Konkurs dla studentów agencji Schulz brandfriendly

piątek, Październik 27, 2017

Open EyesEconomy to dwudniowy kongres na temat biznesu oraz jego ekonomicznego, jak i społecznegowymiaru, o którym opowiadają osobistości ze świata nauki, kultury czy polityki. W konkursie organizowanym przez Schulz brandfriendly, mecenasa kongresu, do wygrania jest aż dziesięć zaproszeń na wydarzenie oraz staż w agencji.

Schulz brandfriendly to agencja kreatywno-strategiczna, która realizuje ideę „friendly”. Dotyczy ona zarówno prowadzenia biznesu, jak i ogólnie pojętych relacji z pracownikami, partnerami i podwykonawcami. Zgodnie z nią Schulz stara się przede wszystkim budować wartościowe relacje i tworzyć komunikację, która jest przyjemna w odbiorze i posiada pozytywne przesłanie.

Agencja chce zaangażować do współtworzenia idei „friendly” środowisko studentów, które stanowi przyszłość biznesu opartego o zasady ekonomii wartości. W ramach konkursu do wygrania jest 10 wejściówek na dwudniowy kongres Open EyesEconomySummit. Grupa laureatów, która weźmie w nim udział będzie mogła starać się również o staż w Schulzu. Po wykonaniu dodatkowego zadania zwycięzca rozpocznie dwumiesięczną praktykę w wybranym przez siebie dziale.

Open EyesEconomySummit – międzynarodowy kongres ekonomii wartości adresowany jest do studentów, start-upowców, organizacji pozarządowych oraz ludzi związanych z biznesem, marketingiem i światem nauki. To wydarzenie, które otwiera oczy uczestników, prezentując świat, w którym interesy prowadzą jedynie firmy godne zaufania. Tegoroczna edycja skupi się na pięciu tematach dotyczących m.in. relacji marki z kulturą, człowieka z pracą czy ładu międzynarodowego. Wśród prelegentów są m.in. Robert Biedroń, Jerzy Owsiak czy Janusz Filipiak.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać pod postem konkursowym na fanpage’u Schulz brandfriendly kilka słów o czynnikach, które są najważniejsze w Twoim wymarzonym miejscu pracy. Szczegóły tutaj – http://bit.ly/2iwFR7A