komunikacji social media w oparciu o dane - Marcin Pluskota
28.   Prezentacja i ewaluacja projektów strategii komunikacji - Ania Żurek, Albert Stręclik, Adrian Gamoń
29.   Seminarium projektowe – strategia komunikacji marki  - Adrian Gamoń
30.   Video marketing, YouTube i relacje „live" -  Magdalena Daniłoś
31.   Tworzenie materiałów wideo - Jarek Tokarski




*Kadra i program dla IX edycji (może ulec niewielkim zmianom).

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych, PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność.

  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, digital i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w Internecie.

  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do promocji, budowy dobrego wizerunku, obsługi klienta i sprzedaży.

  • Sektora organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach cyfrowych.


Uwaga! Studia skierowane są do osób z  minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu. Jeśli nie masz doświadczenia w branży marketingowej, to możesz się zapisać ale będzie to wymagało od Ciebie więcej pracy w trakcie studiów (samodzielne przygotowanie się przed i utrwalenie wiedzy po zajęciach, w celu uzupełnienia wiedzy i umiejętności).

Absolwent studiów niezależnie od tego, czy zamierza pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu, prowadzić własną firmę, obsługiwać sklep internetowy czy kreować markę osobistą poprzez bloga, vloga lub profile w mediach społecznościowych, zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią właściwe rozumienie całego spektrum marketingu internetowego i osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Opinie studentów z poprzednich edycji:

„Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

 „Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.”

 „Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

 „Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.”

Czas trwania: 
2 semestry (X 2019 r. - VI 2020 r.)

Liczba miejsc:
30

Opłaty:
4 500 zł (płatność możliwa w dwóch ratach po 2 250 zł za semestr)

REJESTRACJA

Termin zgłoszeń: 

Do 31.08.2019 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Wymagane dokumenty:

  • podanie

  • kwestionariusz osobowy

  • odpis dyplomu ukończenia studiów

  • potwierdzenie wykonania opłaty za studia (całość: 4 500 zł lub pierwsza rata: 2 250 zł) - dane do przelewu podane zostaną w czerwcu 2019


Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach.
O numerze rachunku do wpłat jako pierwsze zostaną poinformowane osoby które dokonały prerejestracji (zgodnie z kolejnością zgłoszeń w ramach limitu miejsc).

O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat

Miejsce zgłoszeń:

W wersji elektronicznej do Katarzyny Chromik-Myśliwiec na adres: chromik@agh.edu.pl.

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Katarzyna Chromik-Myśliwiec
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 25, 30-071 Kraków (z dopiskiem: "Social Media & Content Marketing").

Osoba przyjmująca zgłoszenia:
Mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec (tel.: 12 617 42 51, chromik@agh.edu.pl)
Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Zwykle w przedziałach czasowych między godziną 9.00 a 16.10.

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Kierownik studiów:
Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com

Administracja studiów:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl

Paulina Walotek
tel. 12 617 42 51, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Współpraca merytoryczna:
 Adrian Gamoń

Partnerzy i patronaty:
Brief.plINTERIA.PLSentiOneMarketing przy KawieNowyMarketingWhitePress

Studia rekomendowane:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Więcej informacji na temat studiów:
www.facebook.com/studiasocialmedia